- Katılım
- 27 Şub 2008
- Mesajlar
- 383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xmanos32
Ne diyorsun sen dostum ya..:silent:
Titan ve Ybr dediğin motor İnnova ile boy ölçüşemiyor..:wiinkk:
Ayrıca ben Ybr'de kullandım Titan'da kullandım bence en güzeli İnnova..
Lütfen bilmeden etmeden konuşmayalım..:cat:
Ayrıca fiyat 2.625 YTL değil 3,090 YTL'dir..
Sevgiler...
Ne diyorsun sen dostum ya..:silent:
Titan ve Ybr dediğin motor İnnova ile boy ölçüşemiyor..:wiinkk:
Ayrıca ben Ybr'de kullandım Titan'da kullandım bence en güzeli İnnova..
Lütfen bilmeden etmeden konuşmayalım..:cat:
Ayrıca fiyat 2.625 YTL değil 3,090 YTL'dir..
Sevgiler...