Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yaw olsun canm nolcak..sonucta ıbrenın sonunu bıze gosterıyormu gosterıyor..no problem:mrgreen:

ee ama sizde ekleyın fotoları beatcıların beatlarını tanıyalım yaw....:)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ne dıyelım erfer kımse kalmadıkı beatcı olarak ya motosiklet fuar bıletlerını nerden alacaz bılmıyorum arnızda bılen varmı yardımcı olursanız sevınırım

ya benımde motorun fazla yakmasının sebebını ogrendım hava ayarı zannedeyıordum hıc alakası yokmus benzın deposunun altına takılan benzın vakumu var o arızalıymıs normalde motor calısır calısmaz benzın vermesı gerekıyor benımkı sureklı benzın verdıgı ıcın motor cok cıg yakıyor 10 mılyonlık benzınle 80 100 km zor gıdıyorum ama bayada pahalıparca yenısı 67 mılyon ufak bır parca artık mecbur alacaz ne yapalım benzın dayandıramıyorum neyse benımde boyle sorunum var
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hadı hayırlısı olsun murat kardesım

gercektende kımse kalmadı beatcı olarak eren bı runner aldı bızım konus sustu valla.....senden varsa yenı resım eklesene yaw....
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
evet arkadaslar motorumun fazla yakmasının sebebını cozduk bu gun motorun sesı bıle degıstı cok sevınıyorum


işte bu valf bozulmus bundan yapıyo
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
motorunun duzelmesıne sevındım murat.....

yenı bı tane beat gordum ve fotoladım pc ye aktarırsam eklıcem.acayıp guzel hem classıc hem sport.o kadar guzel yanı asıgım motora...dualarınızı eksık etmeyın kardeslerım....
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ınsallah alırsın kardesım ya arkadaslar ben dun mont aldım 2. el clover vs1000

adam dedı 3 ay once aldım 820 mlyona ben o ceketı 170 mılyona zordan aldım nasıl bu ceket ıyımı made ın avrupa dıyor yanı kazıklanmamısım dımı dırseklı omuzlu korumaları var cok hosuma gıttı aldım resımlerı kooyucam hemen gorusmek uzere






evet arkadaslar mont bu fıkrınızı beklıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
guzelmıs murat gule gule kullan uzerınde eskısın.:mrgreen:

sıtenın bırıne mod oldum...sımdı vercem lınkı ama uyarı muyarı alırım basıma bela herkese msnden atarım...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar..scooter alcam honda beat hoşuma gitti ne dersiniz başka bir model/marka önerebilir misiniz? evle işim arası 9km..gidip gelmek için kullanıcam..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
eger paran varsa al derım sorunsuz motor ama alıcaksan hız ıcın alma maksımum 80 85 yapar cekısı super yakıtıda super 10 ytl benzın koydum dun 150km gıttım 60 70 gecmedım
bence al derım ve hıc bır zamamn zarar etmezsın
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
6
sağol silverbeat.. hız için değil de ekonomik olduğu için kullanmayı düşünüyorum motorsikleti.. dediğim gibi evimle işim arası pek de uzun olmayan yolda kullanıcam.. şehir dışı da kullanmayı düşünmüyorum..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
o zaman tam sıze gore uzun yolda yapabılırsınız fazla rahat bıur motor degıl ama sehır ıcı cok ıdeal bır motor saygılarımla
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
6
çok güzel bi motor güle güle kullan.. nasipse yakında alıcam ben de bir beat.. arkadaki çanta motorda çok güzel durmuş markası/modeli nedir? gerçekten motorla bütün duruyor çıkıntı gibi değil yani..
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Çanta Kappa 35Lt. rengi siyahtı arkadaş'a boyattım.Rengi için çok uğraştı tutturmak için,gövde'ye en yakın olan rengi kullandı.Boyanın formülü yok.....
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
beyler yenı modlu beatları bugun yarın atarım.....ısrarla ısteyınız.....:queen:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
selam arkadaşlar buda bnm sattıgım beatim onu cok seviorudum ama cbr aldık artık onu hep ozlicem :salut: :salut: satarken 14.000 deydi ama hala gıcır gıcır dimi :cherry: :wiinkk:
kori380di1.jpg

kori377fs8.jpg
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
evet bende beklıyorum benım motor 17100 oldu 1 haftaya kadar komple boyatırım artık yaza hazırlık bende cbr alacaktım babam sattırmadı artık askerden geldıkten sonra alıcam kısmet ne yapalım ama butun beatcılar bır sure sonra hepsı cbr 125 alıyor o benımılk ve tek motorum olucak ınsallah neysae resımlerı beklıyoruz



buda sımdıkı halı
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
19
honda beat

:cherry: Arkadaşlar honda beat hakkında gorüş ve düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.Bildiklerimizi bilmeyenlere iletirsek daha yararlı olacağı kanısındayım...
bir beat kullanıcısı olarak aranızdayım.teşekkürler

İLLeqaL RidEr selam arkadaşım motorunu satmışsın kaça gitti bilmek isterim

slm ben çeşmeden yazıyorum.bir çok kişi beat arıyor çeşmede vardı 2007 model 2700 ytl 2500 km
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst