Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Arka ampülüm tam 8 yıl sonra değiştirecektim ki... kısa devre yaptırıp sigortaları attırdık iyi mi ve antalya merkezinden de 20 km uzaklıkta kaldık galiba derken bi anda aklıma ayak marsı geliverdi o an öyle bir sarıldım ki innovama iyi varsın ''ZALIM KARAKACANIM'' dedim vee derin bir düşüncemeye daldım sen nasıl bir motorsun böyle diye ! bi kac gündür ayak marşıyla calıstırıyorum sadece ön aydınlatma ve arka plakalık aydınlatması calısıyo başka hiç bi şekilde aydınlatması ne yazık ki calısmıyor her 1bin km de yağını değiştiriyorum 20w40 katıyorum buji de ngk kullanıyorum şimdilik... He bu arada innovaların sigorta kutusu nerede acaba bilen varmı?

şimdi öğrenmiş bulunmaktayım akünün yanındaymıs AKLINIZDA OLSUN! ! !

edit:ekleme.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
212
2005-2006 model temiz innova alınır mı sizce ? Hatta şöyle bi ilan gördüm

http://wwww.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2005-model-bu-kadar-temizi-yok-140966086/detay

Çok temiz gözüküyor km side çok değil . ne düşünüyorsunuz ?

 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
kardeş göründüğü gibi ise hiç düşünme al,ömür boyu sorunsuz binersin.
aynı km de kırmızı tertemiz yeni sattım ben 2750 tl ye.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Merhaba;

Motosikletin kullanım kılavuzları konunun ilk mesajına eklenmiştir.

Keyifli Forumlar...
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
2
2011 innova var bende. 2890km de. kalkış ve yokuş performansını beğenmiyorum. tvs neo ve yamaha crypton olan arkadaslar bana hem kalkısta hem rampda fark atıyorlar. orjınal dişli 35 imiş. ben 38 veya 40 dişli takmak istiyorum. Ama uygun bi dişli bulamadım. hangi motorların dişlileri bu motora uyar bilen var mı. forumda 40 dişli 38 dişli taktım diyen arkadaslar var.
cbf 150 nin dişlileri uyar mı?
bide benim gibi çekiş problemi yaşayan var mı?
herkese teşekkurler.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Sahibinden com da inova ilanlarının en sonundaki manisa (2400 km civarı ) http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nal-sahibinden-hata-kusur-yok-210840104/detay bilen tanıyan var mı acaba, istanbuldan gidip alayım diyorum :) satan arkadaş düzgün biri, önceki sahibini tam olarak bilmiyor ve yedek anahtari yok km Orj gibi çok temiz içimden bir ses al diyor:) istanbulda şehir içinde ikinci motor olarak alacağım scooter i aratmaz umarım.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
8
2007 model 20.500 km de siyah innova 125 2800 tl istiyor alinirmi arazide kullanmak icin tercih etmek istiyorum suan msx 125 im var arazide olmuyor tavsiye edermisiniz
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
bunu almalımıım sizce
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-honda-innova-125lik-432953909/detay
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Dunlop orjinal veya olmadı orjinal ebatlarda lastik nerden bulabilirim arkadaşlar. Orjinali ön : 70/100/17 - arka : 80/90/17
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Almak İsteyen Varsa çekinmeden alsın binsin. Profil resmime bakın, innova ile otoyolda rampa çıkarken çektim o fotoğrafı. Bu kadar hızlı giden başka bir 125 cc motor hala bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnnova kullanan kimse kalmadı galiba! Topic 4 senedir 201. sayfada duruyor
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Sorunsuz makine. Parça derdi pek yok, arızası da. Haliyle foruma da pek iş düşmüyor :)

Kırsal kesimlerde daha popüler olup şehirde tipi nedeni ile çok tercih edilmeyince... konu başlığının fazla ilerlemeyişi normaldir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Paraya ihtiyacım olduğu zamanlarda bile satamadığım tek motor. 2009 İnnova-i model, 13.000 de motorum, 7000 de 2. el almıştım 2 sene önce. Resmen efsane. Yakıt sıfır, sağlamlık 100 puan, parça kalitesi 100 puan, tork 100 puan, ses 100 puan, enjeksiyon gaz tepkisi 100 puan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst