Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
banistercaq;
senin motorun lastikleri cok geniş geldi bana burdan bakınca. 130 lastik mi koydun?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90











ve malesef 2 hafta sonra kaza yaptım yolda gıderken 60km hızla onume bısıklet cıktı durmama ımkan yoktu ve dırek vurdum allah tankı cocuga bır sey olmadı bende 1 kac derın cızıkler olustu ama yaklasık 5 ay once


ınanırmısın cok cok uzuldum o gun ben cok kotu soka gırdım ama bır ses cıktı sankı tıra vurmus gıbı gümmmmm allahtankı bende cıkma parcası vardı hemen onu tamır ettım taktım


neyse allahtankı kırık yok bunada sukur


evet motorumu boyarken ama ılk once astar attık baya zordu ısım






su an bıtmesıne as kaldı ama gordugunuz gıbı degıl aynı jant gıbı ve janttan daha zahmetlı ıs ama gercekten 10 numara ıs oldu neyse kardesler sızlerınde resımlerınızı beklıyorum gorusmek uzere

ya bıde on kafa grenajı metalık sıyaha boyayımmı zaten catlak bılmıyorum ne dersınız yoksa grı mı ıyı?
lutfen cevap?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
sagolun arkadas lar sıze bı suprızım var jantların resımlerını cektım ama serıtsız halı








ama kardesler sızde bos durmayın bır eren bırde ben resım koyuyorum olmazkı hadı sızde ne olursa koyun herkese selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
ya murat aksarayda sordum jant şeridi die hiçbi aksesuarcının haberi yok bilmiyor yani :S kimisi dedi tabelacıda yaptırıcan tam adı nedir jant şeridi die söleyince herkes bi yabancı kalıyor
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
murat, eren serıdı aldıktan sonra kendınız yapıstırmayın reklamcıya yapıstırınn oke?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
evet erencım şerdimi bugun aldım
ve yapıstırdım kendım ama gercekten cok guzel oldu jant şimdi kendine geldi biraz kirli ama kusura bakma yın hemen koyuyorum resmı








daha oncedende gostergeyı led ışık mavi yapmıştım

arka stoplarıda kendım yaptım




evet eren benden bu kadar ama başka şekiller yaptıgımda size yıne gozterecem acaba bendemı arka camurlugu ıptal edıyım ama edersem altı bos durmasın dıye bakıldıgı zaman sız plaka koyuyorsunuz ya ama ben oraya plastıkle yaparım neyse herkese selam
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
eline sağlık kardeş walla çok güzel yapmışın jantları ya inşallah bende yaptıracan jantları böyle ya güle güle kullan
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Evet şeritler çok güzel ama benim bittiğim nokta km saatidir...Herşey süper olmuş eline sağlık...
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
sagolun elımdengelenını hepsını daha ılerıkı zamanlarda koyucam arka camurlugu ıptal edıyımmı yoksa kalsınmı bılmıyoum yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
murat benim sana tavsiyem etmen yönünde. artık bir beat görünce çamurluğunun olmasını baya yadırgar oldum gözüm sanırım kendi motoruma alıştı. motorun daha spor durucak çamurluksuz hele hatta dediğin gibi altı plastık yapabilirsen kuyruğu andırır ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst