Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
evet yok, çift eksoza feda olsun :) en kolay çözüm çatal yağını 20 no yapmak gibi duruyor, araştırdım oem yağı 10 numara, keçe değişecek olursa deneyip yazarım
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ön amörtisörlerde ayar yok

Ön amortisör ayarı var tabiki, amortisörün alt kısmında bir vida olacak bu vidayı skınca amortsisör sertleşir, gevşetince yumşar ama bunu sen değil bu işi bilen ustanın yapması daha doğru olur :wiinkk: çünkü herk iki çataldada bu vidadan var ve her ikisi aynı ayarda olmak zorunda :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
word excel görünce ayarım kaçıyo benim, kalem iyi

---------- Post added at 02:39 ---------- Previous post was at 02:33 ----------

http://www.ebay.com/itm/CBF1000-06-10-RADIATOR-COVER-GUARD-GRILL-H012-/370699069612?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item564f62e8ac
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yeni ruhsat plaka çıktı takıldı, emniyet şöförler derneği,maliye,gene emniyet ve 2.ye sigortacı. hepsi okde maliyeye gitmek çok saçma vergisini üstüne alıyormuşsun, noter maliyeyi görüyor da maliye noteri mi göremiyor, gereksiz iş, bu da fotosu canım ciğerimin
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
kamyon hava filtresinden radyatör koruma, 100 dolar kardayım :)
RPc3e.jpg
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Hayırlı olsun.

Benim de farklı bir sorum var. 2012 Model CBF 1000 de yağ göstergesinde yağ seviyesi gören var mı ?

El kitabında seviyeleri anlatıyor. 6.000 bakımı Konşuk da yapıldı ama yağ seviyesi göstergenin üzerinde.

Konşuk a sorunca, yağ motorun içine yayılınca seviyesi düşer diyor ama ... hiç düştüğünü göremedim.

Sizin göstergeleriniz nasıldır ?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hayırlı olsun.

Benim de farklı bir sorum var. 2012 Model CBF 1000 de yağ göstergesinde yağ seviyesi gören var mı ?

El kitabında seviyeleri anlatıyor. 6.000 bakımı Konşuk da yapıldı ama yağ seviyesi göstergenin üzerinde.

Konşuk a sorunca, yağ motorun içine yayılınca seviyesi düşer diyor ama ... hiç düştüğünü göremedim.

Sizin göstergeleriniz nasıldır ?
Sabah , çalıştırmadan önce motoru dik konumdayken kontrol etmeni öneririm. Bu şekilde de fazla görünüyorsa yağ fazla konulmuştur. normali 2 çizgi arasıdır . Üst çizgiyi geçerse , ileiri zamanda sıkıntı olabilir.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yeni kasada da yağ penceresi yok mu vardır? motor dik konum veya çift ayak yandan bakın ortada olması lazım, her yağ değişiminde de ustalara (bilse de sövse de) filtreli şu kadar filtresiz şu kadar yağ diye miktarını söylüyorum ben, kılım napayım :) şimdi sıra türk işi arka amörtisörü kollamaya geldi, çözüm düşünüyorum, radyatör korumayı kesinlikle takın temiz yolda geziyorum şu bu demeyin illa geliyor bişeyler ön tekerden, belediye kazmış ıslamış bişeyler gene dün, baktım sadece pis su geçmiş arkaya koruma rezil durumda, ve radyatöre yakından tazzikli su tutmayın tutturmayın yamuluyor, pazar günü yol hava güzel ilçe yolunda 80-100 den bıkmış duble yolu bulunca çoşmuş vaziyette bastım, alet 180den sonra açılıyor dellenmeye başladı 200de bıraktım, ön cam standart ayarda üstünde ufak ek var 5 cm falandır hiç bi işe yaramıyor desem yeridir, buna da bi emekli camı alsammı diye düşünüyorum, 150den sonra rüzgar hırpalıyor
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yüksek hızlarda tur camı çok işe yarıyor. En sonunda bende deneyim ettim. :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
vstromda vardı hem büyük hem de en yüksek ayardaydı, 180le evde oturur gibi gidiyodum ama o da yağmurda kötü oluyo bi de o camın içinden bakmak zorunda kalıyosun
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ön siperlik ile camın içinden bakmaya gerek kalmayabilir. Camı göz hizasından aşağıda tutup siperliği de doğru ayarlarsan güzel birşey ortaya çıkabilir. Siperlik, camın devamına görünmeyen bir duvar oluşturuyor ve rüzgarı kaskın hemen üzerinden geçecek şekilde yönlendiriyor.
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar, ben de 2012 beyaz cbf 1000 ile aranıza katıldım. İlk mesajım. Forumda güzel vakit geçirmek dileğiyle.

Hepinize kazasız, belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
radyatör koruma işi 10 tane nalbur gezmenin ardından bmc kamyon servisinin çöplüğünde son buldu :) kesin alın yapın uydurun böyle bişey

---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

malum arka amörtisör de çıbıldak, ona ne uydursak bi akıl verin, arka tekerin hareketini engellemicek şekilde, üstten plaka indirme iç lastik gibi şeyler var aklımda müsait bi zamanda kotarmam lazım, aynı paraya benzin alırım bakımını misli misli yaparım benim zihniyet bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst