- Katılım
- 14 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,522
Kullanım kulavuzu ile service manuali adresinize yolladım,biri tai dilinde yanlız 
Arkadaşlar kimse buralara uğramaz oluş herkez gezmelerde herhalde,
Motorumun eksantrik zincirini değiştirdim,ex dişlisini sökerken işaret koymayı unutmuşum,ayarı çin cuplardan farklı herhalde buradaki motor ustası tam olarak ayarlayamadı
Sente ayarını nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olursanız memnun olurum,bir şema yada videonunda çok yardımı olucaktır
Hayır ben yapmamıştım ama 300 km de herhalde (eğerki depo doluyken yükleme yaptıysanız) sadece bir kere bu duruma düşmüşsünüzdür,oyunageldim,kardeş uzun yolda seleye yük bağladığımız da
yakıt doldurmak için yükü indirmeden çözüm bulmuştu bir
arkadaş sendemiydi bilemedim.
geçen yüklü 300 km yol yaptım yük indir bindir gıcık
bir durum oluyor.
Subap boşluk ayarını sentil çakısı ile yaptır,el ile ayarlayan kişiye ben USTA demem,
8 ay bu subap sesini çekmiş biri olarak,senin yaşadıklarının aynilerini bende yaşadım sorunu bulamadıkça insanın daha çok canı sıkılıyor,yurt dışından service manualini getirttim
Subap boşluğu karburatörlü modeller için yani seninkide dahil emme ve egzos 0.05 tir +_0.02 dir enjeksiyonlu modeller içinse 0.1 dir