Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
bu renk konusunda çok acayip bi durum var normalde siyah daha iri gösterir ama cbde beyaz daha iri duruyor kırmızıda aynı şekilde,sakaryada çok cb gördüm baya satmış orda siyah gördüğüm zaman hele koruma demirleri çanta filan yoksa motor ufacık geliyor gözüme sanki aynı motor değil:)kırmızısı da güzelmiş yakından gördüğüm kadarı ile mesela kırmızıda koruma demiri vs olmasın motor kendini gösteriyor yine ama siyahta kesinlikle koruma demirleri çanta vs olmadan motor ufak görünüyor...

mücahit kırmızısından ben çok memnun kaldım.demir felan bişeyde yok.ama iri duruyor.resimdeki gibi değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

Selamlar,
Vites bosta iken stop etmez. Ancak viteste olursa stop eder. bunun disinda egr viteste iken stop etmiyorsa musirinde veya switchinde ariza olabilir.
Iyi gunler,

ve aleykümselam
senin dediğini denedim oldu sorun kalmadı.birde şu farlarla benzin musluğu konumları cevabını alsam?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahit kırmızısından ben çok memnun kaldım.demir felan bişeyde yok.ama iri duruyor.resimdeki gibi değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------



ve aleykümselam
senin dediğini denedim oldu sorun kalmadı.birde şu farlarla benzin musluğu konumları cevabını alsam?

farlar normalde hep açık ama araya anahtar koyarak aç kapa yapılabiliyor ama nasıl yapıldığını bimiyorum:)

benzin musluğu kitapcıkta da yazar o anahtarın üzerindeki işaretlerde de vardır zaten yukarıdayken ana depo yandayken kapalı altta iken yedek depoda dır...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
7
23/03/2012 tarihinde bu motorsikletle ilgili kendi yorumum vardı bu na birkaç ekleme yapmak istiyorum şu anki km 2900
yakıt konusu gayet iyi
uzun yola birkaç defa çıktım vibrasyon bayağa rahatsız etti (bilhassa artçıyı çok etkiliyor)
iki kişyle(85+85 kg)rampalarda zayıf kalıyor
son hız düzde 105i hiç geçemedim aksini idda eden varsa atıyordur yada modif yapmıştır
virajlarda gayet iyi lastikler hiç sorun çıkarmadı yol tutuşu güzel
süspansiyon sertliği hep aynı yumuşama olmadı
hiç arza çıkarmadı parasının hakkını verecek gibi duruyordu
fakat sattım
niyemi bilmiyorum sattım işte
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
18
23/03/2012 tarihinde bu motorsikletle ilgili kendi yorumum vardı bu na birkaç ekleme yapmak istiyorum şu anki km 2900
yakıt konusu gayet iyi
uzun yola birkaç defa çıktım vibrasyon bayağa rahatsız etti (bilhassa artçıyı çok etkiliyor)
iki kişyle(85+85 kg)rampalarda zayıf kalıyor
son hız düzde 105i hiç geçemedim aksini idda eden varsa atıyordur yada modif yapmıştır
virajlarda gayet iyi lastikler hiç sorun çıkarmadı yol tutuşu güzel
süspansiyon sertliği hep aynı yumuşama olmadı
hiç arza çıkarmadı parasının hakkını verecek gibi duruyordu
fakat sattım
niyemi bilmiyorum sattım işte
dediklerin dogru kardeşim ama düzde 110 gördüm en son ama motor daha da gidecek bi ayar yapılsa gidecegine eminim şimdi 3300 de motor 4000 bakımına gittigim de servisle bi görüşecegim bakalım
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
7
dediklerin dogru kardeşim ama düzde 110 gördüm en son ama motor daha da gidecek bi ayar yapılsa gidecegine eminim şimdi 3300 de motor 4000 bakımına gittigim de servisle bi görüşecegim bakalım
karaturkmen arkadaşım-abim-herneyse yaşınızı bilmiyorum sadece arkadaşım diyeyim (benim yaş 45)
motorun 105 veya 110 yapması okadar önemli değil önemli olan üzerinde rahat olman güvende hissetmen
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Cb 125 e hakkında sorular;
far kontak açtığımda direk açılıyor, heralde hepsinde öyleymiş nasıl hallede bilirim?
benzin musluğunun yönleri neyi ifade ediyor?
yan sehbayı açtığımda motor neden stop ETMİYOR.normalde stop etmesi lazım.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

far kısmını bence bozma, sürekli yanıyor olması farkedilebilmen için önemli. ben arabada bile hep açarım farımı. motorda farımın farkedilirligimi arttırdığını hissediyorum zaman zaman.. ki üstadlar bırakın kısa farı, gündüzleri uzun far açın derler..

benzin muslugunun yönüne kitapçıktan 30. sayfaya bakarak bulunuz. orada yakıt alırken hangi konumda olması gerektigine dair gerekli açıklamalarda var.

vites boşta oldugu sürece motoru stop ettiremezsiniz..
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
far kısmını bence bozma, sürekli yanıyor olması farkedilebilmen için önemli. ben arabada bile hep açarım farımı. motorda farımın farkedilirligimi arttırdığını hissediyorum zaman zaman.. ki üstadlar bırakın kısa farı, gündüzleri uzun far açın derler..

benzin muslugunun yönüne kitapçıktan 30. sayfaya bakarak bulunuz. orada yakıt alırken hangi konumda olması gerektigine dair gerekli açıklamalarda var.

vites boşta oldugu sürece motoru stop ettiremezsiniz..
Fara dokunmak istemiyorum fakat akünün ömrü kısalacak ampullerin ömrü kısalacak hatta şarj dinamosu bile yorulacak.
benim kitapçık ingilizce sizin ki türkçe mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Plaka işlemlerini nasıl başlatacağım?ne kadar tutar?
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Fara dokunmak istemiyorum fakat akünün ömrü kısalacak ampullerin ömrü kısalacak hatta şarj dinamosu bile yorulacak.
benim kitapçık ingilizce sizin ki türkçe mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Plaka işlemlerini nasıl başlatacağım?ne kadar tutar?

Bende hem türkçesi hem ingilizcesi var. O zaman şöyle diyim, On yazan resim normal konum. Yakıt alırken On konumunda olması gerekiyor. Yoksa rezerve benzin dolmazmış, öylede bir uyarı yazıyor. Off yazan konumda yakıtı kesiyorsun. Kitapçıkta, kullanmadıgınız zaman off'a alın diyor. Res ise reserve konumu, yakıtın bittiginde res'e alıyorsun. 2 litre kapasitesi var.

Plaka için önce bismillah de, git bi sogrtacıya aracını yeni plaka olarak sigortalat. sonra emniyete trafik tescil şubeye git, orada mutlaka şöförler odası vardır yada yakınındadır. oradan dosyanı al, dolduruyorlarsa doldurt 10 liraya. belgelerinle vs teslim et.. detayları tam bilmiyorum ama çok basit oldugunu biliyorum. sonra sana plaka verecekler, gidip basım yerinden bastırtacak, emniyete getirip mühürleteceksin.. tüm işlemler 3 saatini anca alır..
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
dostum yarı sehpayı açdıgında vitese takarsan stop eder hareti engellemek için yapmıslar boşdayken olmuyor akıllıca düşünmüsler bu arada hayırlı olsun bence çok memnun kalırsın cok az yakıyor
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bende hem türkçesi hem ingilizcesi var. O zaman şöyle diyim, On yazan resim normal konum. Yakıt alırken On konumunda olması gerekiyor. Yoksa rezerve benzin dolmazmış, öylede bir uyarı yazıyor. Off yazan konumda yakıtı kesiyorsun. Kitapçıkta, kullanmadıgınız zaman off'a alın diyor. Res ise reserve konumu, yakıtın bittiginde res'e alıyorsun. 2 litre kapasitesi var.

Plaka için önce bismillah de, git bi sogrtacıya aracını yeni plaka olarak sigortalat. sonra emniyete trafik tescil şubeye git, orada mutlaka şöförler odası vardır yada yakınındadır. oradan dosyanı al, dolduruyorlarsa doldurt 10 liraya. belgelerinle vs teslim et.. detayları tam bilmiyorum ama çok basit oldugunu biliyorum. sonra sana plaka verecekler, gidip basım yerinden bastırtacak, emniyete getirip mühürleteceksin.. tüm işlemler 3 saatini anca alır..
Kitapçığa baktım yatay konumda kapalı baş aşşağı on, baş yukarı res oluyor.plakayıda halledeceğiz inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

dostum yarı sehpayı açdıgında vitese takarsan stop eder hareti engellemek için yapmıslar boşdayken olmuyor akıllıca düşünmüsler bu arada hayırlı olsun bence çok memnun kalırsın cok az yakıyor
Evet yan sehba işini iyi düşünmüşler sonradan farkına vardım.teşekkürler motordan çok memnunum netten bakınca küçük duruyor ama yanında daha büyük.sesi çalışması gücü muteşem.zaten daha 14 km deyim.bende schooter vardı 3 sene bindim 2800 km de sattım, çok az ve temiz binerim.Bu motorda heralde evladiyelik olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar bir soru sormuştum hiç yanıt alamadım hiç kimsenin bilgisi yok mu bu HIZ DİŞLİSİ hakkında bizim motora göre olanı yok mu ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

bir arkadaşım honda cg 125 e takmış çok iyi verim almış

merhabalar sizin hız dişlisi dediğiniz şey dişlinin dişlerini çoğaltmaktır misal veriyorum normali 17 diş ise arkadaşın 19 diş almıştır hızda fark yapar bende bir zamanlar merak etmiştim ama motorcu bir abim motoru yorarsın ve rampalarda verimi düşer dedi ama bizim makinada tork ta var sen taktırırsan buraya yazda olmazsa bizde düşünürüz
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Plaka çıkarmada fatura kesim tarihinden itibaren ne kadar sürede çıkarabiliriz?hakkımız 1 ay mı?
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Fara dokunmak istemiyorum fakat akünün ömrü kısalacak ampullerin ömrü kısalacak hatta şarj dinamosu bile yorulacak.
benim kitapçık ingilizce sizin ki türkçe mi?


akünün iyisi 50-60 lira ampül 5 lira. sizin canınızdan daha mı pahalı 55-60 lira ? avrupa standartlarına göre farların açık olması gerekiyormuş. farlar güneşin alnında bile gerçekten kendini çok belli ediyor. düşünsenize bir kişinin sizi farketmesini sağlasa hayatınızı kurtarmış olacak. önceleri banada garip geliyordu ama şimdi gündüz bile motosikleti araçtan saymayıp tali yoldan önüme atılmaya çalışan araçlar için uzaktan hızlı gelirken selektör kullanarak geliyorum çok iyi oluyor.


Plaka çıkarmada fatura kesim tarihinden itibaren ne kadar sürede çıkarabiliriz?hakkımız 1 ay mı?

hatırladığım kadarıyla plaka çıkartma yasal süresi dediğiniz gibi 1 ay. ancak trafikte plakasız yakalanırsanız benim sürem var felan diyemiyorsunuz. yanı araç garajınızda 1 ay süreyle plakasız durabilir. bu arada plaka boyutunun küçük olmasını isteyiniz. büyük plakalar çok sırıtıyor ben tekrar bastırmayı düşünüyorum herkes kötü durduğunu söylüyor
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
CB kardeşliği hepinize merhabalar...

Bugün baya aksiyonlu başladı arkadaşlar.Sabah bir müşterime tahakkuk bırakmak için atladım motora düştüm yola varmam gereken yere 1 km kala girdiğim viraja yağ dökülmüş olduğunu geç farkettim ve arka tekeri yağlı kısma kaptırmamla 180 derece dönmem bir oldu nasıl olduda düşmeden kurtardım ben bile kendime şaşırdım bildiğiniz drift yaptım :queen: Allah korudu ki ucuz atlattım..

Tekeriniz daima düz bassın kazasız sürüşler...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
skystar,aynı olay benim başıma çok kez geldi bende şaşarım hep nasıl kurtardığıma:)bu lastikler kuruda bile kayıyor su veya seninki gibi yağda aman allahım:)geçmiş olsun:rendeer:

arkadaşlar bayramda yaptığım geziden bikaç foto paylaşayım dedim:)gezi yazısı yazdım ama fotoğrafları faceden yükleyince pek ilgi görmüyor:)çok foto olduğu içinde uğraşamiyorum bari dedim topiğe bikaç foto koyayım sizler ve cb almak isteyenlerin gözü gönlü açılsın:)

uzun uzun anlatmak isterim ama artık fotolardan motorun performansını siz anlayın hiç zorlanmadım motorla zorlandığım tek yer otobanda 90-100 hızın son limitim olması...tam şehir içi motoru ve taş gibi motor dedirtti bana:)



























burdan yukarıya daha yer yok rakım 2.000:queen:


bu patikadan yürüyerek zor çıkıyo millet:)




traktör yolu:)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
merhaba arkadaşlar sizi uyarmak istediğim bir konu var
istanbulda motomarketim var ve sahibindne.com da fatihkilicli diye satışı da var bu şahısların
gidip yerinde alabilirsiniz sıkıntı çıkmaz gibime geliyor
ama isternetten sakın alışveriş yapmayın
geçende 2 parça malzeme aldım 4 parça malzeme göndermişler ekstra malzemelerin değeri 175 lira
geri gönderdim babam da kargoyu kabul etmiş kargo parasını kendi cebimden vererek gönderdim
paranı hesabına göndereceğiz dediler göndermediler sonra rüzgarlık aldım onun kargo ücretini ona sayarak aldık
rüzgarlığı alan arkaş beğenmedi rüzgarlığı ve geri gönderdim ptt kargo ile
adam paketlemeyi beğenmediği için kargoyu önce teslim alıyor sonra istemiyorum diye iade ediyor banada cam 2 parça diyor
ptt kargo ile görüşüyorum kargo genel müdürü cam sağlam hiçbir sıkıntısı yok diyor
telefon açıyorum lakayik lakayik cevap veriyorlar biz size kırık demedik diyor sonra böyle paketleme mi olur diyor
sakın haa ben 2 hafta uğraştım siz sakın yanmayın
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
merhaba arkadaşlar sizi uyarmak istediğim bir konu var
istanbulda motomarketim var ve sahibindne.com da fatihkilicli diye satışı da var bu şahısların
gidip yerinde alabilirsiniz sıkıntı çıkmaz gibime geliyor
ama isternetten sakın alışveriş yapmayın
geçende 2 parça malzeme aldım 4 parça malzeme göndermişler ekstra malzemelerin değeri 175 lira
geri gönderdim babam da kargoyu kabul etmiş kargo parasını kendi cebimden vererek gönderdim
paranı hesabına göndereceğiz dediler göndermediler sonra rüzgarlık aldım onun kargo ücretini ona sayarak aldık
rüzgarlığı alan arkaş beğenmedi rüzgarlığı ve geri gönderdim ptt kargo ile
adam paketlemeyi beğenmediği için kargoyu önce teslim alıyor sonra istemiyorum diye iade ediyor banada cam 2 parça diyor
ptt kargo ile görüşüyorum kargo genel müdürü cam sağlam hiçbir sıkıntısı yok diyor
telefon açıyorum lakayik lakayik cevap veriyorlar biz size kırık demedik diyor sonra böyle paketleme mi olur diyor
sakın haa ben 2 hafta uğraştım siz sakın yanmayın

üstad internetten güvenmediğim sitelerden bu denli alışveriş yapmıyorum genellikle de yapmamak lazım,eğer çok beğendiğim şeyler varsa önce ufak tefek şeyler alırım eğer güven verirse sıkıntı yok..dediğin gibi gidip direk alışveriş yapmak daha sağlıklı internetten alışveriş için güvenilir kişi ve sitelerden şaşmamak lazım alışveriş yapmadan sormakta fayda var:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
akünün iyisi 50-60 lira ampül 5 lira. sizin canınızdan daha mı pahalı 55-60 lira ? avrupa standartlarına göre farların açık olması gerekiyormuş. farlar güneşin alnında bile gerçekten kendini çok belli ediyor. düşünsenize bir kişinin sizi farketmesini sağlasa hayatınızı kurtarmış olacak. önceleri banada garip geliyordu ama şimdi gündüz bile motosikleti araçtan saymayıp tali yoldan önüme atılmaya çalışan araçlar için uzaktan hızlı gelirken selektör kullanarak geliyorum çok iyi oluyor.




hatırladığım kadarıyla plaka çıkartma yasal süresi dediğiniz gibi 1 ay. ancak trafikte plakasız yakalanırsanız benim sürem var felan diyemiyorsunuz. yanı araç garajınızda 1 ay süreyle plakasız durabilir. bu arada plaka boyutunun küçük olmasını isteyiniz. büyük plakalar çok sırıtıyor ben tekrar bastırmayı düşünüyorum herkes kötü durduğunu söylüyor

Verdiğin bilgiler için teşekkürederim.Ancak birtakım sorularım olacak;bugün motorun belgeleri kargoyla yolladılar ve elime ulaştı.gönderdikleri
1.Türkçe kullanma ve bakım el kitabı.arka sayfada 2 yeri imzalamışlar diğer garanti felan yazanyerler boş.
2.yetki belgesi.1 nüsha
3.ugunluk belgesi üzerine elle ismim yazılmış ve motorun rengi yılı bide fiyat var.2 nüsha
4.vergi dairesi alıntısı özel tüketim vergisi ödeme belgesi, bunlarda 5 nüsha birbirlerine zımbalanmış.

Bunun haricinde fatura dediğimiz şey bunların içinde mi oluyor anlamadım.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlarımızın cevabını bekliyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Faturayı buldum sonunda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

hatırladığım kadarıyla plaka çıkartma yasal süresi dediğiniz gibi 1 ay. ancak trafikte plakasız yakalanırsanız benim sürem var felan diyemiyorsunuz. yanı araç garajınızda 1 ay süreyle plakasız durabilir. bu arada plaka boyutunun küçük olmasını isteyiniz. büyük plakalar çok sırıtıyor ben tekrar bastırmayı düşünüyorum herkes kötü durduğunu söylüyor[/QUOTE

plaka standartdeğil mi?küçüğü varmı yada boyut söylüyoruz ona göre mi yapıyorlar.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
arkadaslar 4 adet mondıale bınıp ybr 125 e transfer oldum bu zamana kadar bosa para harcamısım gercekten yakıt olarak saglamlık olarak ybr ust duzeyde bence sımdı bu honda 125e teknık ozellıklerı olarak ne cbf ne ybr nede apache ye yaklasamaz paranız varsa honda cbf alın on numara motor ybr 2 sıradan gırer son modelınde yaptıgı dıgıtal gosterge atagı ve 370 mm on frenı ıle tabıkı tvs apacheyıde yabana atmamanızı tavsıye edıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

dostum bu gezı yerı neresı cok hosuma gıttı su derelerden gectıgınız ankara da olunca bole yesıl yerlere bayılıyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst