merhaba arkadaşlar, 30 haziran 2006da beat aldım, ilk motorum daha 230 km de, gerçekten mükemmelmiş çok sevdim. 5 sendir arabam var sürekli araba kulllanıyordum ama motosiklet kullanmak çok başka, herkeze tavsiye ederim. motorumda şimdilik hiçbir problem yok, umarımda olmaz.
herkeze kazasız sürüşler, hoşcakalın