CB kardeşliğine selam olsun ::gazla::
Videoyu çok sevdim. Barkın abimiz düşüncelerimize tercuman olmuş
"
Yeni başlayanın göstergelerini bantlarlar bakmaya alışmasın diye, göstergeye bakarak nereye yardıracan, neyin devrine bakacan?
Şekil olsun, kızlar bitsin ama ucuz olsun. Az yaksın ama tekere gelsin, çok kaçsın. Ne istiyosun aga sen..." :queen::mrgreen:::lolabove Çok güldüm çook :thumleft:
Şahsi fikirlerimi herzaman içimden geldiği şekilde paylaşıyorum zaten deee, tekrar edeyim :cherry:
125cc commuter camiasının 1.85 boylara kadar "fiyat-verim" anlamında, kralı, zıpırı, kıvrağı, ekonomiği, yakışıklısı, güveniliri, garantilisi...dir CB. Ne aradığını bilene! :cherry:
Çift renk CB lerin gelme ihtimali kıpırtıları :cherry:
[url]http://j1307.hizliresim.com/1c/q/qn5zt.jpg[/url]
[url]http://k1307.hizliresim.com/1c/q/qn60n.jpg[/url]
[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/q/qn619.jpg[/url]
Ben şuanki tek renkleri bile fazla janjanlı bulduğumdan..., bana hitap etmesede paylaşmakta fayda var :rendeer: