benim beat 2004 mayıs çıkışlı. sanırım akü artık ömrünü tamamladı. motoru hep ayakla çalıştırıyorum.2 3 dakka sonra şarj ediyo ama 1 saat çalıştırmazsam gene ayakla. Sizin akülerde eskidimi? bide bunun aküsü kaç para ya?
bi de modifiye konusunda sizlerle daha çok fikir alış-verişinde bulunmak isterim eğer ailem motoru büyütmeme izin vermezse tek çare bu kalıyor...![]()