Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
sagolun eren erfer bugun yaptım hepsını motor sımdık tas gıbı dedıgınız gıbı bu 2cı dıslı degıstırmem ınsallah bırsey olmaz
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
evet aynen oyle motor 4000bındeyken servısıne goturdum debrej balatası bıtmıstı abı dedım balata bıtmıs bu kullanıcı hatası dedı oyle kaldı yanı hıcbır sey garantıye gırmıyor yalan
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
tum beatcıların burdan bayramını kutlarım....
gun sayıyom dostlar..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardeş hoşgeldin ben senin videolarını gördüm galiba youtube da sen o arkadaşsın her halde ya bu motor çok kıyak olmuş yaa bi motorun farklı açılardan resimlerini eklersen çok ii olur


yaa o sinyaller nasıl öyle yaa kapaklarımı sökmüşki ne ölye o anlasılmıyo ama süper

yaaa su kafa granajını nerde yapıyolar bilgisi olan warmıı

kardeş bu arada sende resimlerini ekle senin motorun çünkü sende yapmışın bişeyler motora
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
33
saolsın kardes eet youtubede war vıdeolarım ama motorun eskı halıyle tabıkıde benım motor su gunlarde sanayııde dolasıyo cunku boyanacak yerlerı wardı onun ıcın werdım ama dıger fotolarını eklıyorum
sen kaput uzatmayı soluyosun galıba onu sanayıde arastırman gerek baya kardes bende bılmıyorum wede ben buu fotoyu bır sıteden buldum sadece farklılık olsun dıye ekledım baska foto yok falla
ßu da benım scooter ıste



bunlarda baska bır sıteden buldugum fotolar amac sıze hızmet :p


 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Mx150rf motorları bizimle paylaştığın için teşekkürler gerçkten çok güzeller özellikle xenonlusu benm favorim.
Buarada artık aranızda eski bir beat çi olark kalıcam sanırım beat imi takasa verdim hayırlısıyla
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
eren hadı haırlısı dostum.

antalyada bu beatlardan daha cok var....ıns bende bı alıyımde....
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
Mx150RF kardeş kendi motorunu çok kıyak yuapmışın allah kaza bela wermesin güle güle kullan dier honda beat resimleri içinde çok saol
 
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
33
cem-beat saolsın kardesım amın cumlemıze onemlı deıl buldukca ekllerım :wiinkk:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
eski emektar motorumu yeni motorumu teslim alırken son kez gördüm ve ikisinin yanyana fotolarını çekmek istedim :)
10012007oa1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erencım merhaba nasılsın valla 1 aydan berı ınternette takılamıyorum nasılsın ama gercekten cok uzuldum yerıne ne aldın onu merak ettım bıde kaca sattın erencım senı kaybetmek ıstemıyorum bayram mesajımı almıssındır neyse gorusmek uzere

erencım bu arada yan ayaklıgı yaptım hemde orjınalı gıbı en yakın zamanda resımlerı koyucam ne kadara aldın bıde onu soracaktım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mx150RF ve Erfer Antalya dasınız ve tanışmıyoruz :)
Olmaz ki ama :cat: :rendeer:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
tanısalım dıshy cım bız onurla (max150rf) ıle zaten arkadasız...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst