Bugün canım beatimle ilk kazamı yaptım. bayağı büyük bir kazaydı. Mucize eseri bacağımda ufak ağrı dışında bende bişiy yok. Kazadan 1 saniye önce motordan atlarken bacağım bir yere çarptı. Adamın teki tobb üniversitesinin önünde tali yoldan çıktı. Ben tıngır mıngır giderken (25 km civarı) bi anda önümde arabayı gördüm. frenlere koymama rağmen duramayacağımı anlayınca yok dedim atlıyayım. ve kedi gibi iki ayak üzerine düştüm. Tabi canım beatim bayağı bi haşat oldu. hala gidiyo maşallah. ama kaput bayağı hasar gördü. üff çok canım sıkıldı. Böyle motor hasar görünce, eski haline gelebiliyor değilmi? ufff çok canım sıkkın çokkk. neyse gene ucuz atlattık.