Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
bunları ben yollamıştım zaten site üyelerine. :) servis manueli dediğinizde türkçe sanıp istemiştim. yine de teşekkür ederim ;)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Yaz geldi genel olarak motorumdan çok memnunum,
Bugün 210 km lik bir gezi yaptık,motorumda bulunan cır cır ses dışında herşey çok güzel
80-90-100 km gibi hızlarda toplamda 0.82 kuruş yaktı (benzin 4.61 tl)
100 KM gibi süratlerde ise 0.90 kuruşu geçmedi çok şükür :cat:
Şu sesinde kaynağını bulabilsem daha bir sevicem keratayı:)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Arkadaşlar kimse buralara uğramaz oluş herkez gezmelerde herhalde,
Motorumun eksantrik zincirini değiştirdim,ex dişlisini sökerken işaret koymayı unutmuşum,ayarı çin cuplardan farklı herhalde buradaki motor ustası tam olarak ayarlayamadı
Sente ayarını nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olursanız memnun olurum,bir şema yada videonunda çok yardımı olucaktır
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
Arkadaşlar kimse buralara uğramaz oluş herkez gezmelerde herhalde,
Motorumun eksantrik zincirini değiştirdim,ex dişlisini sökerken işaret koymayı unutmuşum,ayarı çin cuplardan farklı herhalde buradaki motor ustası tam olarak ayarlayamadı
Sente ayarını nasıl yapılacağı konusunda yardımcı olursanız memnun olurum,bir şema yada videonunda çok yardımı olucaktır

sente ayarını tutturdun geziyorsun herhalde,forumda gözükmediğine göre.:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar,

5300'de 2. el aldığım 2011 model Innova'mı 11bin küsür kilometrelere getirdim.
Aldığım zaman çok bakımlı değildi, ben bakımlarını zamanında ve yetkili servisinde yaptığım için şu anki performansından çok memnunum.
Önde burun hizama gelen yükseklikteki rüzgarlık camla ve arkada 27 litrelik topcase ile kullanıyorum.
Yolda görenler, Innova'yı tanıyanlar, mutlaka kafasını çevirip ikinci bir defa bakıyor :)

Diğer motorum olan 535cc'lik Virago'nun yanında Innova'yı tercih etmemden de anlışıldığı gibi hızı pek sevmem, ama yine de kask kameramla çektiğim videodan bir kare paylaşmak istedim. :)

28vr33a.jpg
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
9
Arkadaşlar ilk motorumu alacağım fakat en fazla 3000 tl var . İkinci el motor arıyorum bu paralara gösterişli çin malı motorlar bulunabiliyor ama ben daha düzgün bir şey arıyorum
honda innova 125
honda wawe 110
yamaha crypton
kymco agility city

düşündüğüm seçenekler bunlar ama honda wing-go vergisiz olması cezbediyor sizce hangisi beni sorunsuz şekilde götürür.Arıza çıkaracak motor istemiyorum.
regal raptor lar çok gösterişli ama hiç kullanmadım nasıl olduğu hakkında bilginiz var mı ?
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
oyunageldim,kardeş uzun yolda seleye yük bağladığımız da
yakıt doldurmak için yükü indirmeden çözüm bulmuştu bir
arkadaş sendemiydi bilemedim.
geçen yüklü 300 km yol yaptım yük indir bindir gıcık
bir durum oluyor.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
oyunageldim,kardeş uzun yolda seleye yük bağladığımız da
yakıt doldurmak için yükü indirmeden çözüm bulmuştu bir
arkadaş sendemiydi bilemedim.
geçen yüklü 300 km yol yaptım yük indir bindir gıcık
bir durum oluyor.
Hayır ben yapmamıştım ama 300 km de herhalde (eğerki depo doluyken yükleme yaptıysanız) sadece bir kere bu duruma düşmüşsünüzdür,
Ama malesef çok uğraş veriyor,buna bir çözüm şöyle bulunabilir,lastik kancalarını takmak için selenin sağ ve soluna,selenin iç kısmından bağlayarak çözüm oluşturulabilir,
Böylelikle yüklenen malzeme sele ile birlikte kalkıp iner :)

Bu innovaların kaporta aksamını eksiksiz nereden temin edebilirim,tabii hesaplı olursa daha bir mutlu olurum :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Arkadaşlar kolay gelsin,

2007 innovamın 70.000 km deki üst kapak bakımını komple yaptırdım yani ;
Subab lastikleri, subab demirleri, egzantrik mili birde egzantrik gergi mekanizması.

şimdi gelelim konuya, herşey normal tek marşla çalısıyor fakat, çok ses yapıyor, subablardan ses geliyor diyerek 2 kere subab ayarı yaptırdım kesmedi sesi.

Egzantrik zinciri gerilmiyor dedik gittim sıfır gergi mekanizması aldım yine ses geliyor

şimdi düşündükde ağır bakımlarını 43.000 binde yaptırırken egzantrik zincirini değiştirmiştim. aradan uzun km'ler oldu diye acaba zincirmi eskidi?

birde bizim motor ustası yağ pompasından da şüpheleniyor normalde Yamaha cryptonlarda 35.000 km değiştiriliyormuş ki üst kapağa az yağın gittiğini söylüyor.

bizim bu motorlarda yağ pompasını kaç bin km'de değiştirmek gerekir şu an motor 70.220 km de köpek gibi biniyorum fakat, çat çat subab sesi gibi sesler geliyor.

Teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Subap boşluk ayarını sentil çakısı ile yaptır,el ile ayarlayan kişiye ben USTA demem,
8 ay bu subap sesini çekmiş biri olarak,senin yaşadıklarının aynilerini bende yaşadım sorunu bulamadıkça insanın daha çok canı sıkılıyor,yurt dışından service manualini getirttim
Subap boşluğu karburatörlü modeller için yani seninkide dahil emme ve egzos 0.05 tir +_0.02 dir enjeksiyonlu modeller içinse 0.1 dir
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
4
sonunda hastası olduğum makına innova yı aldım ve bu siteye üye oldum. gerçek innovacı arkadaşlar burada..2. aya giriyorum .hergün üstündeyim.fakat ufak tefek şikayetlerim var. sıkıntı şanzuman sesi.hele ısındığında altımda çin var zannediyorum.yağı nı da yenı koydum.ama kesmedi.bir de ön far da park ampülü nasl yakarız[

[/COLOR]http://imageshack.us/photo/my-images/585/8g76.jpg/
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837

<a href="http://s406.photobucket.com/user/hercul3367/media/IMG_3439_zps3a80f4fb.jpg.html" target="_blank"><img src="http://i406.photobucket.com/albums/pp146/hercul3367/IMG_3439_zps3a80f4fb.jpg" border="0" alt=" photo IMG_3439_zps3a80f4fb.jpg"/></a>
innovanın atası 1984 model hala faal kullanılıyor.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
4
şanzuman sesi halloldu...
zincir dişli takımı:95tl
kaplin lastiği:10tl
motor yağı 15w50castrol:25tl
Motor sıfır ayarına geldi şimdi cok memlunum. sıfır SES , sıfır YAKIT, sıfır MASRAF innova mukemmlel öte bır motor.şu an 14tl benzinle 140 klm yapıyorum.SAYGILAR....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
selam arkadaşlar....
innovacılar öldünüz mü kaldınız mı? Nerelerdesiniz? Ben 10.000km yi devirdim iyice alıştım motora. Yalnız arka amortisörler bana çok yumuşak gelmeye başladı bildiğiniz bi çaresi var mıdır?
Ayrıca daha yumuşak lastik almak istiyorum ne önerirsiniz?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
merhaba arkadaşlar innovacılara bir sorum olacak bu hafta allah izin verirse motoru ağır bakıma vericem,

şimdi parça listesinden bir kaçı ;

Debriyaj balata ve ön debriyaj kavrama

Piston segman 0,50

Sibob lastikleri ve kaplin lastiği

Arka helozan- süspansiyon komple

dişli zincir takımı

Arka balata ve buji

parçaların hepsini www.albatmotor.com dan tedarik ediyorum son zamandaki dolar-euro artışlarından sonra her parçaya 10 - 30 lira binmiş neyse saadete gelelim...


Benim sıkıntım ön debriyaj kavramayla normal debriyaj balatanın arasında yavaşlatma ve rahat geçiş için çanak diye bir şey varmış oda debriyaj balatasıymış..(neyse artık çok merak ettim motoru yaracak hale geldim) onun adı cismi nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Subap boşluk ayarını sentil çakısı ile yaptır,el ile ayarlayan kişiye ben USTA demem,
8 ay bu subap sesini çekmiş biri olarak,senin yaşadıklarının aynilerini bende yaşadım sorunu bulamadıkça insanın daha çok canı sıkılıyor,yurt dışından service manualini getirttim
Subap boşluğu karburatörlü modeller için yani seninkide dahil emme ve egzos 0.05 tir +_0.02 dir enjeksiyonlu modeller içinse 0.1 dir

dostum sorun subablarda değil, subabları o kadar sıktığımız halde sesin gitmemesinin nedeni piyonu takımlarının bilyaları dokülmüş :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
motor kaç binde ki bu parçaları değiştiriyorsun.
www.albatmotor.com,bu albaymotor herhalde.:)
 
Katılım
24 Nis 2014
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar. Motorumda feci şekilde yağ yakma problemi var. Çanakkale'de oturuyorum. Honda servisi yok malesef. Öneride yardımda bulunabilir misiniz? Hangi parçaları nerden almalıyım.
Birde piston sekman değiştirmek gerekecek sanırım. Hazır değişmişlen 150cc bir blok takmak istiyoeum. Mümkün mü?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst