Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ya eren valaa senı ozledık be canım hatırladın dımı ben murat ya galıba msn adresın sılınmıs bende gozukmuyor benı eklersın okey motorun nasıl bu aralar camurlugu iptal etmissin ama guzel olmus ellıne saglık gorusmek uzere

ya arkadaslar resim nasıl yuklenıyordu lutfen yardımcı olurmusunuz resımlerımı gondermek ıstıyorum sizlerle paylasmak ıstıyorum nasıl konuldugunu gosterın bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Odyessa titremeyi motor yeni çalısmısken yapıyorsa ve ısınınca titreme kalmıyorsa normaldir ilk açısta ama jikle kullanmanı tavsiye ederim.
Murat hatırlamaz mıyım yaw msn e ekledim. motorda çamurluğu iptal ettim h4 duyu yaptım farlara ve philips diamond 5000k ampul taktım dün lastikleri deiştirdim 14300km de ön iyi di ama arkayla takım olsun diye dublex pirelli lastik aldım şuan gayet memnunum motordan
buarada resimleri için www.imageshack.us tan resimlere link alıp koyabilirsin. ;)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
sagol erencın senı gercekten ozldeık valla bır ara bulusalım ya cok tesekkur edrım bu arada bende lastıklerı degıstırdım koye gıtmıstım ordan aldım pirellı cok memnunum bıde kaoruma demırı torpıdo gozu aldım hıcbır beatta yok orjınal hondanın cok guzel neyse canım ellerıne saglık gorusmek uzere

benınkıde bugun 15300 oldu baya gezmıssın valla benı gececen bu gidiste
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
torpido gözü nasıl yaptın murat hehe avatarda zaten motorun görmeyeli baya bir değişmiş :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
10
Selam,
Arkadaşlar ben kendime bir Honda scooter almak istiyorum. Henüz tam karar veremedim ama Beat yada Dylan olacak. Merak ettiğim ise şu; eğer Beat alırsam kısa zamanda bana yetersiz gelirmi ? Yada çabuk sıkılırda daha büyük birşey alma ihtiyacı hissedermiyim???
Yorumlarınızı bekliyorum....
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
oki kardesim bende beatcıyım belli bir zaman ıcınde yeterlı hızı alamıcan daha buyugunu ıstıcen bu motoru hız motor olarak gorme 80 85 ote yana gecmıyor eger ben buna kabulum dıyosan hıc bır sey demıyorum ama sorunsuz motor bun inan cok saglam motor bunu kullananlar bılır. okı kardesim selamlar
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
14
arkadaşlar beat'ımın lastikleri çok kayıyor ya bir kere viraja 20 ile girerken hafif ıslak zemin vardı ve az bir eğimle gitmeme rağmen düştüm. Kaliteli lastik önerebilirmisiniz ve nerede satılır ben İST anadolu yakasında pendik te oturuyorum. Motor şu an 1900 de...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
abı nazar deydı heralde herkes sıkayet etmeye baslamıs noluyoor yaw???:pr: :silent:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
21
selam bende beat kullanıcısıyım BEATımaza yaptığınız modifiyeli resimleri koyarsanız süpper olur .. mühim olan paylaşım
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaw şu beatın jantlarını boyatan warmı bende çok istiyodum siyaha boyatmak ama serwistekiler bu motorun jantları boyanmaz boyansa bile bi süre sonra çıkar dediler we yaptırmadılar ama hala aklımda bi ara müsait olduğumda kesin yaptırmak istiyorum hiç boyatan warsa bi yardım ederse sewinirim

bide beatin jantlara şerit çeken warmı nasıl oldu?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
abicim sikayet etmeye basladik ama bir cogumuzun motoru 10000 15000 de. diger cin mallarini dusununce bence mukemmekiz . benim ciddi olarak sadece aku sorunum oldu. birde sanirim beatlerimizin orjinal lastikleri hakketen kotu. ben hala degistirmedim. motor 9685 km. yolda geziniyo. ilk firsatta degisiticem. Birde gecenlerde bir titremem yapti. tak tak tak bi sesle godop geliyordu. o gun asiri yagmur yagmisti. neyse bir iki gun gecti ve o kalmadi. sanirim. ya soguktandi, yada bir gun once aldigim benzinden. neyse sonucta ben motorumu seviyorum. bu kadar soruna can kurban.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
ya arkadaslar resmi nasıl koyuyoruz bılmıyorum resim koyma sıtesene gırıyorum bır turlu koamıyırum bırı bunu anlatsın nasıl konulacadını detaylı bır sekılde lutfen
cem beat arkadasım bende beatcıyım benım meslek oto sektoru oldugu ıcn benım oyle bır sorunum yok gıttım nalbura 150gr boyamı aldım ama metalik siyah vernıgınıde mat yaptırıcam parlak sevmıyırum aksesuarcıdanda serıt alıcam turuncu serıt jantların etrafına donücem resımlerı nasıl konulucagını ogretın koyuyum resmı gorusmek uzere
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
resim nasıl konuyo tam bilmiyorum ama koyarsan ii olur bi boyat bbakalım nasıl olcak şu jantlar bende boyatıcam ya kafam çok bozuluyo walla yaa



resim yüklemek için ilk başta http://imageshack.us/ sitesinbe giriyosun ordan resmini upload ediyosun (gözat yazan yerden) sonra çılan sayfada bi sürü link warya orda altta yanında Hotlink for forums (1) yazanı kopyalayım forumda cewap yerine yapıştırıyorsun we resmin çıkıyo walla ben böyle yaptım ooldu sende yapda görelim şu senin motoruda yaa
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
motorun temızmıs cem beat
bu arada jantları oto boyacıda boyatabılırsın.tanesını 30 yrlye boyuyorlar sanırım.sıyaha boyatma.bu renge turuncu yakısıyor.:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
yaw Erfer kardeş boyatcak yer çokda bi kaç yere sordum diolarki buna boya tutmaz bi süre sonra çıkmaya başlar dediler ondan korkuyom bide yani az para deil 60ytl le yaa
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
korkma bsıcık olmaz sen boyat.tecrubem var bısı bılıyomda konusuyom.ama saglam bı yere boyat sonra jantı mahvetmesınler.ok?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
URL=http://imageshack.us]
28102006001jy4.jpg
[/URL]



motorumun lastıklerını sökülmüs hali



jantları güzelce yıkadım



jantların bazı yerlerı cızık oldugu ıcın zımpara yaptım



bazı egık yerlerıne cızıklere celık macun aldım






çektigim macunu zımpara yaparken


ve en sonunda boyaya hazırladım bırazdan baslıcaz


ve artık boyaya baslıyoruz bu boyanın ılk katı




boyanın ikinci katı atıldı




bende bır yandan kurutuyorum boyayı


ve en sonunda bitti boyamız mat vernik atılmıs halı ama daha kurumadı


evet en sonunda bıttı daha bugun yaptıgımız ıcın takmadım ama yarın ılk ısım takmak olacak ondan sonra serıt alıcam siyah derken metalık sıyah daha takmadım ama cok guzel gorunuyor ınsallah begenmıssınızdır
taktıgım zaman cekerım resmını hepınızın goruslerını beklıyorum ama baya yorucuydu gorusmek uzere


buda erencım torpıdo gozu hondanın orjınal gozu
cok super


eski resmim hıcbır beatta yok bu torpıdo gozu hemde baya genıs beata ozel actıvalara olmuyor

daha bır cok resmım var daha sonra gonderecem sizlere şimdilik yeter sakın kacırmayın resımlerı bakın arkadaslar
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
sen kendın mı yaptın baya bı maharetlıymıssın murat.
bu arada torpıdo gozu cok guzel olmus.kıme yaptırdın ne kadar?
jantların guzel olmus ellerıne saglık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst