Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yok ne rahatsız etmesi muratcım ;) smokehead zaten benim egsozun markası herşeyini kendin ayarlatıyorsun uçunu rengini vsvs. altta tutmamın sebebi yüksek olunca direk kelepçesi kopuyor :S zorunluluktan altta yani
xenon işindede eğer aküyüde büyüteceksen süper olur murat valla burda bi suzuki burgman var o sadece xenon ampulunu koydu çıkma 100dolara sanırım beyinsiz merceksiz.
murat şekilde güzel olur sadece ışığı kapatmamasına dikkat etmelisin bu şeklide stop boyasıyla yapmanı öneririm boyanmamasını istediğin yerleri bantla kapatırsın dier yerleri boyarsın süper olur ;)





bencede stop boyasıyla yap daha ii olur yaaa
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90


erencım bugun motorumun arkasını ıptal ettım ama en kısa zamanda kuyruk yapacam boyle bıraz kabak gıbı duruyor onu yaptıktan sonra cok super olacak

kendıene ıyı bak gorusmek uzere



motor 9000 bındeyken abımle bırlıkte 100 vurmustuk ama baya zorlandık
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hayırlı olsun murat valla kuyruğunu baya merak ediyorum. kuyruğu yaparken 2 kişi ile lastiğe çarpmamasına dikkat etmeyi unutma
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
erencım bugunde gıttım teker bılyası aldım kendım yaptım bılyaları bı gorsen ne bıcım



erencım buda ınanamıyacaksın bılya ne hale gelmıs




buda yenı bılyalar 2sini 10 miyona aldım kendım taktık servıse gıtsem en az 50 ytl der ne kadar sanslı bır ınsanım kendın yap kendın bısır neyse erencım gorusmek uzere
bu arada bunca BEATCILAR nerdeeee hıc sesınız cıkmaz oldu valla
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardeş her geçen gün daha güzel yapıyosun motoru walla kuyrukta bencede 2 kişinin binceği zamanıda ayarla
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gecen gun dershaneye gıderken (beledıye otobusuyle malum beatımız yok:pale: ) bı tane modıfıyelı beat gordum on panele kaput kestırmıs sedef beyazı jantlar sedef beyazı muemmel olmus asık oldum motora.telefona resımlerını cektım ama bılgısayara nasıl aktarcam onu bılmıyom.sımdılık gorusmek uzere....
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar bu hafta ıcınde sıteye koymaya calıscam.belkı antalyalı olan arkadaslarımız bılır.plakası 07 ZF 457 .sıteye ıns koyabılırım.gorusmek uzere.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
5
mermahaba arkadaşlar bende artık bir honda beat sahibiyim....ve çok mutuluyum honda beatimle.:cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
evet arkadaşlar sonunda bekledıınız an geldı.hazır olun.aynı motordan ınş hazıranda bendede olacak.




ve dıger acıdan




nasıl ama güzel dimi.gercekte gorunce ınsan asık oluyor.o derece guzel yanı.:cat: :bounce:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ellerıne saglık erfer guzel ama dusundum tasındım motorun orjınalı en guzelı onun ıcın fazla abartmayalım yınede ellerıne saglık gorusmek uzere benım motorda ayvayı yedı su halıne bak 1 aydan berı yıkayamadım berbat





 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
evet ne yazıkkı ev yaptırıyoruzda onun pıslıgı aman onemlı bır olay degıl kardeslaer dun ben oto severı aradım yedek parca alacaktım aktarma kayıs 60 ytlden 23 ytlye dusmus kampanya arka fren balatası 27 mılyon bıde depraj bılyaları var 6 adet onlarda 28 milyon bunların hepsı orjınal baska motorcuya sormustum bana 120milyona yakın fıyat cıkardı pazartesı almaya gıdecem sey bide benım arka tutma yerı varya boru onun yanlarında lastık olacak o lastıklerın 2 sıde dusmus bulamıyorum nerdn bulacam bılmıyorum neyse arkadaslar gorusmek uz
ere by
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
5
ta silverbeat bişey soracam sana...şu torpido gözünü nasııl kullanışlı oluyor um ve ne kadara yaptırdın....bilgilendirirsen sewinirim
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
geranium arkadas torpıdo gozu yaptırma degıl hondanın kendı orjınalı ben onu 50 ytlye aldım 2 de bır koltugunun altını acacagına onden alıyosun cok kalıtelı bır malzemesı var tavsıye ederım ayagada hıcbır sıkıntı yaratmıyor yınede sen bılırsın gorusmek uzere
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Çok GÜzel YapmiŞ Ön Granaji Da Arka Taraflarda BİŞey Yokmu Yaa


cemcım arkalarda sedef beyzına boyalı.bugun gıttım sahıbıyle tanıstım.sekız tane fotosunu daha cektım.onlarıda eklıcem.her acıdan cekdım.herseyı bellı oluyo.

bırde arkadaslar motor 2005 temmuz cıkıslı 22320 kmde.sahıbı 2000 ytl ye bırakıyo.motor cok temız.105 gormus en son.belkı bu motoru alabılırım.sızce 2000 ytl eder mı? sızce almalımıyım?bılgılendırırsenız memnun olurum.
yakında dıger fotolarıda koyucam.sımdılık gorusmek uzere...

bu arada erenın sesı solugu cıkmıyo?oldumu acep???:bounce:


bırde bu fotoları akcor motorda cekmıstım.bunlarıda eklıyım dedım.



gosterge paneli...



uc renk bır arada.



simdilik bu kadar gorusmek uzere arkadaslar....
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
5
çok sağol silverbeat...ben yeni bir motorcuyum veilk motorum...daha motorumu alalı 1 hafta oldu...ama kullanması süper birşey tabiki bilinçli kullanıldığı sürece....benim bi sorum var size....aldığım honda beat bayi bana honda beati çalıştığın zaman ilk marş pedalı ile çalıştır dedi....ve jikle çekik halde...sonra 5 dakika sonra jikleyi kapa dedi...bende farkı yok diye hep marş pedalı ile çalıştırıyorum...elektirikliyi kullanmıyorum...bu olayı bi açıklayabilirmisiniz..ne zaman marş pedalı ile ne zaman elektrikli çalıştıracağım zaman konusunda.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst