- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 15
eee ? yani?
Galiba bize birşeyler anlatmaya çalışıyor, takip edelim.
eee ? yani?
Bende ıslak zemin dışında motorda bir kayma hissetmedim. Ama sudan geçerken bir dengesizlik oluyor motorda, o yüzden dikkat.
Arka kaldırma fikride bana pek parlak gelmedi. Motorun en ağır kısmı arkası zaten, sukoterde yemez o hareketi.
erfer kardes deer de guzel motor...
cok zor bır secım..kolay gelsınnn:cat: :bounce: