Motoru bu sabah servise verdim,birkaç gündür yakıt arttı hız düştü bir baksınlar![]()
Orjinalden alıntı: satoyama
@izzet arkadaşım sıfır bi cbf150 almıştı bende bi gps var arkasında artçı iken gps i açtım ibre 115km gösteriyordu gps98km benim popcorn vardı 80 i geçmezdi ama ibre doğru gösterirdi ben 70 le gidiyom cbf 85-90 arası oynuyordu gözümle gördüm eğer cbf senin anlattığın gibi reel 120 km üstüne düz yolda ulaşan bi makina olsa innovaların tozunu yutmazdı yada cbf150 alan ybr ye sollanınca ağlamazdı ortalık cbf den geçilmezdi cbf in hakkı en az 15hp dir ama yazık etmişler o makinayaOrjinalden alıntı: izzet222
ulopom;
Selamlar..
Yaklaşık 13.000km'lik bir CBF 150 maceram var..
Bu macera çapında CBF 150 beni hiç üzmedi..Zaman zaman uzun yollara çıktık 450 km gittim geldim..
Vibrasyon hiç yok..Konfor açısından bu sınıfın lideri..Uzun yolda pekte yorucu olmuyor..
Hız istiyorsan seni pekte tatmin etmeyebilir..Düz yolda 115-120 yapıyor yokus asagı 130-135 yapıyor..
Ancak dişliyi 16'ya çıkararak hızını artırabilirsin..Ben çıkardım yakıt düştü şuan 127 km hızı düz yolda yapıyorum..
Yakıt az şuan 100 km'de 9 YTL yakıyor normal kullanımda 2,4 lt civarı yakıyor..1 depo (13 LT) ile yedek dahil 500 km gidiyor..Tabii kullanıcıya göre değişir..
Son olarak tork'u yüksek bir alettir zira düz yolda 140-150 km yapan cbr125'i bile rampada geçtiği görülmüştür..
Soruların olursa sorabilirsin
ön fren 14 ytl. arka fren 8 ytl
arkadaşlar motoru nasıl açıcaz 100 e geliyor zorlanıyor.hızlanması süper alıştırmaya çalısıyorum bi kaç gündür ara ara basıyorum fakat 100-105 den sonra zorlanıyor.
"izzet222" kardeş 125 görmesi için ne yapmak lazımtavsiyleriniz nedir? ne yapmam gerek.... 1000 km ye yeni ulşatım.işim nedeniyle fazla binemedim motora vakit olmadı 1.5 ayda 1000 km ye zor geldim.
Bu motorun 5.000 km'den sonra ki hızı düz yolda 120-125'dir arkadaşlar..Bende ilk aldıgımd rodajdan sonra 110'u geçememiştim hatta satmayı bile düşünmüştüm..Yanlız 5.000km'yi geçtikten sonra canavar oldu..:cat:
Motorunuz açılsın arkadaşlar ilk 5.000 km'de performansını göstermeyecektir..
Knight_eagle
100'den sonra zorlanıyor diyorsun..Tam açılmamış fakat bu motordan ahım şahım bir performans beklemeyin sonuçta 125 cc 9 hp motor..Fakat Ybr125'i Cbf150'yi heer yolda geçecek bir motor..:cat:
Aykan senin motorda anormal bir durum yok yani 125 cc motorların yapacakları hız 110-115'dir zaten..Yanlız yolda rüzgar yoksa 125 yapacaktır..Bodrum çok rüzgarlı zannedersem bende rüzgar varsa düzde 110-115'i geçemiyorum..![]()
benim ybr yi geçemezsin, Ben rampada 110 yaptığımı biliyorum, boğaz köprüsü gibi bir aşırı rüzgarlı rampada bile 100 le çıktım. kullanıcıya göre değişir bu durum.
Bu arada rodaj için tavsiyem var. ben 2006 sıfır innova alıp gazete dağıtıyordum. günlük 60 km yol katediyordum. motor daha 0 km ama ben 135 yapmıştım ilk aldığımda.. 12000 km den sonra motor çok kötü sağır kaldı, artık 100 ü geçirememiştim.
Benim bildiğim ilk 500 km 60 i geçmeyin, 2. 500 km ise 80 i geçmeyin, az sabredin yoksa benim gibi pişman olursunuz..
birde en önemlisi üzerindeki orjinal bujisinin aynısı türkiyede hiçbir serviste yok. 8000 km civarı buji değişiyor, servis ise 6 numara buji takıyor, sonra motorun çekişinde önemli düşüş ve hızlanmada zayıflık meydana geliyor.
tavsiye ettiğim buji : cpr7ea ngk marka. denso : u20epr9 (motorun üzerinde olan orjinali)