Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hala rodajdayım ve rodajda çok yakıyor sanki. Korkmama gerek bir durum var mı? Motorumu ilk aldıgımda 12 lt yakıt almıştım, rezerve konumunda iken.
200 km' de iken 8 litre daha aldım, yakıt normal konumu gösteriyordu, şimdi gene yarımdan az gösteriyor. Siz ne kadar yaktığınızı ölçtünüz mü 90-100 km ortalama hızla acaba?

"0" km iken 1 lt oluyor depoda, 12 de sen almışsın depo full olmuş. 200 km de 8 litre yakıt sığdırmak bana hiç normal gelmedi :pale:

4 litre yaktırtmak rodajda dahi olsa imkansız bence Ati :/ Göstergeye güvenme diycem fakat km ve litre vermişsin bence tuhaf bi durum var,

200 den önce sıfırlamış falan olabilirmisin acaba :silent:

__________________________________________________
Ben göstergeyi denemek için yakıt almadan yola çıktım. Gösterge yola çıktığımda kırmızı çizgiye sağdan değer vaziyette idi.

Ortalama sürat 70-80-90 ( 100 kmh ve üstü çok konforsuz yol alınıyor, motoru zorluyormuşum hissi veriyor )

Bayramın 1. günü Taksim - Avcılar / Avcılar - Taksim yaptım gösterge kıpırdamadı yerinden,

2. gün çantayı topladım yaklaşık 10-15 kg ve arkadaşım 70-75 kg, Bursaya yola çıktım, Gebze de feribotta gösterge kırmızı çizgiyi ortaladı, tam üstündeydi.

Devam ettim Bursa girişi Orhangazide bi mola verdim gösterge kırmızı çizginin solundaydı değer vaziyette çizgiye.

Bursa / Yıldırım merkez de gösterge stop ettiğimizde en sola yaslandığı pozisyona geldi ve hala yedeğe geçmedim.

Biyerde kalayım diye bukadar çabama rağmen şehir merkezine kadar gidince, trafikte stop etmesinden korkup benzin almak zorunda kaldım.

Acaba anahtar ana depoyu göstermesine rağmen reserve de kaldı mı diye şüphelenmedim değil fakat depoyu gırtlağa kadar doldurdum 52 TL benzin aldı.

Demem o ki CB göstergesi kırmızı çizgiye değdiğinde, 2 kişiyi İstanbul' dan Bursa' ya ortalama 80km hız ile rahat rahat götürüyor :thumleft:

( Eşantiyon, gidiş dönüş Taksim-Avcılar ve yedek depo! )
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Arkadaşlar beyaz mı alayım, kırmızımı düşünceleriniz artları eksileri neler?ilk önce beyazı beğendim ama sonra 2. el ilanlara bakar ken kırmızıda karar kıldım.motorun temizliğine iyi bakarım.

zor soru hocam.. şimdi ben beyazı begendim ki beyaz aldım, arkadaş kırmızıyı begenmiş ki kırmızı almış..

ama bide şu var, beyaz rengi hep daha dolgun gösterir.. ne olursa olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

"0" km iken 1 lt oluyor depoda, 12 de sen almışsın depo full olmuş. 200 km de 8 litre yakıt sığdırmak bana hiç normal gelmedi :pale:

4 litre yaktırtmak rodajda dahi olsa imkansız bence Ati :/ Göstergeye güvenme diycem fakat km ve litre vermişsin bence tuhaf bi durum var,

200 den önce sıfırlamış falan olabilirmisin acaba :silent:

Benim trip metre ile km saati aynı.. hangisi için konusursam konusayım, zaten aynı degerler.. çok yaktım çook.. zorladım mı acaba diyorum, bende 80'i geçmedim rodajdayım diye.. ortalama 60-70 km/h ile sürdüm.. acaba ben mi agır geliyorum, dile kolay 90 kilo.. birde çanta var arkada ve içinde taşıdıgım zincir vs..

neyse bakalım, ilk bakımda her türlü ayarı yaptırıp ölçerim yeniden.. bide po'dan aldım hep, shell alayım bundan sonra biraz..
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
zor soru hocam.. şimdi ben beyazı begendim ki beyaz aldım, arkadaş kırmızıyı begenmiş ki kırmızı almış..

ama bide şu var, beyaz rengi hep daha dolgun gösterir.. ne olursa olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------



Benim trip metre ile km saati aynı.. hangisi için konusursam konusayım, zaten aynı degerler.. çok yaktım çook.. zorladım mı acaba diyorum, bende 80'i geçmedim rodajdayım diye.. ortalama 60-70 km/h ile sürdüm.. acaba ben mi agır geliyorum, dile kolay 90 kilo.. birde çanta var arkada ve içinde taşıdıgım zincir vs..

neyse bakalım, ilk bakımda her türlü ayarı yaptırıp ölçerim yeniden.. bide po'dan aldım hep, shell alayım bundan sonra biraz..

Soru zor ne yalan söyliyim :) kırmızı bira daha gösterişli yada ben öyle düşünüyorum bilemiyorum.aslında klasik severim ama kırmızı daha çekicigibi geliyor kırık dökük olmasında hayırlısıyla. birde kırmızı inş ilerde solmaz
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
"0" km iken 1 lt oluyor depoda, 12 de sen almışsın depo full olmuş. 200 km de 8 litre yakıt sığdırmak bana hiç normal gelmedi :pale:

4 litre yaktırtmak rodajda dahi olsa imkansız bence Ati :/ Göstergeye güvenme diycem fakat km ve litre vermişsin bence tuhaf bi durum var,

200 den önce sıfırlamış falan olabilirmisin acaba :silent:

__________________________________________________
Ben göstergeyi denemek için yakıt almadan yola çıktım. Gösterge yola çıktığımda kırmızı çizgiye sağdan değer vaziyette idi.

Ortalama sürat 70-80-90 ( 100 kmh ve üstü çok konforsuz yol alınıyor, motoru zorluyormuşum hissi veriyor )

Bayramın 1. günü Taksim - Avcılar / Avcılar - Taksim yaptım gösterge kıpırdamadı yerinden,

2. gün çantayı topladım yaklaşık 10-15 kg ve arkadaşım 70-75 kg, Bursaya yola çıktım, Gebze de feribotta gösterge kırmızı çizgiyi ortaladı, tam üstündeydi.

Devam ettim Bursa girişi Orhangazide bi mola verdim gösterge kırmızı çizginin solundaydı değer vaziyette çizgiye.

Bursa / Yıldırım merkez de gösterge stop ettiğimizde en sola yaslandığı pozisyona geldi ve hala yedeğe geçmedim.

Biyerde kalayım diye bukadar çabama rağmen şehir merkezine kadar gidince, trafikte stop etmesinden korkup benzin almak zorunda kaldım.

Acaba anahtar ana depoyu göstermesine rağmen reserve de kaldı mı diye şüphelenmedim değil fakat depoyu gırtlağa kadar doldurdum 52 TL benzin aldı.

Demem o ki CB göstergesi kırmızı çizgiye değdiğinde, 2 kişiyi İstanbul' dan Bursa' ya ortalama 80km hız ile rahat rahat götürüyor :thumleft:

( Eşantiyon, gidiş dönüş Taksim-Avcılar ve yedek depo! )


Demem o ki CB göstergesi kırmızı çizgiye değdiğinde, 2 kişiyi İstanbul' dan Bursa' ya ortalama 80km hız ile rahat rahat götürüyor

evet arkadasım aynen bende denedim kırmızı cizgide cok km yapıyor motor yedege düsene kadar biniyorum ibreye itibar etmiyorum bende
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
27
merhaba arkadaşlar bir soru sormuştum hiç yanıt alamadım hiç kimsenin bilgisi yok mu bu HIZ DİŞLİSİ hakkında bizim motora göre olanı yok mu ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

bir arkadaşım honda cg 125 e takmış çok iyi verim almış
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
merhaba arkadaşlar bir soru sormuştum hiç yanıt alamadım hiç kimsenin bilgisi yok mu bu HIZ DİŞLİSİ hakkında bizim motora göre olanı yok mu ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

bir arkadaşım honda cg 125 e takmış çok iyi verim almış
Bende düşündüm sonradn vazgeçtim büyük ihtmlla garantiyi bozar düz yol olmdkca motorun performansıda düşer bence orjinali kalsın
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Mavi motor, renk kararsızlığına düşenlerden biride benim.siyah benim bulunduğum ortamda çok tozlanırdı, bende çok titiz birisiyimneredeyse hergün temizlerim bu yüzden beyaz kırmızı düşündüm ve kırmızıyı aldım şükür şu anda yolda geliyor.senin motorda temizmiş maşallah hepimizinkinede.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
mz'den sonra cb seni kesmez ve tatmin etmez karar senin hayırlı olsun.gezi grubumuzda 1 adet mz var cbf li olarak bana hep toz yutturuyor 350 km lik günlük geziler yapıyoruz oda bizimle heryerde.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Mz lerin devri kapandı 100 km4 litre benzim yakar en az.ayrıca 2 zamanlıdır 4 zamanlı gibi verimli değildir kaptırmassan kesilir.iyi yönleride çoktur sağlamdır dayanıklıdır.ama trafikte dönmez manevra kabiliyeti sıfır.bilmeyen adam 2 kişi debriyaj yer.cb 125 im bugun aldım çok güzel bir motor beğendim.ama öğleden sonra bir kaç sorum olacak forumdaki arkadaşlara.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
Mz lerin devri kapandı 100 km4 litre benzim yakar en az.ayrıca 2 zamanlıdır 4 zamanlı gibi verimli değildir kaptırmassan kesilir.iyi yönleride çoktur sağlamdır dayanıklıdır.ama trafikte dönmez manevra kabiliyeti sıfır.bilmeyen adam 2 kişi debriyaj yer.cb 125 im bugun aldım çok güzel bir motor beğendim.ama öğleden sonra bir kaç sorum olacak forumdaki arkadaşlara.
Hayırlı olsun Allah kazasız ve huzurla binmek nasip etsin,yarınki gezimiz kovada gölüne bizimde toplam gidiş geliş 360 km.Bizde mz'i yeni aldık arkadaşımıza 1993 model orjinal 17,000 km de 2,000 liraya.230,000 lira yakıyor km'de haftada 1 gün cumartesileri geziyoruz.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Hayırlı olsun Allah kazasız ve huzurla binmek nasip etsin,yarınki gezimiz kovada gölüne bizimde toplam gidiş geliş 360 km.Bizde mz'i yeni aldık arkadaşımıza 1993 model orjinal 17,000 km de 2,000 liraya.230,000 lira yakıyor km'de haftada 1 gün cumartesileri geziyoruz.
Çok teşekkür ediyorum, sizlerde kazasız belasız sürüşler inşallah.bende şuanda mz var 1990 25000 km orjnal, bide dedemde var 89 oda 26000 orjinal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

ben beyaz alırıdım.... üzerine balina yazardım...

Aslında ilk önce bende beyaz düşündüm ama kırmızı çok hoşuma gitti.nasip böyleymiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

Cb 125 e hakkında sorular;
far kontak açtığımda direk açılıyor, heralde hepsinde öyleymiş nasıl hallede bilirim?
benzin musluğunun yönleri neyi ifade ediyor?
yan sehbayı açtığımda motor neden stop ETMİYOR.normalde stop etmesi lazım.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Çok teşekkür ediyorum, sizlerde kazasız belasız sürüşler inşallah.bende şuanda mz var 1990 25000 km orjnal, bide dedemde var 89 oda 26000 orjinal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------



Aslında ilk önce bende beyaz düşündüm ama kırmızı çok hoşuma gitti.nasip böyleymiş.

ben motosiklette en çok siyah severim.. en son 2005 de yaptığım büyük kaza sonrası siyah motor alamaz oldum.... son 3 yılda siyah aşkım yeniden depreşti ama bu seferde siyah alamaya gidip başka renk alıp geliyorum:.. siyah bana göre yakışıyor arabaya...
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
ben motosiklette en çok siyah severim.. en son 2005 de yaptığım büyük kaza sonrası siyah motor alamaz oldum.... son 3 yılda siyah aşkım yeniden depreşti ama bu seferde siyah alamaya gidip başka renk alıp geliyorum:.. siyah bana göre yakışıyor arabaya...
Tabiki her renk de güzel, önemli olan kişinin sevmesi.bu arada kazadan dolayı geçmiş olsun.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Tabiki her renk de güzel, önemli olan kişinin sevmesi.bu arada kazadan dolayı geçmiş olsun.


ondan sonra sınırsız kaza yaptım.... kuryelik zor meslektir ama ben bir arkadaşın ölümüne kendi şerit ime geçen biri yüzünden sebeb oluyordum... arkadaş baya bir uzun süre yatmak zorunda kaldı....
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
ben motosiklette en çok siyah severim.. en son 2005 de yaptığım büyük kaza sonrası siyah motor alamaz oldum.... son 3 yılda siyah aşkım yeniden depreşti ama bu seferde siyah alamaya gidip başka renk alıp geliyorum:.. siyah bana göre yakışıyor arabaya...
Tabiki her renk de güzel, önemli olan kişinin sevmesi.bu arada kazadan dolayı geçmiş olsun.
Doğrudur.Tabi her meslek gibi kuryeliğinde anlattığınız gibi hayati zorlukları ve sorumlulukları var.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ondan sonra sınırsız kaza yaptım.... kuryelik zor meslektir ama ben bir arkadaşın ölümüne kendi şerit ime geçen biri yüzünden sebeb oluyordum... arkadaş baya bir uzun süre yatmak zorunda kaldı..................
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu renk konusunda çok acayip bi durum var normalde siyah daha iri gösterir ama cbde beyaz daha iri duruyor kırmızıda aynı şekilde,sakaryada çok cb gördüm baya satmış orda siyah gördüğüm zaman hele koruma demirleri çanta filan yoksa motor ufacık geliyor gözüme sanki aynı motor değil:)kırmızısı da güzelmiş yakından gördüğüm kadarı ile mesela kırmızıda koruma demiri vs olmasın motor kendini gösteriyor yine ama siyahta kesinlikle koruma demirleri çanta vs olmadan motor ufak görünüyor...
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
216
Cb 125 e hakkında sorular;
far kontak açtığımda direk açılıyor, heralde hepsinde öyleymiş nasıl hallede bilirim?
benzin musluğunun yönleri neyi ifade ediyor?
yan sehbayı açtığımda motor neden stop ETMİYOR.normalde stop etmesi lazım.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Selamlar,
Vites bosta iken stop etmez. Ancak viteste olursa stop eder. bunun disinda egr viteste iken stop etmiyorsa musirinde veya switchinde ariza olabilir.
Iyi gunler,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst