- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Pistolpitt ve Muzaffer arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Birkaç deneyimimi hemen paylaşayım sizlerle.
Malumunuz 1000 km.rodajdayım henüz,100-110 km.yi geçmedim makine 100km.de net 6 litre yaktı.
Sanıyorum bu normal bir oran,bunun dışında turing rüzgarlığa geniş kelebek taktım,boyum 1,85 cm.hemen hemen ruzgarı hiç almıyorum,şiddetle tavsiye ederim. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
İboli selam,
Ben makineyi alırken arka çamurlukta taktım, ön çamurlukla birlikte takım oldu.hatta gövde rengine boyatıp taktım.
Çok şık olduğunu söylemeliyim,arka tekerin ciddi çamurunu engellemesi bir yana ayrıca zincirin üst kısmınıda koruyor.
İstersen bir resmini çekip yükleyeyim daha iyi fikir verebilir belki.![]()
Tabiiki resim isteriz :cat: birde arka çamurluk kaça maal oldu ?
Hayırlı olsun Ömer CBF'in.
Muzaffer abi, yakıt sarfiyatın gayet güzel. Ortalama hız ne durumda?
Genel olarak ortalamı hızımız 130 km/h ama bir iki sefer 200 üzerinde çıktım :wiinkk: