Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
benim beat 2004 mayıs çıkışlı. sanırım akü artık ömrünü tamamladı. motoru hep ayakla çalıştırıyorum.2 3 dakka sonra şarj ediyo ama 1 saat çalıştırmazsam gene ayakla. Sizin akülerde eskidimi? bide bunun aküsü kaç para ya?
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar oldunuzmu yaw???kımseden ses seda cıkmıyor valla...:pr:
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
benim beat 2004 mayıs çıkışlı. sanırım akü artık ömrünü tamamladı. motoru hep ayakla çalıştırıyorum.2 3 dakka sonra şarj ediyo ama 1 saat çalıştırmazsam gene ayakla. Sizin akülerde eskidimi? bide bunun aküsü kaç para ya?



walla kardeş benim aküyü garantiden değiştirdiler ama garanti süren dolduysa onu bilmem yeniside 40 70 milyon arası galiba
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Odyessa motorunun km sini sölersen daha fazla yardımcı olabiliriz :) bide kuru akümü sulu akümü?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
motor 8500 de 2004 model. akü hakkında hiç bir fikrim yok ben 8500 kilometredir sadece biniyorum :) aşığım motoruma yani anlayacağın ama artık akü bitti sanırım. ayakla çalıştırıyorum. şimdiden yardımların için teşekkür ederim. Birde ankarada metzeller lastik nerden bulunur yahu. banistercaq bu lastikleri çok övdü. ben bunlardan alıyım diyorum ama satan yeri henüz bulamadım.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
akü bitmiştir büyük ihtimalle zaten pek fazla km yapmamışsın; bence az kullanmanında etkisi olmuştur akünün bitmesinde.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
Odyessa akün artık ömrünü tamamlamıs olabilir sen nekadar yol gitsende artık o şarj olmuyodur lastik içinde istanbuldaki bir bayiden kargo ile göndertebilirsin
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
bildiğin bir metzeller bayisi var mı? bana yollayabilecek. aküyü değiştiricem. bu arada bugün muayeneye gittim. 1 sene yazdılar. kafayı çizdim. neyse artık. 1 sene rahatım en azından.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
bi arkadasım honda özenden aldı lastikleri bide sanırım genç moto da var ama özen kesin ;) buarada benm motorumda bugün akü değişti :) tam zamanı topic e göre ama garantiden hallettiler
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
7
ya ben 125cc bi mondial gördüm adam aküye bağlamış radyoyu 2 tane de hopörlör almış...toplam maliyet 5 milyon!!beat'e olur mu acep benim aklım pek almıyo ama?:silent:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar hepinize merhaba yeni kayıt oldum ve bende sizler gibi "beat" çiyim...

bi arkadaş nişanlısının motorunun stop etmesinden şikayet ediyodu o sorun bende de var fazla gaz vermeden kalkarsanız pek sorun olcağını zannetmiyorum zaten motor ısınınca sorun ortadan kalkıyo...

bi de modifiye konusunda sizlerle daha çok fikir alış-verişinde bulunmak isterim eğer ailem motoru büyütmeme izin vermezse tek çare bu kalıyor...:p
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
bi de modifiye konusunda sizlerle daha çok fikir alış-verişinde bulunmak isterim eğer ailem motoru büyütmeme izin vermezse tek çare bu kalıyor...:p

Kardeşim yapmayın etmeyin, o motorun 90'ı geçmesi için bi çabaya girmeyin. O motorun oluru odur. 100 kilo motorla 120'ye çıkarsanız uçar gidersiniz rüzgarda.

Hızlanması-durması zaten iyi motorun. Paranız varsa Dylan 150 alın ama bu motorlara modifiye ı ıııhh.:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
hmmm anlıyorum aslında motorun performansıyla bi derdim yok ama büyük motor alamayacaksam elimdeki motoru daha çabuk hızlanan veya 2 kişiyken daha az zorlanan bi makineye dönüştürmek yanlış mı?
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
2 kişi tek kişi farkı yokuş dışında pek anlaşılmaz. 2 kişide 80'e çıkar o motor tek kişide. 3 saniye erken hızlanmak bu kadar önemliyse uğraş tabii. Ama o motorun oluru azami 80'dir. Bazen görüyorum Activa'yla 100 gördüm bassam daha gidiyordu yazmış arkadaşlar. Aynı arkadaşlar Burgman'la da kapışmaya çalışıyorlar arkalarından gelince.
Sonuç olarak ben senin yerinde olsam uğraşmazdım. Ben Activa'yla 60'ı geçmeye başlayınca korkuyorum ki 60'a 6-7 sn'de çıkıyor motor. Gerek yok yani.
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
lenduha arkadaşım çok doğru söylüyor:cat:
100cc lik bir motor bu 600-1000cc. lerlemi kapışmayı düşünüyorsun:mrgreen:
Peki modifiye ettin hızlandın,güçlendin frenlerin, karoserin ve diğer parçaların buna dayanabilecekler mi:silent:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
slm arkadaslar bende bı honda beat sahıbıyım ıste bu da benım motorumm begenırsınız ınsalaa o mavi havlu yok normalde ona goree:D:D








 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst