enes128' Alıntı:ya abiler beat ime kavuştum yalnız bi sorum olacak!! ben 70 kiloyum ve kuzenim 35 kilo.. kuzenimi sürekli gezdiriyorum; ve motorum daha yeni sizce bi sorun olur mu; 175 km ye ulaştım cevabınızı bekliyorum!!
afterdarq' Alıntı:Nişanlımın beat'indeki sorun devam ediyor...
Gaz verirken,motor hareket halindeyken herşey çok güzel... Hatta servis önerisiyle kurşunlu süper benzine geçince performansta birazcık artış görüşdü. Fakat trafik ışıklarında durdunuz diyelim,yeşil ışık tekrar yanıyor siz tam gaz veriyorsunuz,motosiklet stop ediyor. Bunun sebebi nedir yahu,çıldırcam yine mi servise götüreceğiz motoru?
afterdarq' Alıntı:Nişanlımın beat'indeki sorun devam ediyor...
Gaz verirken,motor hareket halindeyken herşey çok güzel... Hatta servis önerisiyle kurşunlu süper benzine geçince performansta birazcık artış görüşdü. Fakat trafik ışıklarında durdunuz diyelim,yeşil ışık tekrar yanıyor siz tam gaz veriyorsunuz,motosiklet stop ediyor. Bunun sebebi nedir yahu,çıldırcam yine mi servise götüreceğiz motoru?
banistercaq' Alıntı:110 dan sonrasını da görebilir tahminimce ama motoru hızlı yersin
Mengu16' Alıntı:Honda Beat ile mesala 90 la giderken Fren denemesi yapan varmı?
Durana kadar frenkolunu hiç bırakmadan fren yaparsanız kampanalar nasıl
ısınıyor !
Erfer kardeş , Ben Hondaya Düşman değilim , Gıcıkta değilim !
Sadece Honda Beat'in tipi hoşuma gitmiyor !
Aynı Motora sahip Activa100'ün özellikle siyahı çok karizmatik !
Bagaj taşıyıcı bağlanan demire sissy bar yapsalar çok hoş olur ...
150cc motor çin malıda olsa , Hondanın 100lüğünden daha iyidir !
Çünkü aynı güce sahip olsa bile %50 daha büyük motor hacmi ..
Motorun uzun yolda daha rahat gitmesini sağlar !
Hondanın 100cclik motorunun seside iğrenç ! Çim biçme makinesi gibi sesi ...
Benim beyenmediğiniz motorumla , Işıklarda aragaz veriyorum !
Adam sesten gaza gelip patinaj çeke çeke kalkıyor !
HS150'lim , Yamaha YBR ile Kalkışta 50-60kmye kadar yanyana gidiyor !
Mengu16' Alıntı:Honda Beat ile mesala 90 la giderken Fren denemesi yapan varmı?
Durana kadar frenkolunu hiç bırakmadan fren yaparsanız kampanalar nasıl
ısınıyor !
Erfer kardeş , Ben Hondaya Düşman değilim , Gıcıkta değilim !
Sadece Honda Beat'in tipi hoşuma gitmiyor !
Aynı Motora sahip Activa100'ün özellikle siyahı çok karizmatik !
Bagaj taşıyıcı bağlanan demire sissy bar yapsalar çok hoş olur ...
150cc motor çin malıda olsa , Hondanın 100lüğünden daha iyidir !
Çünkü aynı güce sahip olsa bile %50 daha büyük motor hacmi ..
Motorun uzun yolda daha rahat gitmesini sağlar !
Hondanın 100cclik motorunun seside iğrenç ! Çim biçme makinesi gibi sesi ...
Benim beyenmediğiniz motorumla , Işıklarda aragaz veriyorum !
Adam sesten gaza gelip patinaj çeke çeke kalkıyor !
HS150'lim , Yamaha YBR ile Kalkışta 50-60kmye kadar yanyana gidiyor !
CBR600RR' Alıntı:Benim de honda beat im var ve bugüne kadar hiç bir problem yaşamadım dışında falan bi modifiye yok ama motoruna yapmak istiyorum BEN CBR600RR kullandım o andan itibaren herşeyi hızlı yaşamak istiyorum ve motorumunda daha hızlı gitmesini istiyorum EĞER BÖYLE ŞEYLERLE İLGİLENEN VAR İSE BANADA YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...
:silent: ------- HONDA HAYAT ONDA -------- :silent: