Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
lastkiss lastikler pirelli dublex lastik :cat: modelinede bakarım motorun yanına inince
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
shadowman06 aramıza hosgeldın arkadasım kalıcı olman dıleğıyle :rendeer:

eren bu saatte nerden cvp yazdın lan? oklumu kırdın yoksa:mrgreen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
lastkıss sen motoru almısmıydın yaw polıslerden??
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaw SILWERBEAT hani motorun jantlar boyandıktan sonraki halinin fotolarını eklicektin....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
arkadaşlar dün temizlik sonrası çektiğim fotolarım
11112006ww7.jpg

11112006001zg1.jpg

11112006002wz6.jpg

11112006003tn5.jpg

15000ide deviricem yaknda
11112006005lm4.jpg

harris elciklerim
11112006006nc8.jpg

11112006007fw1.jpg

11112006004gj6.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
walla kardeş 15000 km bi motorun bu kadar da temiz olmasına helal olsun ya aman allah kaza wermesin
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:(( Ben de bu gün satılık ilanı verdim istemeye istemeye. Ama yolum uzadı, daha büyük almam mecbur artık :((
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
arakadaşlar beat inizde yan ayak varmı? Benimkinde yok. Varmı yeni taktırmış arkadaş??
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
vedo yeni modellerde yanılmıyosam 2005 den sonrakilerde yan sehpa yok benimki 2004 benimkinde war
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
vedo, cem-beat in dediği gibi 2005 ve sonrasında bulunmuyor ve taktırmak mümkün deil şaseden dolayı. activalarda ise bulunmamasına rahmen takılabiliyor
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
selam arkadaslar ya kusura bakmayın motorum cok kosturuyo vakıt bulamıyorum ve ınanırmısın 1 ayı gectı halen yıkayamıyorum o kadar yogunum kusura bakmayın ama ılk ısım jantları cekmek olacak ya eren cım sag da bır dugme var o ne oluyo kafam takılkdı
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
BANİSTERCAG abi süper yapmışsın motoru maşallah nazarımız değmesin...kazasız belasız..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ya erencım bunu bende yaptırmak ıstıyorum ama bılmıyorum sence gereklımı bıde h7 ampul takmıssın nasıl aydınlatması sence ıyımı far rolesı taktınmı yoksa dırekmı bagladın
bende insallah motorumu komple ılk bahara dogru boyattırıcam fırın boya baya cızıldı bıde bır kac yerlerınde catlaklık var ınanırmısın komple 3 kere boandı ama ne kadar ustune tıtresen o kadar kotu oluyor mesala kırıklı halıyle gezerken hıc bır sey olmuyor ama ne zaman cam gıbı yapsam eren gıbı ya duserım yada cızerler artık bılmıyorum goz mu deyıyor bılmıyorum neyse kardesler herkese selam gorusmek uzere


evet buda motorumun yenı halıken ama boyalı halıyken
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst