Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xmanos32

Ne diyorsun sen dostum ya..:silent:

Titan ve Ybr dediğin motor İnnova ile boy ölçüşemiyor..:wiinkk:

Ayrıca ben Ybr'de kullandım Titan'da kullandım bence en güzeli İnnova..:)

Lütfen bilmeden etmeden konuşmayalım..:cat:

Ayrıca fiyat 2.625 YTL değil 3,090 YTL'dir..

Sevgiler...
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
(((((((izzet222))))))) arkaşım nerde kafa tutamıyor ınnova felan daha dün cıkan motor ayrıca tıtan ve ybr'yi sürmeyi biliosan ybr 120-130 arası tıtan 140 gidiyo sürmeyi biliosan sen nerden bahsediyorsun tamam belki ybryi gecer ama tıtanı kesınlıkle gecemez
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
(((((((izzet222))))))) arkaşım nerde kafa tutamıyor ınnova felan daha dün cıkan motor ayrıca tıtan ve ybr'yi sürmeyi biliosan ybr 120-130 arası tıtan 140 gidiyo sürmeyi biliosan sen nerden bahsediyorsun tamam belki ybryi gecer ama tıtanı kesınlıkle gecemez

titan 140 mi gidiyor:pkusura bakma şaşirdim göstergede bi yalnişlik neyin olmasin test falan ettin mi benim göstergem benim hesaplamama göre 6-7 km eksik gösteriyor...bi kaç motorla test ettim ne kadar dogru ne kadar yanliş olur orasini bilemem

bence innovayi küçümseme innova ybr titan birakmaz yer gibime geliyor:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
(((((((izzet222))))))) arkaşım nerde kafa tutamıyor ınnova felan daha dün cıkan motor ayrıca tıtan ve ybr'yi sürmeyi biliosan ybr 120-130 arası tıtan 140 gidiyo sürmeyi biliosan sen nerden bahsediyorsun tamam belki ybryi gecer ama tıtanı kesınlıkle gecemez

:mrgreen::mrgreen: ben buna gülerim been buna gülerim Allahından kork !
MT yönetimi lütfen ambulans çağırın bu arkadaş iyi değil vah garibim manyak etmişler adamı :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xmanos32

Dostum o titan dediğin motoru getir sen 100 metre önde başla..:)

Ybr 120-130'mu :queen: hiç gülesim yoktu ya Ybr yokus asagı ancak 115 görüyor..:cat:

Titan 140 ? Ahahah ben Titan Deluxe kullandım düz yolda 110'u geçmedi..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
abi sen nerden bahsediyosun allah askina ybr ile rampayı 105 le cıktım titan 120 ile cıkıyo adı üstünde titan yani 11,5bg ybr 10 bg innova 10 bg arasında titanla 1,5 bg fark var tıtanın kesınlıkle sonuna kadar arkasındayım ayrıca senın kullandıgın deluxeninde motoru acılmamıstır yada kullanamamıssındır bence yoksa deluxeler 12,5 bg yani süper motor
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
çık babacan çık 105 neki yaa biraz daha zorlarım senin yerinde olsam 120 ile çıkarım aa sende ..
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xmanos32

Dostum sözüm yok titan güzel motor ama bu kadar abartmanın gereği yok..:)

Oha yani Ybr yokus asagı ancak 105-110 yapıyor sen yokusu çıkıyorum diyorsun..:queen:Titan 120 ile rampa çıkıoyrmuş ahaha çok güldüm ya..''Ufak atta civcivler yesin''..:p

Gayet iyi açılmış tertemiz bir motordu merak etme 20.000 km'de idi düzde 110'u geçmedi..:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bırakın tartışmayı iddayı adam innova kullanmamış kafasına göre yorum yapıyo titan 140 yapıyo demiş daha ne beklersin ne cevap verirsin gül geç
acaba hiç innova kullandımı

ozaman gidecen titanına ybr ne binecen bilader:wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama

Haklısın..:cat:

En komik olanı da Titan rampayı 120 ile çıkıyormuş..:p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
satoyama

Haklısın..:cat:

En komik olanı da Titan rampayı 120 ile çıkıyormuş..:p

120 de neymiş.bizim bi arkadaş wardı mersinin en dik rampasını titanla 140la.çıktı.motor kafa sallıo diye fazla basmadı.bassa giderdi daha:p:p:p:p:phey allahım.izzet abi muhattap olma ya.karnım ağrıdı gülmekten:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
halıcı oğlu rampasını çıkarken çok ybr titan cbf arkamdan baktı
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
icon_tongue.gif
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
neler oluyor burda s....dik yarisi baslamis ugramayali herkes binsin motoruna gerisi hikaye ama su titana baya guldum heee:queen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık Innova'm yok :salut:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya beyler ufak bi problemim var motorumla ilgili motor kalkarken alttan bi cızırtı geliyor ya ayaklık yayından yada eksozt korumasından bu sorunla karşılaşıp çözüm üreten oldumu okadar önemli değil fakat kalkışta duyuluyor..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler bakıyorumda uzun süredir yazan olmamış neyse lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum önerileriniz????
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bu seferde sinyallerim çalındır arka iki sinyalide sökmüşler koparmışlar daha doğrusu çalanında pek bi işine yamaz çünkü esas bağlatı videlı şasi üstünden kalıyo resmen koparım gitmişler önce aynalar şimdi sinyaller görünce yine sinyal almaya gittim servisi bi ne göreyim innovanın tek bi sinyalinin giyatı 115ytl evet yanlış duymadınız 2 si 230ytl :pr::salut: arkadaşlar dikkat innovadaki sinyaller hondanın bi çok motruyla aynı 600f ve 600rr da bile aynı sinyaller var
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar bu seferde sinyallerim çalındır arka iki sinyalide sökmüşler koparmışlar daha doğrusu çalanında pek bi işine yamaz çünkü esas bağlatı videlı şasi üstünden kalıyo resmen koparım gitmişler önce aynalar şimdi sinyaller görünce yine sinyal almaya gittim servisi bi ne göreyim innovanın tek bi sinyalinin giyatı 115ytl evet yanlış duymadınız 2 si 230ytl :pr::salut: arkadaşlar dikkat innovadaki sinyaller hondanın bi çok motruyla aynı 600f ve 600rr da bile aynı sinyaller var

geçmiş olsun dostum olaya bak kötü olmuş üzüldüm sinyal konusunda haklısın aynen üst modellerdeki parçalar duyunca ağzım açık kaldı fiyatı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst