Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HondaHonda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
ve malesef 2 hafta sonra kaza yaptım yolda gıderken 60km hızla onume bısıklet cıktı durmama ımkan yoktu ve dırek vurdum allah tankı cocuga bır sey olmadı bende 1 kac derın cızıkler olustu ama yaklasık 5 ay once
ınanırmısın cok cok uzuldum o gun ben cok kotu soka gırdım ama bır ses cıktı sankı tıra vurmus gıbı gümmmmm allahtankı bende cıkma parcası vardı hemen onu tamır ettım taktım
neyse allahtankı kırık yok bunada sukur
evet motorumu boyarken ama ılk once astar attık baya zordu ısım
su an bıtmesıne as kaldı ama gordugunuz gıbı degıl aynı jant gıbı ve janttan daha zahmetlı ıs ama gercekten 10 numara ıs oldu neyse kardesler sızlerınde resımlerınızı beklıyorum gorusmek uzere
ya bıde on kafa grenajı metalık sıyaha boyayımmı zaten catlak bılmıyorum ne dersınız yoksa grı mı ıyı?
lutfen cevap?
ya murat aksarayda sordum jant şeridi die hiçbi aksesuarcının haberi yok bilmiyor yani :S kimisi dedi tabelacıda yaptırıcan tam adı nedir jant şeridi die söleyince herkes bi yabancı kalıyor
evet erencım şerdimi bugun aldım
ve yapıstırdım kendım ama gercekten cok guzel oldu jant şimdi kendine geldi biraz kirli ama kusura bakma yın hemen koyuyorum resmı
daha oncedende gostergeyı led ışık mavi yapmıştım
arka stoplarıda kendım yaptım
evet eren benden bu kadar ama başka şekiller yaptıgımda size yıne gozterecem acaba bendemı arka camurlugu ıptal edıyım ama edersem altı bos durmasın dıye bakıldıgı zaman sız plaka koyuyorsunuz ya ama ben oraya plastıkle yaparım neyse herkese selam
murat benim sana tavsiyem etmen yönünde. artık bir beat görünce çamurluğunun olmasını baya yadırgar oldum gözüm sanırım kendi motoruma alıştı. motorun daha spor durucak çamurluksuz hele hatta dediğin gibi altı plastık yapabilirsen kuyruğu andırır