Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
68
bende beat almayı düşünüyorum ama kararsızım. beat beni yağmurlu havalar dahil sağlam götürür mü? 20-30 km/h ile gitsem yağmurda benim için sorun olur mu? ve yedek parça fiyatı servisi nasıl?
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
lastiklerini değiştirirsen ideal bence!!! (kavuçuk metzelder alman önerilir)...
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
68
peki bu yeni lastiklerle normal kuru yolda gitsem bi sorun olur mu yani bu lastikleri sadece kötü havalarda mı kullanmalıyım?
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
yok ya bişey olmaz!!! benim de lastikler çürüyünce söyleiğimi alcam!!
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
bence beata yapılacak ilk şey egsoz motor valla yırtınıyo o delikten gaz çıkaracam diye sonra bi performans hava filtresi gerisi gelir zaten.......
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
81
Nişanlımın beat'indeki sorun devam ediyor...
Gaz verirken,motor hareket halindeyken herşey çok güzel... Hatta servis önerisiyle kurşunlu süper benzine geçince performansta birazcık artış görüşdü. Fakat trafik ışıklarında durdunuz diyelim,yeşil ışık tekrar yanıyor siz tam gaz veriyorsunuz,motosiklet stop ediyor. Bunun sebebi nedir yahu,çıldırcam yine mi servise götüreceğiz motoru?
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
14
arkadaşlar bende 21,07,2006 tarihi itibarı ile mavi beat aldım şu anda 170 km deyim çok memnunum Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin diyor ve herkese trafikte kolaylıklar diliyorum.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
enes128' Alıntı:
ya abiler beat ime kavuştum yalnız bi sorum olacak!! ben 70 kiloyum ve kuzenim 35 kilo.. kuzenimi sürekli gezdiriyorum; ve motorum daha yeni sizce bi sorun olur mu; 175 km ye ulaştım cevabınızı bekliyorum!!

enes korkma artık 175 km yı asmısın bısıcık olmass
allah kazasız belasız surusler nasıp etsın hayırlı olsun kardesım
aramıza hosgeldın.


Arkadaslar bayadır arnızda yoktum daha dun geldım
bır aydır motorumu kullanamıyorum.malum sehır dısındaydım.
bu arada ben motorun karburatordekı memelerı buyultmek ıstıyorum.bıraz daha fazla yakıyormus ama ıı hız yapıyormus.servıs buyultuyo mu???
bu arada benım motor 7850 de.cvp larınızı beklıyorum
ozellıkle banıstercaq unun.......

arkadaslar sımdı hondanın sıtesıne baktım wallahı delırmıs bu hondaa
abı nedır u zam yaw???
cok fazla olmus honda beatın fıyatı
2925 ytl bunun ıcınde plaka fln da dahıl mı acaba ????
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Erfer; karbüratör memeleri bizim motorlarımızda 100 lük. sanayide ben sormustum 130 luk takarız demişlerdi ama yakıtının %40 civarında artacağını ve motorun ömrünüde kötü yönde etkileyeceğini söylemişlerdi . hızı gerçekten çok fark eder ama hem benzin yönünden hemde motorun ömrü yerinden zararda olunuyor
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
224
afterdarq' Alıntı:
Nişanlımın beat'indeki sorun devam ediyor...
Gaz verirken,motor hareket halindeyken herşey çok güzel... Hatta servis önerisiyle kurşunlu süper benzine geçince performansta birazcık artış görüşdü. Fakat trafik ışıklarında durdunuz diyelim,yeşil ışık tekrar yanıyor siz tam gaz veriyorsunuz,motosiklet stop ediyor. Bunun sebebi nedir yahu,çıldırcam yine mi servise götüreceğiz motoru?


benim mondialde de aynı sorun vardı dururken gaz verdiğinde sönüyodu motor. bide rolanti ayarını artık ayarlayamıyordum. servise götürdüm. motorun sağ tarafını söktü. bi hortum var o yıkanmı. yenisini taktı. sonra canavar gibi oldu.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
afterdarq' Alıntı:
Nişanlımın beat'indeki sorun devam ediyor...
Gaz verirken,motor hareket halindeyken herşey çok güzel... Hatta servis önerisiyle kurşunlu süper benzine geçince performansta birazcık artış görüşdü. Fakat trafik ışıklarında durdunuz diyelim,yeşil ışık tekrar yanıyor siz tam gaz veriyorsunuz,motosiklet stop ediyor. Bunun sebebi nedir yahu,çıldırcam yine mi servise götüreceğiz motoru?


bahsettiğiniz aynı sorun benim arkadaşımın motoruda da vardı(scooter)
heryerini gösterdik ve en son problemin kontak anahtarında olduğunu öğrendik..yani elektrik problemi bence bir kontrol ettirin kontaği..
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
banistercaq' Alıntı:
110 dan sonrasını da görebilir tahminimce ama motoru hızlı yersin


banıstercaq zaten motorda 110 ıbre war sen bana ıbreyı kırdrtmak mı ıstıyon???:queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda Beat ile mesala 90 la giderken Fren denemesi yapan varmı?
Durana kadar frenkolunu hiç bırakmadan fren yaparsanız kampanalar nasıl
ısınıyor !

Erfer kardeş , Ben Hondaya Düşman değilim , Gıcıkta değilim !
Sadece Honda Beat'in tipi hoşuma gitmiyor !
Aynı Motora sahip Activa100'ün özellikle siyahı çok karizmatik !
Bagaj taşıyıcı bağlanan demire sissy bar yapsalar çok hoş olur ...

150cc motor çin malıda olsa , Hondanın 100lüğünden daha iyidir !
Çünkü aynı güce sahip olsa bile %50 daha büyük motor hacmi ..
Motorun uzun yolda daha rahat gitmesini sağlar !
Hondanın 100cclik motorunun seside iğrenç ! Çim biçme makinesi gibi sesi ...
Benim beyenmediğiniz motorumla , Işıklarda aragaz veriyorum !
Adam sesten gaza gelip patinaj çeke çeke kalkıyor !
HS150'lim , Yamaha YBR ile Kalkışta 50-60kmye kadar yanyana gidiyor !
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
Sonuçta bir çin malıyla Honda beat gibi efsane bi motoru karşılaştırmak bence doğru değil. Honda Beat dünyanın en tutulan motoru. Sen beğenmesende bu böyle. Ayrıca sesine laf söylemişsin. Aynı motordan mı bahsediyoruz?
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
14
Benim de honda beat im var ve bugüne kadar hiç bir problem yaşamadım dışında falan bi modifiye yok ama motoruna yapmak istiyorum BEN CBR600RR kullandım o andan itibaren herşeyi hızlı yaşamak istiyorum ve motorumunda daha hızlı gitmesini istiyorum EĞER BÖYLE ŞEYLERLE İLGİLENEN VAR İSE BANADA YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...

:silent: ------- HONDA HAYAT ONDA -------- :silent:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Mengu16' Alıntı:
Honda Beat ile mesala 90 la giderken Fren denemesi yapan varmı?
Durana kadar frenkolunu hiç bırakmadan fren yaparsanız kampanalar nasıl
ısınıyor !

Erfer kardeş , Ben Hondaya Düşman değilim , Gıcıkta değilim !
Sadece Honda Beat'in tipi hoşuma gitmiyor !
Aynı Motora sahip Activa100'ün özellikle siyahı çok karizmatik !
Bagaj taşıyıcı bağlanan demire sissy bar yapsalar çok hoş olur ...

150cc motor çin malıda olsa , Hondanın 100lüğünden daha iyidir !
Çünkü aynı güce sahip olsa bile %50 daha büyük motor hacmi ..
Motorun uzun yolda daha rahat gitmesini sağlar !
Hondanın 100cclik motorunun seside iğrenç ! Çim biçme makinesi gibi sesi ...
Benim beyenmediğiniz motorumla , Işıklarda aragaz veriyorum !
Adam sesten gaza gelip patinaj çeke çeke kalkıyor !
HS150'lim , Yamaha YBR ile Kalkışta 50-60kmye kadar yanyana gidiyor !

Mengü16 o senın beğenmedıgın beatın sıödıkı gıyatıyla senın hs den ıkı tane alınır.bızım bı bıldıgımız varkı daha fazla para verıp beat alıyoruz.ok?anladınmı.ayrıca bugune kadar senden baska kımsenden beatın sesının koyu oldugunu duymadım:farao:

Mengu16' Alıntı:
Honda Beat ile mesala 90 la giderken Fren denemesi yapan varmı?
Durana kadar frenkolunu hiç bırakmadan fren yaparsanız kampanalar nasıl
ısınıyor !

Erfer kardeş , Ben Hondaya Düşman değilim , Gıcıkta değilim !
Sadece Honda Beat'in tipi hoşuma gitmiyor !
Aynı Motora sahip Activa100'ün özellikle siyahı çok karizmatik !
Bagaj taşıyıcı bağlanan demire sissy bar yapsalar çok hoş olur ...

150cc motor çin malıda olsa , Hondanın 100lüğünden daha iyidir !
Çünkü aynı güce sahip olsa bile %50 daha büyük motor hacmi ..
Motorun uzun yolda daha rahat gitmesini sağlar !
Hondanın 100cclik motorunun seside iğrenç ! Çim biçme makinesi gibi sesi ...
Benim beyenmediğiniz motorumla , Işıklarda aragaz veriyorum !
Adam sesten gaza gelip patinaj çeke çeke kalkıyor !
HS150'lim , Yamaha YBR ile Kalkışta 50-60kmye kadar yanyana gidiyor !

Mengü16 O senın begenmedıgın beatın sımdıkı fıyatıyla senın hs den ıkı tane alınır.bızım bır bıldıgımız war kı daha fazla para werıp beat alıyoruz.ok???anladın mı???ayrıca bugune kadar senden baska beatın sesıne kotu dıyen kımse gormedım:farao:

CBR600RR' Alıntı:
Benim de honda beat im var ve bugüne kadar hiç bir problem yaşamadım dışında falan bi modifiye yok ama motoruna yapmak istiyorum BEN CBR600RR kullandım o andan itibaren herşeyi hızlı yaşamak istiyorum ve motorumunda daha hızlı gitmesini istiyorum EĞER BÖYLE ŞEYLERLE İLGİLENEN VAR İSE BANADA YARDIMCI OLURSA SEVİNİRİM...

:silent: ------- HONDA HAYAT ONDA -------- :silent:


Karburator memelerını buyut.hız baya bı fark edıyomus....ama motorun omru baya bı azalıyomus.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst