Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
sozerr çok ii bir tercih yapmışın, hayırlı uğurlu olsun, ben de senden 3 gün önce aldım ve 2-3 gün geç kalsan zamlı fiyatla alacaktın çünkü fiyatı 2800 olmuş galiba (hondanın sitesinde öyle yazıyodu)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
teşekkurler arkadaşlar

enes128' Alıntı:
sozerr çok ii bir tercih yapmışın, hayırlı uğurlu olsun, ben de senden 3 gün önce aldım ve 2-3 gün geç kalsan zamlı fiyatla alacaktın çünkü fiyatı 2800 olmuş galiba (hondanın sitesinde öyle yazıyodu)


ben 2600 anahtar teslimi aldım plaka dahil. almayı düşünen arkadaşlar, ist/cevizli bayisi çok iyi fiyat veriyor.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
6225 km deyim. Nazar değmesin bomba gibiyiz. Motor sanki son zamanlarda daha iyi gitmeye başladı. Hatta geçen gün yokuş aşağı bi yerde 100ü geçti. sanırım 101 102 filan oldu. Ayrıca belirtmek isterim 92 kiloyum. ama bu demek değildir ki motor 100 yapıyor. o bi tesadüftü diyebilirim. ama rahatlıka 80 85 i görüyorum her zaman. Sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar benimde honda beatım var gecen sene aldım mayısta şimdi motor 12.000bınde maşşalahı var abım 90kılo ben 75 bugun bayrampasaya gıttık ınanırmısın hıc modıfıyesız 110 gordu 100 rahat yapıyo cok memnunum. ama bır tane koruma demırı alıcam şart eskiden motorum 80 nı gecmıyordu km yaptıkcamı acılıyor bılmıyorum valla erencım burdanda sana cok selam soyluyorum kendıne ıyı bak canım

beatçılar yardım resim nasıl ekleniyor
yardım lutfen
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erencim çok saagol,
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
sozerr' Alıntı:
ben 2600 anahtar teslimi aldım plaka dahil. almayı düşünen arkadaşlar, ist/cevizli bayisi çok iyi fiyat veriyor.



abi bizim bursada bir kuruş bile inmediler nedense? babam ticaretle uraşıyor ve beraber gittik peşin de olsa taksit de olsa aynıydı ben de taksitle aldım:salut:
hayırlısı böyleymiş (bu arada siz ne zaman aldınız?

banistercaq' Alıntı:
enes çarpmadan ufak tefek çatlaklar vardı onalrı halledebildinmi



yok abi!! Allah'a şükür çizik bile yok!!!:cat: tek sorunum rodajım tamamlanmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
Beat lastikleri kotu diyorlar. Ben degistereyim dedim . Dunlop istiyorum ama hangi lastigi alacagimi bulamadim. Bilen var mı?

onun dışında, benzini fullledikten sonra 255 km gittim. fulledim 5.6 litre aldı. Gerci cok yumusak bi kullanım oldu. Daha fazla giden var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
üstündeki lastikler hindistan malı kaucuk maddesi az ve inanılmaz kayabiliyorlar
ben metzeller öneririm lastiğini deiştireceksen
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
arkadaşlar ben daha yeni beat'çiyim, kış şartlarında ençok ne zorlıcak bizi, ne gibi problemlerle karşılaşıcaz. tecrübeli arkadaşlar biraz bilgi verirse çok iyi olur. teşekkuler..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
sozerr kış şartlarında motorun orjinal lastikleri zorlayabiliyor ara sıra (yazında kuru zeminden kaygan zemine geçişte zorlayabiliyor)
motor normal çalısıyor sadece 2-3 dakika çalıstırdıktan sonra ısıtman yeterli buarada temmuzd bunları düşünme bence daa kışa çok var :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
ikinci kask

arkadaşlar ikinci kaskı yanınızda taşırken nereye takıyosunuz. koltuğun içindeki kancaya takarsam ayağıma takılıyor, ortaya takarsamda rahatsız ediyor. iyi bi çozüm yolu bile varmı?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hondabeat14nk.jpg


selenin üstünde kırmızı file içine yedek kaskımı kolaylıkla koyabiliyorum foto biraz eski ama olsun
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
yardımların için çok teşekkurler. gerçekten güzel olmuş motor ama bişe daha var bende koruma demiri yok fileyi takabilirmiyim?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
şuan bendede koruma demiri yok evet takabilirsin sadece filenin kancalarını kaybetmemeye çalıs :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst