Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
gerainum beatını güle güle kullan kazasız belasız. bence elektrikli marşı kullan genelde bi sıkıntı olursa pedalla çalıştırırsın jigleyi çekmenın baya faydası oluyo ama jigle açıkken motor çekişten düşüyor.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
Ewet Sozerr Hatta Jİgleyİ Ben Bİ Kere AÇik UnutmuŞum Motor Gİtmİyodu Bende Delİrdİydİm Sonradan Fark Ettİm AÇik OlduĞunu Jİgleyİ Kapayinca DÜzeldİ



ERFER CİM RESİMLERİNNİ BEKLİYORUZ BİŞEY SÖLİCEM FİYAT İİMİ DEMİŞSİN AMA BENCE ÇOK BİDE SATARKEN MOTORUN ORJİNAL GRANAJLARINI WERCEKMİ YOKSA ARKADAŞ ORJİNALLERİMİ ÖYLE YAPMIŞ

BİDE O KİLOMETREDE 105 YAPACAĞINI SANMIYORUM BENCE O MOTOR İÇİN 2000 YTL ÇOK FAZLA AMA YİNEDEN SEN BİLİRSİN BİDE SEN O MOTORU ALDIN DİYELİM SEN SATIYOM DESEN ORJİNAL PARÇALARI YOKSA BU ŞEKİLDE İSTEMEYEN OLABİLİR SATARKENDE ZORLANIRSIN BENCE
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
erfer arkadasım hondanın motoru duzgun kullanıldıgı surece 40 bınde yapsa bır sey olmaz ama gercekten pahalı ben yaklasık 4 ay once satmaya karar verdım 1.900 yazdım koruma demırı 1 cıft pırellı lastık 100 ytl kask verecektım adam tekı aradı 1850ytleye anlastık ama babamdan habersız en son babama soyledım yarın gelıyo adam dedım babam endel oldu oglum dedı ben motorunu 2milyara aldım dedı bende tamam dedım yanıbızım motor hıc satılmıcak galıba sımdı askerı beklıyoruz askerden sonra cbr 125r ı beklıcem bakalım fıkrımız degısmezse motorum 16.000bin olacak bır sorun yok neyse gorüsmek uzere by
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
5
teşekkür edrim sozerr...dün dediğin gibi ilk olarak elektrikle marşla çalıştırdım..hafif gaz vererek motorum ısınmasını bekledim ama bi 10 dakka sonra motor istop etti...sonra da marş pedalı ile çalıştırdım..hiç bir sıkıntı olmadı..herhalde bu olay soğuk havalarda motorun kendini ısıtamamasından dolayı kaynaklanıyor diye düşündüm...yaz aylarında böyle bir sorun olmaz herhalde...acaba doğru mudur..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
ewt havanın soğuk olmasıyla alakalı yaz aylarında hiç problem yok. kışaylarında yakıt sarfiyatı nerdeyse 2 kat arttıyor ve iğce ısınana kadar çekişte düşüyor.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ılgelndıınız cın saolun arkadaslar.en ıyısı sıfır almak.bu arada resımlerı ya bugun aksam yada yarın aksam eklerım sımdılık bu kadar gorusmek uzere...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ahanda ıscak ıscak geldı resımler...keyfinize bakın....



baska açı....



dua edinde bende katılıyım aranıza artık:salut:



gercekten ıscılık gusel...



off offf



on panell





..........




sımdılık bu kadar yeter heralde.baska beat bulursam onlarıda cekıp getırırm.sızıde ekleyın bırazcık yaw..gorusmek uzere kendınıze ıyı davranın:wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
arkadaslar 2005lerde yan ayaklık yokya ben yan ayaklık yapacam ama malesef yerı yok ama kendım oto kaportacı oldugum ıcın boyle seyler elımden gelıyor bu sıtede 2004 beatı olan bana ayaklık yerının resmını koyarsanız cok cok sevınırım cunku elımde ornek olması lazım ona gore ayaklıgın fıyatı 15 mılyon onemlı olan yerı lutfen bana bu konuda yardımcı olun aslında boyle alıstım ama olsa dahaıyı olur daha rahat neyse kardeslerım sızden yanıt beklıyorum opuldunuz
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
murat ayaklığı takabilmen için şase de bağlantının olması lazım 2005 ve sonrası modellerde şase farkı var. Bence ellemesen daha iyi olur
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
bılmıyorum kı yapmayım o zaman yınede sagollun ama hıc onemlı degıl yap desenız yaparın kafama takmıyorum hemde orjnın gıbı yaparım neyse yınede sagolun
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
5
arkadaşlar...size bişeh soracam..honda beatin sinyal lambaları turuncu bunun şefaf olan yan sanayisi yada orginali var mı acaba....çok şık durur diye düşünüyorum....resmi olan olan varsa siteye koyarsa çok sevinirim...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
ah ah keske olsa dylan daki gibi şeffaf sinyal lambaları :(
arkadaslar bugün bende torpido gözünü aldım ve taktım gerçekten muratında dediği gibi çok kullanışlı alırken yardımların için saol murat:rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
bır sey degıl erencım dedıgım gıbı var dımı bu arada hayırlı ugurlu olsun ıyı gunlerde kullan ya eren bugun motor yolda kaldı motorun aku bıtmemıs marj motoru arızalı galıba tak tak calısmıyor bende ayaktan calıstırıyordum bugun babam ferıkoye gıtmıstı benı aradı oglum dedı motor yolda kaldı aytaktan bas dedım ayak bedalı marj dıslısıne sıkısmıs motor tamamen kıtlenmıs gıttım bızım kamyonetı aldım babamın yanına gıttım arkasına yukledık ya bu motordan hıc sansım yok erencım ben ona yanıyorum onca masraf edıyorum yınede olmuyo olmuyo artık motoru gormek ıstemıyorum valla neyse saglık olsun gorusmek uzere


kamyonete koyarken cekmıstım
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
ayak marşının dişlileri çok hassas diyor servis hep basmadan önce boşluğunu almayı öneriyorlar. sanırım dişliler kırılmıs murat geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst