Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
dünyadaki en zor şey cahile laf anlatmaktır...
gereken acıklamayı yaptım diyecek başka lafım yok polimige gerek yok zaten :bounce:
güle güle kullanın motorlarınızı :bestmt:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
dünyadaki en zor şey cahile laf anlatmaktır...
gereken acıklamayı yaptım diyecek başka lafım yok polimige gerek yok zaten :bounce:
güle güle kullanın motorlarınızı :bestmt:
Ne açıklaması yaptın kardeşim 70 i gecince zangur zungur diyosun ne zangur zungur neden yalan sölüyosun evet ybr den fazla titreşim var ama cb 125 e nin titreşimi asla rahatsız edici kadar değil!.piyasadaki çoğu motorsikletten daha sessiz daha titreşimsiz.ben anlamıyorum bu motorsikletin seveni bu kadar çokken düşmanıda neden bu kadar çok olduğunu.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Faturayı buldum sonunda.
plaka standartdeğil mi?küçüğü varmı yada boyut söylüyoruz ona göre mi yapıyorlar.

bayinizin plaka için gerekli tüm evrakları hazırlayıp kontrol edip zımbalayıp teslim etmesi gerekirdi. onların kontrolünü mutlaka yapın sonra trafiğe git gel çok uğraşırsınız.

plaka standart değil. mesela hatırlayın pejuların plakası küçüktü. işte o plakalar kibar daha çok yakışıyor. ama siz bilirsiniz zevkinize kalmış. plakayı bastırırken orada bulunup küçük istediğinizi söyleyebilirsiniz
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
bayinizin plaka için gerekli tüm evrakları hazırlayıp kontrol edip zımbalayıp teslim etmesi gerekirdi. onların kontrolünü mutlaka yapın sonra trafiğe git gel çok uğraşırsınız.

plaka standart değil. mesela hatırlayın pejuların plakası küçüktü. işte o plakalar kibar daha çok yakışıyor. ama siz bilirsiniz zevkinize kalmış. plakayı bastırırken orada bulunup küçük istediğinizi söyleyebilirsiniz

İlk etapta fatura eksikti onlar yollamışta nakliye firmamız faturayı ayrı biryere koymuşlar sonradan getirdiler sorun halloldu.

Acaba o da çokmu küçük kalır, biryerlerden denesek hiç fena olmaz aslında.Neyse ilginizden dolayı teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bence nekadar küçük, okadar iyi :)

Fakat ben plaka işlemlerimi hallederken sadece iki boyut yasaldır gibi bir yazı gözüme çarpmıştı belgelerde ve ölçüleri verilmişti.

O gün işlemler halloldu standart boyuttaki plakamı aldım ama yinede araştırdım biraz, daha küçük olmasını isterdim açıkçası :pale:

Fakat Trafiğin damgalamadığını falan okudum bikaç yerde. Nekadar doğrudur bilinmez ama ben olsam bi sorardım Trafiğe, standart boyut bence büyük kalıyor motosiklette :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bence nekadar küçük, okadar iyi :)

Fakat ben plaka işlemlerimi hallederken sadece iki boyut yasaldır gibi bir yazı gözüme çarpmıştı belgelerde ve ölçüleri verilmişti.

O gün işlemler halloldu standart boyuttaki plakamı aldım ama yinede araştırdım biraz, daha küçük olmasını isterdim açıkçası :pale:

Fakat Trafiğin damgalamadığını falan okudum bikaç yerde. Nekadar doğrudur bilinmez ama ben olsam bi sorardım Trafiğe, standart boyut bence büyük kalıyor motosiklette :cat:
Standart banada büyük gibi geldi 2. el ilanlarından.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bende bu tarafa salça olup kaçıp gideyim.
Kanuni Racer200s motorumu 2 sene kullandıktan sonra sattım. Gereksiz yere halbuki memnundum. Neyse gittim honda bayine. cbf 150 full aksesuar beğendim almak istedim.
5.250 Tl fiyat biçtiler. Oha diyip dükkandan çıktım. 6.500 TL ye GT250 R aldım. Çok yakması ve şehiriçinde ağır trafikte yorucu olmasından dolayı 2 ay 3.000 km binip sattım.
Sonra tekrar honda bayine gidip yeni CB125 incelemek istedim. Koltuğu beni rahatsız etti. aşırı geniş geldi. neyse zevkler tartışılır. Biraz ince bisiklet gibi motordu. ama az yaktığı için tercih ettim. 3.600 TL idi galiba almak istedim. Ama içime de sinmedi. Göstergesi filan içime sinmedi. Konsolu beğenmedim. Bazıları sevebilir. Sonra şans eseri mondial bayisine girdim. dedim drift125 bir bakayım nasıl bir şey. Dükkandan içeri girince karşımda Xtrem max mıknatıs gibi arkadaşımı ve beni kendine doğru çekti. Üstüne binmeye çalıştım. Bakın bindim demiyorum :p
170 boyum var. Sol tarafa karpuzu yatırmama rağmen sadece bir ayak parmağım yere ucu ucuna değdi. Adem birde çalıştırdı ben bittim. Dedim alıyorum. ARkadaş dedi manyak mısın daha aykların yere değmiyor dedim düşe kalka öğreniriz. Servis 5 cm alçalttı. Bir ayağım karpuzu sola yatırmadan yarım taban yere değiyor. şimdi boyuna alıştım hatta tekrar yükseltmak bile istiyorum.
Kısaca anlatmak istediğim renkler ve zevkler tartışılmaz. Max de bokdan bir motor her ucuz motorun ufak tefek sorunları oluyor. Kimse alıpta çıldırmış mı benzin döküp yakmış mı hayır.
Bence kıyaslamak ve karşılaştırmak anlamsız. Herkes neyi tercih ettiyse onu kullanır. Her motorun birbirinden fazlası ve eksiği var. Kıyaslamyı artık bırakın. Binin keyfinize bakın.
O mu iyi bu mu iyi diye sormayıda bırakın. Tek tek bayileri gezin. Üstüne binin. Çevrenizde tanıdık biri varsa alın test edin. 50 km bir dur kalk yapıp sürün dostlarım.
O an ya yaramaz diyeceksiniz. yada aradığım işte budur diyeceksiniz. Kusura bakmayın biraz uzun ve gereksiz oldu. Tekeriniz düz bassın. kalın sağlıcakla.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
ben ybr de kullandım cbf 150 de
cb 125 e ye bindim kullandım 30 km kadar
beni cok rahatsız etti titreşim
arkadaşda aynı şekilde rahatsız oldu 4000 km sattı sıfır ybr aldı
cok pişman oldu keşke hiç hondaya bulaşmasaydım diye..
herkesin kendi secimi
ama ben hiç begenmedim 70i geçince zangır zangır oynuyor motor..
Ybr yi tek geçerim

Sen cb ye ya hiç binmedin, ya motordan anlamıyorsun, yada her ne çıkarın varsa yalan söylüyorsun
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Sen cb ye ya hiç binmedin, ya motordan anlamıyorsun, yada her ne çıkarın varsa yalan söylüyorsun
al işte yalancı da oluruz motordan anlamayız :D
tabi hiç binmedim görmedim de
mavradan sallıyoruz
herkes prof. bu memlekette zaten
biz bişi bilmiyoruz kararanı nasıl sa siz veriyorsunuz ya kimin ne oldugunun
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
kanuni boranın lafı geçince herkes öyle olduğunun kanısına vardı zaten için rahat olsun.
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Bende bu tarafa salça olup kaçıp gideyim.

Hocam, rahatsız olunan meseleler sizin yazdıgınız şekildekiler değil. Elbetteki CB'yi herkes sevmez yada fiyatı fazla yada az bulur. Cbf içinde öyle ybr icinde öyle.. Gelir, konuşur, sorar, yada tecrübesini aktarır, begenmedigini söyler. Ama canımı sıkan, birilerinin gelip salt kötüleme maksatlı, konu içerisindekilerle dalaşması. Malum dünü bugünü okuyun göreceksiniz. Gelip başka motor fotoları koyuyor adam, bu kadar terbiyesiz olunmaz açıkcası. Ama terbiyesizligininde farkında degil, ben diyecegimi dedim diye hala laf söylemeye calisiyor. Evet, belki haklı. Belki cb'yi sadece aptallar, akıldan yoksunlar satın alır. Ama ben akılsızım diye, bana akılsız oldugumu söyleme hakkını nereden bulur? Ben seviyorum CB'mi. iyi ki cb almışım diyorum, keyif alıyorum binmekten ve begeniyorum da..

Umarım yazdıklarımı okurda utanır diyeceğim, hal ve tavırlarından utanmayacagını anladım. Diyecegi "CB kötü, ne derseniz diyin, söylediklerimi çekemediginiz için bana laf ediyorsunuz" diyecek.. Bende o arkadaşa diyecegim ki, "CB kötü, sakın alma, ondan da, alanda da uzak dur, kaliteni bozar, hatta bi zahmet konudan da uzak dur". Selametle..
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
103
çin can con.honda.yamaha.tvs.v.s dostlar kardeşler her insan dogal olarak kullandıgı eşyanın aracın en iyısını en kalıtelısını olmasını ıster.fakat butce denen faktor oldugundan bızler ya cok kalıte ya orta. Yada ancak ayagımızı yerden kesebılırız.ben hangi marka olursa olsun kötuleyene kızıyorum adamın parası buna yetmıs almış bınıyor .ne dıye mılletın malını kotulersınız .bakın bende çine bınıyorum kanunı wındy .ıstemezmıydım cb olsun cbf olsun ybr olsun.ama ımkanlar buna musaıt .belkı burası cb 125 sayfasi burdan örnek verecem cb si olan bır arkadas cbf almak ıstemıstırde cb yetmıstır ımkanı ve motoruyla barışık şekılde yaşarken morel bozmaya kafa karıstrmaya gerek varmı kımsenın ımkanlarıyla sahıp olduklarına karalama yapmayın .kıyaslama yaparken boktanmıs gıbı gostermeyin ayıptr emege kazanilmıslıga .sahıp olma duygusuna saygısızlıktır.kım se parasını sokaktan bulmuyor. Kazanmış almıs. Benım malım bana senın malın sana guzel.yapılacaksa eleştırı.ancak bır cb 125 cb 125 le yapılmalı .tum motor sevenlere selamlar
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
çin can con.honda.yamaha.tvs.v.s dostlar kardeşler her insan dogal olarak kullandıgı eşyanın aracın en iyısını en kalıtelısını olmasını ıster.fakat butce denen faktor oldugundan bızler ya cok kalıte ya orta. Yada ancak ayagımızı yerden kesebılırız.ben hangi marka olursa olsun kötuleyene kızıyorum adamın parası buna yetmıs almış bınıyor .ne dıye mılletın malını kotulersınız .bakın bende çine bınıyorum kanunı wındy .ıstemezmıydım cb olsun cbf olsun ybr olsun.ama ımkanlar buna musaıt .belkı burası cb 125 sayfasi burdan örnek verecem cb si olan bır arkadas cbf almak ıstemıstırde cb yetmıstır ımkanı ve motoruyla barışık şekılde yaşarken morel bozmaya kafa karıstrmaya gerek varmı kımsenın ımkanlarıyla sahıp olduklarına karalama yapmayın .kıyaslama yaparken boktanmıs gıbı gostermeyin ayıptr emege kazanilmıslıga .sahıp olma duygusuna saygısızlıktır.kım se parasını sokaktan bulmuyor. Kazanmış almıs. Benım malım bana senın malın sana guzel.yapılacaksa eleştırı.ancak bır cb 125 cb 125 le yapılmalı .tum motor sevenlere selamlar

işte bu kadar arkadaş çok güzel özetlemiş :) birbirinizin kırmanın alemi yok.
Sonuçta hepimiz motorcuyuz ve motora binmeyi seviyoruz hepimiz kardeşiz düşmanımız dört ve üstü tekerlekli taşıt kullanıcıları :mrgreen:

Sonuç olarak ben cb'mi seviyorum :) yalanı yok dolanı yok arkamdan iş çevirmesi yok daha ne olsun ki...
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Acaba o da çokmu küçük kalır, biryerlerden denesek hiç fena olmaz aslında.Neyse ilginizden dolayı teşekkürler.

Küçük değil. Aynı motorun çinlisine binen ufak plakadan taktırmış. Çok güzel olmuştu tam oturmuştu çok kibardı. Bizim çamurluklar küçük zaten.



Bence nekadar küçük, okadar iyi :)

Fakat ben plaka işlemlerimi hallederken sadece iki boyut yasaldır gibi bir yazı gözüme çarpmıştı belgelerde ve ölçüleri verilmişti.

O gün işlemler halloldu standart boyuttaki plakamı aldım ama yinede araştırdım biraz, daha küçük olmasını isterdim açıkçası :pale:

Fakat Trafiğin damgalamadığını falan okudum bikaç yerde. Nekadar doğrudur bilinmez ama ben olsam bi sorardım Trafiğe, standart boyut bence büyük kalıyor motosiklette :cat:


Hocam benim dediğim küçük plakayı emniyet basıp verdiği için problem yok. Ben bu plakayı değiştirmeyi kafaya koydum trafiğe gidip yenisini bastıracağım umarım sadece plaka basma ücreti alınıyordur. Sizleride bilgilendiririm
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Ne açıklaması yaptın kardeşim 70 i gecince zangur zungur diyosun ne zangur zungur neden yalan sölüyosun evet ybr den fazla titreşim var ama cb 125 e nin titreşimi asla rahatsız edici kadar değil!.piyasadaki çoğu motorsikletten daha sessiz daha titreşimsiz.ben anlamıyorum bu motorsikletin seveni bu kadar çokken düşmanıda neden bu kadar çok olduğunu.

Titreşim için motoru orta sehpaya alıp sele üzerine bir plastik bardak su koyun, motoru çalıştırın. Vites boşta gaz verip bırakın... Bardak seleden düşmüyorsa titreşim yok deriz. Bardaktaki su bile dalgalanmıyorsa titreşim sıfır deriz. Bu kadar basit.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bazılarının hoşuna gidiyor. Biz buna ego tatmini diyoruz. Benimde çevremde var. Çinliye binilmez. Japon alacaksın.
Arkadaş sen baba parası yersin. Paran vardır. Derdin yoktur. Biz parayı ter atarak kazanıyoruz. Değer veriyoruz. Dökülsede üzsede motor benim motorum.
O tip kişilere cevap yazmak bile gereksiz diye düşünüyorum. Adamın zaten cebinde parası olsa gidip cb mi alır. iyi motor ise alır :thumleft:
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Bazılarının hoşuna gidiyor. Biz buna ego tatmini diyoruz. Benimde çevremde var. Çinliye binilmez. Japon alacaksın.
Arkadaş sen baba parası yersin. Paran vardır. Derdin yoktur. Biz parayı ter atarak kazanıyoruz. Değer veriyoruz. Dökülsede üzsede motor benim motorum.
O tip kişilere cevap yazmak bile gereksiz diye düşünüyorum. Adamın zaten cebinde parası olsa gidip cb mi alır. iyi motor ise alır :thumleft:

Haklısın hocam.Şahsen benim yeterli param olsa yine cb,ybr veya cbf ile 1 sene takılıp hemen ardından ninja 250r alırım :) daha sonrada kademeli olarak büyütürüm ha bu durumda cb ile düzeyli ilişki yaşıyoruz param olunca boşuyacam aman duymasın :mrgreen:

ha bunları cb kötü motor olduğu için değil gücünün yavaş yavaş yetersiz geldiğini düşünmemden dolayı söylüyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Titreşim için motoru orta sehpaya alıp sele üzerine bir plastik bardak su koyun, motoru çalıştırın. Vites boşta gaz verip bırakın... Bardak seleden düşmüyorsa titreşim yok deriz. Bardaktaki su bile dalgalanmıyorsa titreşim sıfır deriz. Bu kadar basit.
Denedim hocam bardak düşmedi su dalgalandı ama :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Denedim hocam bardak düşmedi su dalgalandı ama :D

Bende denemek istedim şimdi ya :)

Ama şu bi gerçek boş viteste "N" rolantide veya gaz verirken tek titrediğinin hissedildiği zaman bence.

Herhangi bi vitese taktığın anda o durumdan eser kalmıyorki.

Çok adil bi test olmayacak, CB' m üzülecek ama yine de deniycem:mrgreen:

Benim dediğim küçük plakayı emniyet basıp verdiği için problem yok. Ben bu plakayı değiştirmeyi kafaya koydum trafiğe gidip yenisini bastıracağım umarım sadece plaka basma ücreti alınıyordur. Sizleride bilgilendiririm

Abi inşallah halledersin sorunsuzca. Öyle bişey oluyorsa acaip sevinirim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst