- Katılım
- 31 Ağu 2006
- Mesajlar
- 241
yok ne rahatsız etmesi muratcımsmokehead zaten benim egsozun markası herşeyini kendin ayarlatıyorsun uçunu rengini vsvs. altta tutmamın sebebi yüksek olunca direk kelepçesi kopuyor :S zorunluluktan altta yani
xenon işindede eğer aküyüde büyüteceksen süper olur murat valla burda bi suzuki burgman var o sadece xenon ampulunu koydu çıkma 100dolara sanırım beyinsiz merceksiz.
murat şekilde güzel olur sadece ışığı kapatmamasına dikkat etmelisin bu şeklide stop boyasıyla yapmanı öneririm boyanmamasını istediğin yerleri bantla kapatırsın dier yerleri boyarsın süper olur![]()
bencede stop boyasıyla yap daha ii olur yaaa













