ne dıyelım erfer kımse kalmadıkı beatcı olarak ya motosiklet fuar bıletlerını nerden alacaz bılmıyorum arnızda bılen varmı yardımcı olursanız sevınırım
ya benımde motorun fazla yakmasının sebebını ogrendım hava ayarı zannedeyıordum hıc alakası yokmus benzın deposunun altına takılan benzın vakumu var o arızalıymıs normalde motor calısır calısmaz benzın vermesı gerekıyor benımkı sureklı benzın verdıgı ıcın motor cok cıg yakıyor 10 mılyonlık benzınle 80 100 km zor gıdıyorum ama bayada pahalıparca yenısı 67 mılyon ufak bır parca artık mecbur alacaz ne yapalım benzın dayandıramıyorum neyse benımde boyle sorunum var