Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tanışalım :) İmzanda verdiğin msn tanımlanmıyor.
+ Antalya MT topiğinde sohbet edebiliriz, onun için açıldı orası :) :cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar noluyoruz?

gencel tutalım konumuzu.ayıp oluyor ama.....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
slm arkadaşlar ben beat ve today arasında kaldım bunların max hızı kaç ve bir depo benzinle kaç km gidiyo?(6 litre galiba)ve ikinci elleri ne kadardır?yaza doğru almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar aranızda bilgisi olan varmıdır honda beat almak istiyorum 1500 ytl ye kadar arıyorum , yardımcı olursanız sevinirim .
maille ulaşabilirsiniz [email protected] çınar ben teşekkürler
0544 8181359 antalya
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
cınar arkadasım

bende antalyadatım ben arıyorum bulursam sanada haber verırım sen kafanı yorma


alı307 kardesım bunları sana msnde anlattıgımı hatırlıyorum bır daha buraya yazmama gerek varmı???

bu arda herkes bıtlendımı noldu kımse yazmıyor artık

unutuluyormuyuz yoksa???
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ne oldu yaaaaaa

kımsse bısı yazmıyo......ş


yazın ama
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
slm herkese merhaba ya özledım sıteyı ya yaklasık 2 aydan berı evde ınternet yok allaha sukur geldı neyse ben bu zaman ıcerısınde motoruma yan ayaklık yaptım baya ugrastırdı ama super oldu hemen resımlerı gonderıyorum



evet arkadaslar ılk once resımlere gore kagıttan şablonu nu cıkardım tam bırebır


sonra bızım tornacı arkadasımın yanına gıttım orda demır degıl celık bır parca bulduk ve yaptıgım şaplonu uzerıne koyup cızdım ama baya kalın


torna makınaya bagladık ve ıslenıyor


yavas yavas yapıyoruz tam yaklasık 1.5 saat surdu



ve parcamız hazırdır sıra geldı kaynatmaya ve bızım ıs oto kaportacılık oldugu ıcın gaz altı kaynagıyla kaynattım


yandan kalınlıgı

ve artık kaynatıyorum bıraz kaynak gozumu aldı ama ne yapalım ısı bıtırmeye gıdıyorum


ve bıtmıs halı


ve bukadardır elımden gelen bu sızlerın goruslerınızı beklıyorum saygılar helal olsun banakafama taktımmı ınsallah yapaırm
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hadı hayırlıs olsun murat kardsım yaaa

konumuzu guncel tutalım artık baya bı suredır kımse yazmıyo du
,
ben de gun sayıyom asker olmadan dua edınde bır an once alıyım yaa.....:pale:
 
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
8
slm arkadaşlar ben beat ve today arasında kaldım bunların max hızı kaç ve bir depo benzinle kaç km gidiyo?(6 litre galiba)ve ikinci elleri ne kadardır?yaza doğru almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim...

BİRAZ GEÇ Bİ CEVAP AMA GENEDE YAZAYIM DEDİM.
kesinlikle beat tavsiye ederim.çünkü today 1 ay sonra sana yetersiz gelir.maksimum 60 yapıyor today.50 cc lik bi motorun yapabileceğinin en iyisi.bir depo 5 lt benzin alıyor ve ortalama 120 km gidiyor.beat in deposu 6 lt alıyor ve ortalama 180 km gidiyor.tabi bunlar şehir içi ve şehir dışı kullanımlarda üç aşağı beş yukarı oynar.ama eğer almadıysan henüz kesinlikle beat derim.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
erfer awatarındaki resmi eklesene yaww güzel bişeye benziyo yaa

bide elinde modlu beat resmi olanlar eklerse ii olur yaa
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ya arkadaslar bu fuar bıletlerı ne kadardı bılen varmı aranızda bıde nerden alınıyor onu merak ettım
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaa erfer yap bi kıyak yaaa böle hepsini bi dosya içinde upload yap o linki wer herkes indirsin ordan baksın öle daha kolay olur

eeeeee hadi erfer bekliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
tamam tamam kardeşim sen iiste yeterki resim senin köpeğin olsun:queen: yakında erfer kardesınızın motoru daha iyi olucak inş....







bu resım ıns sıze bı kanıt olmustur...

buda hasan kardesımn benım ıcın sopladıgı beat....



benden sımdılık bu kadar arkadaslar.bırazda sız ekleyın resım fln..bu arada cem benım msnı ekle.ok?



hoscakalın..dualarınızı eksık etmeyın....
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
ben 100 km hızı gösteren resmi bi yerlerden hatırlıyorum:mrgreen: :p :queen:
[ek] 100 km üzeri hız gösteren resimden elde edilen bilgiler;
nokia 6630 ve 24/01/2007 saat 14:10 da çekilmiş.
aynı zamanda motora dikkat etmek lazım orta sehpadan bir düşerse mazallah kim tutacak :queen: [/ek]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst