- Katılım
- 27 Ağu 2012
- Mesajlar
- 10
s.a arkadaslar forumda yeniyim size bir sorum olacak bu cb nin far ampülünü nasıl değiştirecez tarif edermisiniz 100 lük takacamda
s.a arkadaslar forumda yeniyim size bir sorum olacak bu cb nin far ampülünü nasıl değiştirecez tarif edermisiniz 100 lük takacamda
kullanıcı kitabı sayfa 110da ayrıntılı bi şekilde ne yapacağın yazılı. oradan bakıver.s.a arkadaslar forumda yeniyim size bir sorum olacak bu cb nin far ampülünü nasıl değiştirecez tarif edermisiniz 100 lük takacamda





skystar,aynı olay benim başıma çok kez geldi bende şaşarım hep nasıl kurtardığımabu lastikler kuruda bile kayıyor su veya seninki gibi yağda aman allahım
geçmiş olsun:rendeer:
arkadaşlar bayramda yaptığım geziden bikaç foto paylaşayım dedimgezi yazısı yazdım ama fotoğrafları faceden yükleyince pek ilgi görmüyor
çok foto olduğu içinde uğraşamiyorum bari dedim topiğe bikaç foto koyayım sizler ve cb almak isteyenlerin gözü gönlü açılsın
uzun uzun anlatmak isterim ama artık fotolardan motorun performansını siz anlayın hiç zorlanmadım motorla zorlandığım tek yer otobanda 90-100 hızın son limitim olması...tam şehir içi motoru ve taş gibi motor dedirtti bana
[url]http://img843.imageshack.us/img843/8339/dscf5090r.jpg[/URL]
[url]http://img684.imageshack.us/img684/1400/dscf5097z.jpg[/URL]
[url]http://img84.imageshack.us/img84/399/dscf5101d.jpg[/URL]
[url]http://img171.imageshack.us/img171/6385/dscf5160t.jpg[/URL]
[url]http://img545.imageshack.us/img545/5449/dscf5169g.jpg[/URL]
[url]http://img690.imageshack.us/img690/9974/dscf5179d.jpg[/URL]
[url]http://img849.imageshack.us/img849/5896/dscf5187g.jpg[/URL]
[url]http://img163.imageshack.us/img163/3843/dscf5203x.jpg[/URL]
[url]http://img198.imageshack.us/img198/7929/dscf5217os.jpg[/URL]
[url]http://img440.imageshack.us/img440/7193/dscf5227g.jpg[/URL]
[url]http://img856.imageshack.us/img856/9269/dscf5305bw.jpg[/URL]
[url]http://img39.imageshack.us/img39/6306/dscf5430.jpg[/URL]
[url]http://img826.imageshack.us/img826/5782/dscf5434b.jpg[/URL]
burdan yukarıya daha yer yok rakım 2.000:queen:
[url]http://img826.imageshack.us/img826/9599/sdc19607.jpg[/URL]
bu patikadan yürüyerek zor çıkıyo millet
[url]http://img837.imageshack.us/img837/5808/sdc19608.jpg[/URL]
[url]http://img171.imageshack.us/img171/3333/sdc19610.jpg[/URL]
traktör yolu
[url]http://img41.imageshack.us/img41/7033/sdc19677.jpg[/URL]
mekanlarla ilgili bilgi bekliyoruz mücahit. çok güzelmiş![]()
grenaj sökülecek.100 lük beyaz ampul takacam denemek maksatlı kafa grenajı sökülecekmi kitapcıkta anlayamadım tam olarak ondan sordum

Mücahit_89 bizim cb ler deki titreşim ybr den fazla mı?hani sen nede olsa ikisinide kullan ma şansın olmuş.birde ben 1200 km de 2012 model cbf 150 görmüştüm adam çalıştırdı cb ile ses aynı, ama yan yana çalıştırmadık kulaktan hatırladığım kadarıyla söylüuorum.birde ybr pahalı 4290 bildiğim kadarıyla sadece biraz daha diri duruyor depo plastiklerinden dolayı.bildiğim kadarıyla yüksekliğide biraz fazla cb den.sen yakından test etmiş biri olarak ybr ve cb yi kıyaslayabilirmisin?bence ampul gayet iyi zenon uygulamasına bile gerek yok cbde en beğendiğim yönlerinden biri aydınlatması:cat:ampulu değiştirme işine gelince heralde ön kafa grenaji sökücez başka bi yer göremedim
evet geçen sayfadaki resimler sakarya akyazıda çekildi doğduğum yer diye söylemiyorum heryeri böyledir akyazımın
bu akşam arkadaşın ybr ile gezdik dolaştık çok kez kıyaslama imkanı buluyorum aynı zamanda aldık nerdeyse benim km olmuş 3.200 onunki daha 1.200işte resimler aralarındaki fark titreşim
eğer cbde titreşim olmasa cbf gibi bi sürüş konforu olsa diye hayaller kuruyorum hep:queen:
[url]http://img411.imageshack.us/img411/6601/sdc19890.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/3693/sdc19892.jpg[/URL]
[url]http://img33.imageshack.us/img33/3308/sdc19894.jpg[/URL]
[url]http://img26.imageshack.us/img26/3181/sdc19901.jpg[/URL]
burda benzin ibresi ve yapılan kmye dikkat edin216 km olmuş depo yarıda acaba bitene kadar kaç km olucak,ve depoyuda ağzına kadar fullemedim bi miktar boşluk vardı...
[url]http://img515.imageshack.us/img515/7742/sdc19906.jpg[/URL]
Selamlar beyler,
Deneylerime hızla devam ediyorum, bu sefer elimden geldiğinin en agresif kullanımını sergiledim :queen:
1-) Tüm depo artçılı kullanıldı "+85kg",
2-) %100 şehir içi,
3-) 100kmh üstü hızlar ilk kez görüldü ! ( Tem de!)
4-) Vitesler sürekli redline seviyelerine yakın değiştirildi ( motorun iyice açılma dönemleri geldi diye! )
Herşeye rağmen yakıtı başlıkta paylaşıldığı gibi 350-400km lerde bitmedi :silent:
Yedek depoya almadım anahtarı. Fakat eminim ana depo bitti bitecekti ve benzin aldım!
CB daha ne şekilde kullanılır bilemem ama bi sonrası tek teker gitmek olur :queen:
Canını alma gibi değilde, limitlerini en üst seviyelerini öğrenme amaçlı denedim
ve bir depo daha bunu yapıp 4000km bakımına girmeyi planlıyorum.
Herşeye rağmen maksimum 527km yol yaptım ve 11.5 lt yaktırtabildim,
[url]http://d1208.hizliresim.com/10/w/cczwd.jpg[/url]
http://d1208.hizliresim.com/10/w/cczwd.jpg
4000km bakımı sonrası fıtı fıtı keyif sürüşlerine kaldığım yerden devam inşallah :rendeer:
CB nin tek olumsuz yanı otomobil rafa kalktıale: arabayla taksim-avcılar yapıp dönsem, CB nin deposu dolar o paraya utanmasa.
Birde otopark, trafikte geçen saatlerale: iyice alıştık inşallah kışında kullanabilirim :salut:
Ferdinand ispatlamış fişlerle;cb ybr 125 den bana göre az yakamaz ... ben 450ile 550 km şehir içi benzin alırım..yedeği bitirmeden....
Ferdinand ispatlamış fişlerle;
'Herşeye rağmen maksimum 527km yol yaptım ve 11.5 lt yaktırtabildim'
tabi ybr 527 km yolu 11.5 lt den daha az yakarsa laf yok.
Ferdinanand açıklmıs zaten kaç km hızla ve ne kadar yükle gttgne bence irfan arkadaşımzn motrsikletinde bii sorun olablir çünkü bende ferdinand gibi güzel değerler alıyorumbak ama bu yakıt kaç km hızla nasıl bir yolda ve kaç kilo yükte gitti... ben ybr ile 600 de gittim ama otobanda 80 km hızı geçmeden yedek kullanarak.. sabredip kendimi stabil seviyelere ayarlasam daha değişik sonuçlar çıkar ortaya.. çok samimi ve elinden en az 10 motor geçmiş bir dostum adı irfan burayada üye 400 km yi geçmediğini bir depo ile söylüyor.. kendisi victrorist adlı üye.. 70 den yukarı geçmez ve motorunu hiç üzmez.. bilmem anlata bildimmi...
Abi valla senin tecrubenede güvenim sonsuz zaten, sadece victorist değil bikaç arkadaştan daha duydum bu durumu benimde kendimce denememin sebeplerinden biri buydu.Çok samimi ve elinden en az 10 motor geçmiş bir dostum adı irfan burayada üye 400 km yi geçmediğini bir depo ile söylüyor.. kendisi victrorist adlı üye.. 70 den yukarı geçmez ve motorunu hiç üzmez..
benim arkadaş sattı geçen ay cb 125 e yi
o da cok denedi
şehir dışında bile tek gittiği halde 2.4 litrenin altına inemedi
Ybr de kullandım ben ama bana pek inandırıcı gelmiyor acıkcası bu söylentiler
ferdinand sen yalan söyluyorsun demiyorum yanlış anlama..
Ybr 2.2 - 2.7 arasında oynuyor ..
Arkadaş cb 125 e yi sattı sıfır ybr aldı
cok pişman oldu honda aldıgına da



