enes128' Alıntı:sozerr çok ii bir tercih yapmışın, hayırlı uğurlu olsun, ben de senden 3 gün önce aldım ve 2-3 gün geç kalsan zamlı fiyatla alacaktın çünkü fiyatı 2800 olmuş galiba (hondanın sitesinde öyle yazıyodu)
sozerr' Alıntı:ben 2600 anahtar teslimi aldım plaka dahil. almayı düşünen arkadaşlar, ist/cevizli bayisi çok iyi fiyat veriyor.
banistercaq' Alıntı:enes çarpmadan ufak tefek çatlaklar vardı onalrı halledebildinmi
banistercaq' Alıntı:file alırsan ikinci kaskı daha kolay taşıyabilirsin