- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 422
Arka ampülüm tam 8 yıl sonra değiştirecektim ki... kısa devre yaptırıp sigortaları attırdık iyi mi ve antalya merkezinden de 20 km uzaklıkta kaldık galiba derken bi anda aklıma ayak marsı geliverdi o an öyle bir sarıldım ki innovama iyi varsın ''ZALIM KARAKACANIM'' dedim vee derin bir düşüncemeye daldım sen nasıl bir motorsun böyle diye ! bi kac gündür ayak marşıyla calıstırıyorum sadece ön aydınlatma ve arka plakalık aydınlatması calısıyo başka hiç bi şekilde aydınlatması ne yazık ki calısmıyor her 1bin km de yağını değiştiriyorum 20w40 katıyorum buji de ngk kullanıyorum şimdilik... He bu arada innovaların sigorta kutusu nerede acaba bilen varmı?
şimdi öğrenmiş bulunmaktayım akünün yanındaymıs AKLINIZDA OLSUN! ! !
edit:ekleme.
şimdi öğrenmiş bulunmaktayım akünün yanındaymıs AKLINIZDA OLSUN! ! !
edit:ekleme.
Son düzenleme: