slm herkese merhaba ya özledım sıteyı ya yaklasık 2 aydan berı evde ınternet yok allaha sukur geldı neyse ben bu zaman ıcerısınde motoruma yan ayaklık yaptım baya ugrastırdı ama super oldu hemen resımlerı gonderıyorum
evet arkadaslar ılk once resımlere gore kagıttan şablonu nu cıkardım tam bırebır
sonra bızım tornacı arkadasımın yanına gıttım orda demır degıl celık bır parca bulduk ve yaptıgım şaplonu uzerıne koyup cızdım ama baya kalın

torna makınaya bagladık ve ıslenıyor

yavas yavas yapıyoruz tam yaklasık 1.5 saat surdu
ve parcamız hazırdır sıra geldı kaynatmaya ve bızım ıs oto kaportacılık oldugu ıcın gaz altı kaynagıyla kaynattım

yandan kalınlıgı
ve artık kaynatıyorum bıraz kaynak gozumu aldı ama ne yapalım ısı bıtırmeye gıdıyorum
ve bıtmıs halı
ve bukadardır elımden gelen bu sızlerın goruslerınızı beklıyorum saygılar helal olsun banakafama taktımmı ınsallah yapaırm
