Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
wallaha yaa o nasıl avatar öyle mikuni senin innova mor renkmi yada sınırlı sayıdamı bu motorlar sen ne zaman aldın :queen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru bu sabah servise verdim,birkaç gündür yakıt arttı hız düştü bir baksınlar :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Motoru bu sabah servise verdim,birkaç gündür yakıt arttı hız düştü bir baksınlar :)

sen 130 140 giderken motor ömrünü tamamlamıştır:queen::queen:

şaka bi yana alttan 1 inci viteste kalkarken bir zırıltı geliyor bitürlü bulamadım nereden geldiğini bu sesin eksozun içinden desem değil biraz daha inceleyeceğim..
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava filtresi karbüratör temizlendi buji yağ değişti tekrar canavar oldu motor düz yolda 125 km/h :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
innovanın yedek parça fiyatlarını aranızda liste olarak bilen varsa buraya koysun biçoguna ulaşamadım ...ancak ekonomik sayılır yalnız fren balataları pahalı olabilir nıssın çünki.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
"başka bi forumdan alıntı yapıcam" burda izzet bi cbf i anlatıyor r:cherry:


Orjinalden alıntı: satoyama

Orjinalden alıntı: izzet222

ulopom;
Selamlar..
Yaklaşık 13.000km'lik bir CBF 150 maceram var..
Bu macera çapında CBF 150 beni hiç üzmedi..Zaman zaman uzun yollara çıktık 450 km gittim geldim..
Vibrasyon hiç yok..Konfor açısından bu sınıfın lideri..Uzun yolda pekte yorucu olmuyor..
Hız istiyorsan seni pekte tatmin etmeyebilir..Düz yolda 115-120 yapıyor yokus asagı 130-135 yapıyor..
Ancak dişliyi 16'ya çıkararak hızını artırabilirsin..Ben çıkardım yakıt düştü şuan 127 km hızı düz yolda yapıyorum..
Yakıt az şuan 100 km'de 9 YTL yakıyor normal kullanımda 2,4 lt civarı yakıyor..1 depo (13 LT) ile yedek dahil 500 km gidiyor..Tabii kullanıcıya göre değişir..
Son olarak tork'u yüksek bir alettir zira düz yolda 140-150 km yapan cbr125'i bile rampada geçtiği görülmüştür..
Soruların olursa sorabilirsin
@izzet arkadaşım sıfır bi cbf150 almıştı bende bi gps var arkasında artçı iken gps i açtım ibre 115km gösteriyordu gps98km benim popcorn vardı 80 i geçmezdi ama ibre doğru gösterirdi ben 70 le gidiyom cbf 85-90 arası oynuyordu gözümle gördüm eğer cbf senin anlattığın gibi reel 120 km üstüne düz yolda ulaşan bi makina olsa innovaların tozunu yutmazdı yada cbf150 alan ybr ye sollanınca ağlamazdı ortalık cbf den geçilmezdi cbf in hakkı en az 15hp dir ama yazık etmişler o makinaya
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2500 km deyim motorun yakıtı iyice düştü km de 70 ykr ye indi bir depo karma kullanım 3,7 litre ile 170 km yol katediyorum bu zamlarda bundan iyisi şamda kayısı...:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
arkadaşlar motoru nasıl açıcaz 100 e geliyor zorlanıyor.hızlanması süper alıştırmaya çalısıyorum bi kaç gündür ara ara basıyorum fakat 100-105 den sonra zorlanıyor.
"izzet222" kardeş 125 görmesi için ne yapmak lazım :D tavsiyleriniz nedir? ne yapmam gerek.... 1000 km ye yeni ulşatım.işim nedeniyle fazla binemedim motora vakit olmadı 1.5 ayda 1000 km ye zor geldim.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar motoru nasıl açıcaz 100 e geliyor zorlanıyor.hızlanması süper alıştırmaya çalısıyorum bi kaç gündür ara ara basıyorum fakat 100-105 den sonra zorlanıyor.
"izzet222" kardeş 125 görmesi için ne yapmak lazım :D tavsiyleriniz nedir? ne yapmam gerek.... 1000 km ye yeni ulşatım.işim nedeniyle fazla binemedim motora vakit olmadı 1.5 ayda 1000 km ye zor geldim.

valla ben en iyi şekilde açtım motoru ama düzde 115 i geçemedim daha ama yokuş aşşağı zorlamalarda 122 falan diyor...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
zakladne-informacie.html

minno2007aof.jpg

minno20078rm.jpg


avrupalı innova
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorun 5.000 km'den sonra ki hızı düz yolda 120-125'dir arkadaşlar..Bende ilk aldıgımd rodajdan sonra 110'u geçememiştim hatta satmayı bile düşünmüştüm..Yanlız 5.000km'yi geçtikten sonra canavar oldu..:cat:
Motorunuz açılsın arkadaşlar ilk 5.000 km'de performansını göstermeyecektir..:)
Knight_eagle

100'den sonra zorlanıyor diyorsun..Tam açılmamış fakat bu motordan ahım şahım bir performans beklemeyin sonuçta 125 cc 9 hp motor..Fakat Ybr125'i Cbf150'yi heer yolda geçecek bir motor..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
avrupalı innovanın tipi bana basit geldi valla bizimkiler bundan hoş duruyor inşallah yeni model diye getirmezler...

Bu motorun 5.000 km'den sonra ki hızı düz yolda 120-125'dir arkadaşlar..Bende ilk aldıgımd rodajdan sonra 110'u geçememiştim hatta satmayı bile düşünmüştüm..Yanlız 5.000km'yi geçtikten sonra canavar oldu..:cat:
Motorunuz açılsın arkadaşlar ilk 5.000 km'de performansını göstermeyecektir..:)
Knight_eagle

100'den sonra zorlanıyor diyorsun..Tam açılmamış fakat bu motordan ahım şahım bir performans beklemeyin sonuçta 125 cc 9 hp motor..Fakat Ybr125'i Cbf150'yi heer yolda geçecek bir motor..:cat:

izzet valla basıyorum basıyorum 100-115 düzde daha gitmiyo abi 5000 km yi beklicem ancak yokuş aşşagı gidiyor 120...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aykan senin motorda anormal bir durum yok yani 125 cc motorların yapacakları hız 110-115'dir zaten..Yanlız yolda rüzgar yoksa 125 yapacaktır..Bodrum çok rüzgarlı zannedersem bende rüzgar varsa düzde 110-115'i geçemiyorum..:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan senin motorda anormal bir durum yok yani 125 cc motorların yapacakları hız 110-115'dir zaten..Yanlız yolda rüzgar yoksa 125 yapacaktır..Bodrum çok rüzgarlı zannedersem bende rüzgar varsa düzde 110-115'i geçemiyorum..:)

evet acayip rüzgarlı eksik olmaz rüzgar hiç bide uzun düzlükler yok burda izzet

yalnız geçen gün bişey farkettim bi ybr yle kapıştık biraz o motor 10000km civarında benim 2500 falan...yokuş yukarı benim yanıma yaklaşamazken yokuş aşşagı yetişemedim bunda motorun tam açılmamasının yanı sıra bide ybr nin jant çapı etkilimi acaba 1 inç büyüktü zannediyorum..ancakdüzde ve yokuşta yaklaşamıyor fazla ybr bunu anladım...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
İnnova'nın Ybr125'ten torku yüksek Ybr125'in beygiri İnnova'dan daha yüksek ama ben rampada-düzde-yokusta heryerde Ybr'yi geçiyorum..:)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
benim ybr yi geçemezsin, Ben rampada 110 yaptığımı biliyorum, boğaz köprüsü gibi bir aşırı rüzgarlı rampada bile 100 le çıktım. kullanıcıya göre değişir bu durum.

Bu arada rodaj için tavsiyem var. ben 2006 sıfır innova alıp gazete dağıtıyordum. günlük 60 km yol katediyordum. motor daha 0 km ama ben 135 yapmıştım ilk aldığımda.. 12000 km den sonra motor çok kötü sağır kaldı, artık 100 ü geçirememiştim.

Benim bildiğim ilk 500 km 60 i geçmeyin, 2. 500 km ise 80 i geçmeyin, az sabredin yoksa benim gibi pişman olursunuz..
birde en önemlisi üzerindeki orjinal bujisinin aynısı türkiyede hiçbir serviste yok. 8000 km civarı buji değişiyor, servis ise 6 numara buji takıyor, sonra motorun çekişinde önemli düşüş ve hızlanmada zayıflık meydana geliyor.
tavsiye ettiğim buji : cpr7ea ngk marka. denso : u20epr9 (motorun üzerinde olan orjinali)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
benim ybr yi geçemezsin, Ben rampada 110 yaptığımı biliyorum, boğaz köprüsü gibi bir aşırı rüzgarlı rampada bile 100 le çıktım. kullanıcıya göre değişir bu durum.

Bu arada rodaj için tavsiyem var. ben 2006 sıfır innova alıp gazete dağıtıyordum. günlük 60 km yol katediyordum. motor daha 0 km ama ben 135 yapmıştım ilk aldığımda.. 12000 km den sonra motor çok kötü sağır kaldı, artık 100 ü geçirememiştim.

Benim bildiğim ilk 500 km 60 i geçmeyin, 2. 500 km ise 80 i geçmeyin, az sabredin yoksa benim gibi pişman olursunuz..
birde en önemlisi üzerindeki orjinal bujisinin aynısı türkiyede hiçbir serviste yok. 8000 km civarı buji değişiyor, servis ise 6 numara buji takıyor, sonra motorun çekişinde önemli düşüş ve hızlanmada zayıflık meydana geliyor.
tavsiye ettiğim buji : cpr7ea ngk marka. denso : u20epr9 (motorun üzerinde olan orjinali)

sevgili arkadasım öncelikle bukadar bilgilendirici bir yazı yazdığın için teşekkür ederim burada yazılan çizilen herşey senin yaptığın gibi bilgilendirici olması gerektiği kanatindeyim.

Bizim innovalar, gerçekten boyuna göre performanslı makinalar, ancak 100 km sonrası zaten bişey beklenmemesi gerektiği bir gerçek çünki motorun aslında en fazla ulaşması gerektiği son hız gerisi çok tehlikeli olmaya başlıyor belli bir süre sonra; ama uyarılarını dikkate alıcam şu an 2500 km ye yaklaştım 2 kez yağ değişimi yapıldı memnunum ancak yokuş aşşagı 122-125 düzde ise en fazla 115-118 aralıgı süratler görüyorum bu buji meselesi iyi oldu kendim alıp değiştiricem:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst