ya erencım bunu bende yaptırmak ıstıyorum ama bılmıyorum sence gereklımı bıde h7 ampul takmıssın nasıl aydınlatması sence ıyımı far rolesı taktınmı yoksa dırekmı bagladın
bende insallah motorumu komple ılk bahara dogru boyattırıcam fırın boya baya cızıldı bıde bır kac yerlerınde catlaklık var ınanırmısın komple 3 kere boandı ama ne kadar ustune tıtresen o kadar kotu oluyor mesala kırıklı halıyle gezerken hıc bır sey olmuyor ama ne zaman cam gıbı yapsam eren gıbı ya duserım yada cızerler artık bılmıyorum goz mu deyıyor bılmıyorum neyse kardesler herkese selam gorusmek uzere

evet buda motorumun yenı halıken ama boyalı halıyken