Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
30
arkadaşlar haberiniz varmıydı bilmiyorum ama ben yeni öğrendim.
ALTIN ELBİSELİ ADAM bizim cb 125e ninde videosunu yapmış izlemek isteyenler için link veriyorum
http://www.izlesene.com/video/honda-cb-125-e-2013/7010004
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
63
arkadaşlar haberiniz varmıydı bilmiyorum ama ben yeni öğrendim.
ALTIN ELBİSELİ ADAM bizim cb 125e ninde videosunu yapmış izlemek isteyenler için link veriyorum
http://www.izlesene.com/video/honda-cb-125-e-2013/7010004

Haberim vardı bekliyordum ama çıktığından haberim yoktu. Beklediğimizden farklı bir inceleme yapmış :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
CB kardeşliğine selam olsun ::gazla::

Videoyu çok sevdim. Barkın abimiz düşüncelerimize tercuman olmuş :)

"Yeni başlayanın göstergelerini bantlarlar bakmaya alışmasın diye, göstergeye bakarak nereye yardıracan, neyin devrine bakacan?
Şekil olsun, kızlar bitsin ama ucuz olsun. Az yaksın ama tekere gelsin, çok kaçsın. Ne istiyosun aga sen...
" :queen::mrgreen:::lolabove Çok güldüm çook :thumleft:

Şahsi fikirlerimi herzaman içimden geldiği şekilde paylaşıyorum zaten deee, tekrar edeyim :cherry:

125cc commuter camiasının 1.85 boylara kadar "fiyat-verim" anlamında, kralı, zıpırı, kıvrağı, ekonomiği, yakışıklısı, güveniliri, garantilisi...dir CB. Ne aradığını bilene! :cherry:

Çift renk CB lerin gelme ihtimali kıpırtıları :cherry:







Ben şuanki tek renkleri bile fazla janjanlı bulduğumdan..., bana hitap etmesede paylaşmakta fayda var :rendeer:
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
CB kardeşliğine selam olsun ::gazla::

Videoyu çok sevdim. Barkın abimiz düşüncelerimize tercuman olmuş :)

"Yeni başlayanın göstergelerini bantlarlar bakmaya alışmasın diye, göstergeye bakarak nereye yardıracan, neyin devrine bakacan?
Şekil olsun, kızlar bitsin ama ucuz olsun. Az yaksın ama tekere gelsin, çok kaçsın. Ne istiyosun aga sen...
" :queen::mrgreen:::lolabove Çok güldüm çook :thumleft:

Şahsi fikirlerimi herzaman içimden geldiği şekilde paylaşıyorum zaten deee, tekrar edeyim :cherry:

125cc commuter camiasının 1.85 boylara kadar "fiyat-verim" anlamında, kralı, zıpırı, kıvrağı, ekonomiği, yakışıklısı, güveniliri, garantilisi...dir CB. Ne aradığını bilene! :cherry:

Çift renk CB lerin gelme ihtimali kıpırtıları :cherry:

[url]http://j1307.hizliresim.com/1c/q/qn5zt.jpg[/url]

[url]http://k1307.hizliresim.com/1c/q/qn60n.jpg[/url]

[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/q/qn619.jpg[/url]

Ben şuanki tek renkleri bile fazla janjanlı bulduğumdan..., bana hitap etmesede paylaşmakta fayda var :rendeer:

nerlerdesin dostum yoktun uzun zamandır :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ya ferdinandd aylardır yoksun piyasada bir de gelmiş hiçbir şey yokmuş gibi konuşuyorsun.::144::
Önce bir mazeret belirt hele, burda kaç kişi seni merak etti hep birbirimize sorduk, aklımıza kötü kötü şeyler geldi.
Neyse ki sağ salim buradasın ve yazıyorsun.:cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
nerlerdesin dostum yoktun uzun zamandır :)
Ya ferdinandd aylardır yoksun piyasada bir de gelmiş hiçbir şey yokmuş gibi konuşuyorsun.::144::
Önce bir mazeret belirt hele, burda kaç kişi seni merak etti hep birbirimize sorduk, aklımıza kötü kötü şeyler geldi.
Neyse ki sağ salim buradasın ve yazıyorsun.:cat:

_ Yok yahu neolucak reverse, genel hayatın yoğunluğu üstüste geldi diyelim :) Ama haklısın arada bir girip bi merhaba demem lazımdı, hakikaten merak ediyor insan, suç benim :/
Abi o da forumun bağımlılık yapmasından, 3-5 dk uğramak zor değil tabi de, merhaba deyip çıkabileceğimi bilsem :queen:

_ Geçen gün bizim başlıkta bi yazı aklıma geldi, "boya kalitesi düşük... ... bıdı bıdı..." diye. Dedim, özledim forumu ben yahu :mrgreen:

Sonra bi bakındım CB me, bir yılı aşkın süredir kullanıyorum çizik yok, "ne dandik boya kalitesi varmış Honda'nın, halen sedefli sedefli gıcırdıyor" dedim :cherry:::winkwink

Motor bloğumda bir nazarlık çizik var, onuda outdoor dağcı botumun demiri çizdi, o botun demiri tank çizer aga, boya neymiş :mrgreen:

_ Abi ara ara böyle muhebbetler gelmeye başladı aklıma, hayatından geçen kızları anımsarsın ya yüzünde saçma bi sırıtmayla :cherry:,
ahanda o moda girer olunca, işleri güçleri toparlar toparlamaz ilk forumu açtım :bestmt:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda motosikletlerin garantisi kaç yıl kaç km? Sitede honda araçlar denmiş o yuzden kafam karıstı :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
@ferdinandd benim motorun da aynı yerinde ve aynı sebepten dolayı oluşmuş çizik var.
Ben de kışın motoru o outdoor su geçirmez botlarla kullanıyorum ve bağcık geçirilen demiri motorun belli bir noktasını çizdi.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben çiziğin acısını yaşayalı çok oldu reverse, görür görmez yıkılmıştım :)

Sonra yumurta şeklinde (elipsimtrak) bi deri parçası kestim, arkasını komple çift taraflı bant geçtim ve o metal kancanın üzerine yapıştırdım

(halen duruyor :mrgreen:)

Çözüm amatörce ama işe yaradı, aklıma başka bişey gelmedi o psikolojide :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ferdi bu motorların gelme ihtimali var mı gerçekten ben aşırı beğendim :D

Sonuçta uzakdoğuda tanıtılmaya başlandı, bize henüz janjanlı turuncu ve mavide gelmedi mesela :)

Birde google ın saçma sapan çevirisiyle repsol rengi deneniyormuş gibi bişey okumuştum ama henüz fotoğrafını görmedim. CB de Repsol :mrgreen:

Abi bizde bu satış grafiğiyle devam ederse CBR250 deki gibi yıldan yıla bi renk katarlar heralde diye düşünüyorum.

Aşırı arttı CB, Nişantaşı-Taksim arası 3-5 tane fiks görüyorsun :mrgreen: Honda' da esas meblağı ufak cc lerden kaldırdığına göre :cherry:

Geçen fulyada civarı bi parkta gördüm 6 tane yan yana, sadece biri iş için kullanılıyordu besbelli.

Sevinsemmi üzülsemmi bilemedim :mrgreen:

Bence senin beğenmiş olma sebebin klasik yuvarlak far, bize gelse yine çekik kulaklısı gelir :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Motor 925 km de yağ değiştiriyim diyorum hangi marka kullanmamı önerirsiniz devamlı sorulan bir konu biliyorum. mOtoru güzel havalarda kısa mesafe biniyorum uzun yol yapmıyorum kısa me safenden kastım 5 km. Önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
7
s.a hocam benımde ilk motorum olacak yalnız iki motor arasında kaldım honda cb2125 e diğeri ise regal raptor 250 cc .... sizce hangisi
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Biri 8000 Liralık, cruiser sınıfı bi motosiklet ki, nasıl kıyaslayalım :silent: Bari Hyosung GW düşünseydin, niye Regal ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst