Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Pistolpitt ve Muzaffer arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Birkaç deneyimimi hemen paylaşayım sizlerle.
Malumunuz 1000 km.rodajdayım henüz,100-110 km.yi geçmedim makine 100km.de net 6 litre yaktı.
Sanıyorum bu normal bir oran,bunun dışında turing rüzgarlığa geniş kelebek taktım,boyum 1,85 cm.hemen hemen ruzgarı hiç almıyorum,şiddetle tavsiye ederim. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

İboli selam,
Ben makineyi alırken arka çamurlukta taktım, ön çamurlukla birlikte takım oldu.hatta gövde rengine boyatıp taktım.
Çok şık olduğunu söylemeliyim,arka tekerin ciddi çamurunu engellemesi bir yana ayrıca zincirin üst kısmınıda koruyor.
İstersen bir resmini çekip yükleyeyim daha iyi fikir verebilir belki. :)

Tabiiki resim isteriz :cat: birde arka çamurluk kaça maal oldu ?

Hayırlı olsun Ömer CBF'in. :)


Muzaffer abi, yakıt sarfiyatın gayet güzel. Ortalama hız ne durumda?

Genel olarak ortalamı hızımız 130 km/h ama bir iki sefer 200 üzerinde çıktım :wiinkk:
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
[/COLOR]İboli selam,
Ben makineyi alırken arka çamurlukta taktım, ön çamurlukla birlikte takım oldu.hatta gövde rengine boyatıp taktım.
Çok şık olduğunu söylemeliyim,arka tekerin ciddi çamurunu engellemesi bir yana ayrıca zincirin üst kısmınıda koruyor.
İstersen bir resmini çekip yükleyeyim daha iyi fikir verebilir belki. :)

Selamlar sizede hayırlı olsun. Görüntü ve kaça mal olduğuyla ilgili bilgileri bekliyorum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Boştan 1. ve 2. vitese geçişlerde gelen çatırtı sesi sizlerde de fazla mı? Hani kemikli olduğunu biliyorum da bu da çok agresif geldi.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Boştan 1. ve 2. vitese geçişlerde gelen çatırtı sesi sizlerde de fazla mı? Hani kemikli olduğunu biliyorum da bu da çok agresif geldi.

Vitesi zamansız ve hızlı değiştirmeye kaldığımda o ses geliyor, ama motor devrindeyken ve sakin değiştirdiğimde ses falan gelmiyor yağ gibi geçiyor :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bugün anlaştık. çarşıdan eve 10 km kadar kullandım cbf1000i, ilk izlenimler durduğu yerde hissettiryor ağırlığı, güç patlama anı noktası yok, yatay güç her yer canlı,çok hoşuma gitti iyi ki almışım, oturuşu vstrom kadar rahat değil ama tahmin edildiği üzere
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun, benim de 1 ayı geçti. İyi ki almışım demeye devam ediyorum. :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bugün anlaştık. çarşıdan eve 10 km kadar kullandım cbf1000i, ilk izlenimler durduğu yerde hissettiryor ağırlığı, güç patlama anı noktası yok, yatay güç her yer canlı,çok hoşuma gitti iyi ki almışım, oturuşu vstrom kadar rahat değil ama tahmin edildiği üzere

Hayırlı olsun, güle güle kullan Allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
amin saolun, dün de bastım da pek yüklenmemişim galiba. bugün tırstım valla tam greyder :)

şimdi size sorularım olacak:

1. klavuz 10-30 diyor yağa ? 10-40 olmamasına şaşırdım. ingilizce pdf indirdim orda öyle, 1000 km sonra yağı değişecek
2. motor 25binde, fren balata azalmış. var daha ama diske işkenceye gerek yok, fren balata tavsiyesi? haftaya değiştirecem en geç
3. bu motorla bildiğiniz en yüksek km nedir? okuduğunuz şahsen bildiğiniz ? ömür yani adam gibi bakımla soğukta başında sigara içmeyle :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hayırlı olsun kardeş. Nickini görünce hatırladım. 1-2 sene önce özelden msj atmıştım ismin Ahmet mi diye? Onuda aynı nicki oyunlarda kullanan arkadasım var. Gerçi cevap gelmemişti ziyanı yok. Ben de Çanakkale'liyim.

Sorularına gelirsek. Fren balataları ilk kez değişiyorsa ,önceki sahibi veya sahipleri demekki frenleri çok az kullanmış. Şahsen ben 12 binde değiştirttim. yarı sentetik veya tam sentetik fren balataları tavsiye ederim. Ben yarı sentetik olanından aldım ve çok memnunum. Markasını unuttum ama istersen akşam öğrenirim. 3 balatayı yanlış hatırlamıyorsam 200 tl ye almıştım. Honda servisi ise 400 tl fiyat çekmişti.

Cbf1000 ile en fazla 235 i gördüm. oda uzun yolda artçı ve 3 dolu çanta ile. Belki çantalar olmasa son hıza kadar çıkardım. Bildiğim kadarıyla 260 ta liminatöre giriyor.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
amin saolun, dün de bastım da pek yüklenmemişim galiba. bugün tırstım valla tam greyder :)

şimdi size sorularım olacak:

1. klavuz 10-30 diyor yağa ? 10-40 olmamasına şaşırdım. ingilizce pdf indirdim orda öyle, 1000 km sonra yağı değişecek
2. motor 25binde, fren balata azalmış. var daha ama diske işkenceye gerek yok, fren balata tavsiyesi? haftaya değiştirecem en geç
3. bu motorla bildiğiniz en yüksek km nedir? okuduğunuz şahsen bildiğiniz ? ömür yani adam gibi bakımla soğukta başında sigara içmeyle :)

Sana EBC fren balatalarını tavsiye ederin, eğer bütçen müsaitse Brons veya Gold olanlarını al daha iyi olur. Bu kasanın ilk çıkış yılı 2010 dur onu için bu kasada fazla km si olan yoktur, galiba :mrgreen: ama eski kasalara bakınca çok rahat 150.000 km deviren olmuştur.... Bu makinalar racing makina gibi devirli olmadığından uzun ömürlüdür onun için km yana bir endişen olmasın :wiinkk: uzun yıllar binebilirsin :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
raphael kardeşim hatırlamadım mesajını veya görmedim kusura kalma, km derken son sürati kastetmemiştim, motor ömrü yapılmış max kmyi kastetmiştim. ben de çanakkaledeyim balıkeserliyim. siparişi verdim az evvel, sbs hh takım (araştırmalarım ebclerin daha yapışkan olduğunu gösterdi ecnebiler falan takmış bu sbsyi iyi gibi görecez bakam yazarım kullandıkça) 2 de honda yağ filtresi,kargo gelirken yedek de olsun nasılsa alacaz stokçuluk iyidir :) acıyorum kargoya verilen paraya, merak edenler için egehondadan balata takım 200 tl 2 orjinal yağ filtre 70 tl, mototalden fiyat aldım balata takımına ön 108 tl x 2 (okdir) arka 219 tl dedi, arka balatanın fiyatını duyunca direk soğudum. yağ filtresine 30 dedi mototal. elim erip bi de zincire gaz yağı sonra devam. yağın 10-30 una bişey diyen? ben hp 10-40 koydum bugün kadar ve bizim iklime en müsait de o gibi
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
benımkıler yarı sentetik ebc. oldukça memnunum. Ömür konusunda net bir rakam veremem ama bizimkiler torklu makina olduğu için oldukça uzun ömürlü olduğunu söyleyebilirim.

Zincir için bende gaz yağı kullanıyorum. İstanbulda bulmak çok zor olduğundan , Ç.kaleden getiriyorum :) . Yağ konusuna gelirsek. evet bizim memleketin yağı 10-40 mış . :D servislerin yalancısıyım :D
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
fix menü çoğu motorun oem yağı 10-40 zaten, birazdan 10-40 castrolu içecek, shell yağ denemedim hiç eserse kafaya ondan da koyabilirim. işin aslı zamanında ve teknik özelliklere uydukça ne yağ koysan ok. ecnebilerin forumlarda bi yağlar var, kipa malı gibi ne olduğu belli değil. kullanıyolar sorunsuz ve it gibi de biniyolar ama en iyi yol bildiğin yol durumu da var
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
icat bakımı gördü, biraz iyileşti gibime geldi, sbs balatalar güzel gibi, tutuş bariz arttı, oturdukça daha iyi olur herhalde .ilk defa not tutmaya başladım motora, hadi hayırlısı
http://l1304.hizliresim.com/18/f/m1v2n.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
kilosu milosu alışmaya sallamamaya başladım aşık oluyom ben bu motora yaw, hep boşta gibi gidiyo süpermiş bu blok
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bende çok sevdim 3 bine yanaştım. Epey uzun soluklu kullanmayı planlıyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ön amörtisörler çok yumuşak, virajda dalgalı yolda kötü oluyo dönerken, fısır fısır rahat gidiyon kanforlu ayrı konu, yay may değiştirip çözülür aslında ama astarı yüzünü geçer, keçe değişimi olursa 20 numara çatal yağı kısmen çözer gibime geliyo. kapalı yere sok çıkarla uğraşmaktan bu akşam esnek havlu çarşaftan kılıf yaptım cuk oldu plaka altından ön çamurluğa bi de yanlardan koruma topuzlarına taktım özel üretim olsa o kadar olur, tavsiye ederim, güneşten korur çiği emer, branda gibi yapışmaz normal bez hatta havlu
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
söz konusu türk icadı branda şu
http://l1304.hizliresim.com/18/k/m5c2z.jpg

---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:30 ----------

<a href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://l1304.hizliresim.com/18/k/m5c2z.jpg" /></a>
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst