Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Lastikler motoru yeni aldığınızda kuru asfaltta bile kayar !
Lastik yüzeyinin zamanla aşınıp pürüzlenmesi lazım kaymaması için ,
Bunun içinde en az 300-400km kullanmak şart !
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bende nedense ole bısı hıc olmadı .....

bende ole bısı hıc olmadı yanı motor hıc kaymadı

heralde cok ıyı kullanıyorum...:D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda beat ile motorun arkasını kaldırabilen yani stoppie yapabilen var mı ?
Ben kendi motorumla çok denedim , Lastiklerin kalitesizliğinden dolayı olmuyor !
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hıc denemedım...
denemeye kıyamamda zatenn....

olucagınıda zannetmıyorum...cunku frenler kampana.:(
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
Bende ıslak zemin dışında motorda bir kayma hissetmedim. Ama sudan geçerken bir dengesizlik oluyor motorda, o yüzden dikkat.

Arka kaldırma fikride bana pek parlak gelmedi. Motorun en ağır kısmı arkası zaten, sukoterde yemez o hareketi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bende ıslak zemin dışında motorda bir kayma hissetmedim. Ama sudan geçerken bir dengesizlik oluyor motorda, o yüzden dikkat.

Arka kaldırma fikride bana pek parlak gelmedi. Motorun en ağır kısmı arkası zaten, sukoterde yemez o hareketi.


Motorda şöyle sakız gibi yola yapışan bir lastik olsa , Dunlop Metzeler vb.
Kesin yaparım ben , Olay çok basit !
Motorda 15-20km hızla giderken ayağa kalkıyorsunuz ,
Ayaklarınızı olabildiğince öne basıyorsunuz ağırlık önde olsun diye !
Tüm ağırlığınızı gidona verip aynı anda ön freni sıkıyorsunuz ,
Ve motorun arkası havalanıyor ön teker kaymazsa !
Bisikletle en çok yaptığım şey bu,bisikletin arkasını 40-50 cm kaldırdım 2-3defa
Genellikle 25-30cm havalanıyor bisikletin arkası !
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Arkadaslar Artik Bir Motorum Yokk.seneye Haziranda Insallah Yine Beat Alicam.sattik Kumlucaya Gitti.nedenini Sormayin.ama Babam Yine Almaya Soz Verdigi Icin Fazla Uzulmedim....neyse Ben Yine Bu Topice Yazicam.bir Zamanlar Bizimde Beatimiz Vardi....arkadslar Motorumun Orjinali Bozulmus Oldugu Ucun 1500 Ytl Gitti...
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
erfer herşeyin bi hayrı vardır!! üzülme!! ben de bugün motoru düşürdüm ve iki tane önemli çizik oluştu!! küçük ama derin; egzosda da hafif çizik var, ne yapmam gerekir ve masrafı ne olur!! motorun orjinalinin bozlumasını da istemiyorum!!
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
Bu başlık için lanetli hafta oldu sanırım.
Bende bu sabah daha 1 haftalık kız gibi Activa'mla kayarak düştüm. :pale:

Yokuş aşşağı giderken daha önce yola dökülmüş motor yağı sebep oldu. O kadar dikkatli gitmeme rağmen motorun altımdan nasıl uçtuğunu anlayamadım.

Bende birşey yok ama motorumun sağı baya çizildi.

Neyse herkese geçmiş olsun. Bu son olsun bu son.:salut:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gecmıs olsun lenduha kardes nasıl oldu bu senın sukoterle kaza yaf???

enes 128 kardesım tskr ederım desteın ıcın saol.ııkı varsınız...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
LENDUHA , O çizilen yerler su görünce paslanacak haberin olsun !
Etrafta çok fazla paslı HondaActiva varda ondan biliyorum !
Honda beat'e sözüm yok ama !
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
noldu herkes benım gıbı beatını sattımı yaws????
arkadaslar onu artık cok ozluyorum bu sabah neredeyse aglıyacaktım of uken offff:salut: :salut: :pale:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Erfer sana tavsiyem seneye yaza YamahaYBR125 al !
Vitesli motoru kullanması çok keyifli !
Scooterda kayış aşınmasın diye fazla gazlayamıyorum yokuşlarda !
Vitesli motorda Allah ne verdiyse bas gitsin !
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
aklımdan vıteslı motor gecmıyo mengu16.ama songunlerde kanunı deerı arastırıyorum.beatın yanında bıde ona bakıcam.sence deer mı alıyım beatmı???:cat:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
24
erfer kardes deer de guzel motor...
cok zor bır secım..kolay gelsınnn:cat: :bounce:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kararım yıne BEAT

erfer kardes deer de guzel motor...
cok zor bır secım..kolay gelsınnn:cat: :bounce:

yok antıpascım ben kararımı verdım beattan yanayım tekrar.baktımda deer bana gore deıl...
beatımı cok ozledım...:salut:
arkadaslar bana dua edınde hazıranda yıne beatlanayım...:pr: :rendeer: :cat:

ha arkadaslar banıstercaq bu aralar pek ugramıyor...neden aceba???
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
73
Beat'te indirim varmış diye duydum.Anahtar teslim 2500 ytl imiş galiba.Ama kısa bir süre içinmiş.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yok kardes oyle bısı yok daha bugun gıttım.plaka ruhsat hesey dahıl 3.75 ytl...bıraz tuzlu ama hakkını verıyo beat.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst