- Katılım
- 24 Ocak 2011
- Mesajlar
- 833
yanlış hava filtresini yolladım geri,değiştirecekler bakalım görecez, faturada parça no doğru ama gelen parça başka nasıl becerdiler bilmiyorum. 5bin devirde titreşim var normal o, benim demirler hep o bekir onda da var ecnebilerin yazılarda da var, normal, vstromda 6 binde titriyodu, hepsinin orta devirlerde var bi hikayesi, yol istiyor hayvan koyverin gitsin
forum motorculuğu olarak yağ okuyorum bu aralar bolca, gerçek sentetikler grup 4 ve 5 ama o yazmıyor kutularında. yağ sınıfları (yıl nesil olarak) linkte mevcut, S ler benzinli, C ler dizel, 2.harf model yılına uygun yağ
http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm
http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm


