Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
abiler beatlerimizin çizikleri için pasta uygulaması yapmam uygun mudur; bi zararı olur mu ve kendim uygularsam bi sorun çıkar mı (motoru yeni aldım ve acemiyim)!!
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
Bugün canım beatimle ilk kazamı yaptım. bayağı büyük bir kazaydı. Mucize eseri bacağımda ufak ağrı dışında bende bişiy yok. Kazadan 1 saniye önce motordan atlarken bacağım bir yere çarptı. Adamın teki tobb üniversitesinin önünde tali yoldan çıktı. Ben tıngır mıngır giderken (25 km civarı) bi anda önümde arabayı gördüm. frenlere koymama rağmen duramayacağımı anlayınca yok dedim atlıyayım. ve kedi gibi iki ayak üzerine düştüm. Tabi canım beatim bayağı bi haşat oldu. hala gidiyo maşallah. ama kaput bayağı hasar gördü. üff çok canım sıkıldı. Böyle motor hasar görünce, eski haline gelebiliyor değilmi? ufff çok canım sıkkın çokkk. neyse gene ucuz atlattık.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
odyessa çok geçmiş olsun :( sana büyük bişey olmadığına sevindim motoru servisler eskisinden daha iyi bile yaparlar dert etme
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
Odyessa' Alıntı:
Bugün canım beatimle ilk kazamı yaptım. bayağı büyük bir kazaydı. Mucize eseri bacağımda ufak ağrı dışında bende bişiy yok. Kazadan 1 saniye önce motordan atlarken bacağım bir yere çarptı. Adamın teki tobb üniversitesinin önünde tali yoldan çıktı. Ben tıngır mıngır giderken (25 km civarı) bi anda önümde arabayı gördüm. frenlere koymama rağmen duramayacağımı anlayınca yok dedim atlıyayım. ve kedi gibi iki ayak üzerine düştüm. Tabi canım beatim bayağı bi haşat oldu. hala gidiyo maşallah. ama kaput bayağı hasar gördü. üff çok canım sıkıldı. Böyle motor hasar görünce, eski haline gelebiliyor değilmi? ufff çok canım sıkkın çokkk. neyse gene ucuz atlattık.


:pale: :pale: geçmiş olsun. sana bişey olmamasına sevindim. motoru eskisi gibi yaparlar bencede, zaten çok hızlı değilmişsin
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
ankarada trafik rezalet . sürücülerin tepesi burnunda. normalde bizi zaten görmüyolar. bu sıra hiç görmüyolar. valla teşşekkür ederim herkeze. allahtan yavaşmışımki motordan atlayabildim. Birde scooter motorın avantajını gördüm. eğer yavaş gidiyosanız. Kaza anında motorda olmayabiliyorsunuz:) Acaba motordan atlamak doğrumu bilmiyorum ama kaza anında motorda olmaktansa en fazla yerde olmayı tercih ederim. ki ben iki ayak üstüne düştüm. Biraz ballıydım yani :) herkeze tekrar teşekkür.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
gerçekten trafik çok kötü. bugun bende ters yöne girmiş bi araçla kafakafaya geldim. kornaya bastım sıkıca adamda korktu. hızlı olsam bende bi kazayla karşılaşabilirdim. frene bastın drek kızakladı motor. çok dikkatli olmak lazım.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
kaza yapanların hepsine geçmiş olsun; ALLAH hepimize kazasız, belasız, nazarsız ve hayırlı sürüşler nasip etsin!!! (Tabi burda bize de baya yük düşüyo)!
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
bitmez bu sevda.... seviyorumn ben motorumu ya... 50000 km yapana kadar başka mototr almam... 50000 çokmu yaw? 6820deyim bu arada...
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
69
abiler benim daha 575 km'de.. 1000 km'ye getireyim de servise götüreyim die düşünüyorum; bu arada dün polis çevirdi az daha 1 milyar ceza yiyodum ama kurtuldum Allah'ıma 1000 lerce şükür!!!!
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
1
slms

slm beyler benimkide daha 591 kmde gri renk
ben bişey soracam buna ne tür modifiye yapabilirim ve nasıl yapabilirim? görüşlerinizi bekliyorum
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
2925 ytl olmuş. yuh diyorum. yinede değer.. Ben seviyorum. Şu an serviste gerçi.. ayrı düştük ... depresyondayım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst