- Katılım
- 9 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,642
neden hata?
Ben pcx'i aldım bi hata yaptım.Aman gözünü seveyim,innovanızı bırakıpta benim gibi hatalar yapmayın.Ama innovamı satmamıştım :queen: baskı balatası değişecek.Daha sonra yine yollara düşeceğiz onunla...