Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
işte bende ondan dolayı sattım innovayı, 100 den sonra güven vermiyor.. ybr de böyle sorunum yok, 130 a çıkıyorum ama hiç korkmuyorum, çünkü motorda zerre titreşim yok ve gayet dengeli gidiyor, rüzgarda bile hiç savrulmuyor.

Yağ değişimini de kendim yapardım innovanın.. Tavsiye ettiğim yağ: Motorex marka 15/50. Fiyatı 25 ytl ama motorun sesindeki değişimden ve hızından dolayı memnun kalırsınız. Eğer motorex bulamazsanız Mobil1 15/50 kullanın, serviste var. 10/40 15 ytl 15/50 ise 18 ytl.
10/40 2000 km dayanmaz bile, ama 15/50 yağı 3000 de değişiyordum ben.
ayrıca 15/50 yağ motorun soğumasına daha iyi gelir..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
işte bende ondan dolayı sattım innovayı, 100 den sonra güven vermiyor.. ybr de böyle sorunum yok, 130 a çıkıyorum ama hiç korkmuyorum, çünkü motorda zerre titreşim yok ve gayet dengeli gidiyor, rüzgarda bile hiç savrulmuyor.

Yağ değişimini de kendim yapardım innovanın.. Tavsiye ettiğim yağ: Motorex marka 15/50. Fiyatı 25 ytl ama motorun sesindeki değişimden ve hızından dolayı memnun kalırsınız. Eğer motorex bulamazsanız Mobil1 15/50 kullanın, serviste var. 10/40 15 ytl 15/50 ise 18 ytl.
10/40 2000 km dayanmaz bile, ama 15/50 yağı 3000 de değişiyordum ben.
ayrıca 15/50 yağ motorun soğumasına daha iyi gelir..

ama ben dikkat ederim en pahalı yağ herzaman 10-40w dir 15-50w daha ucuzdur her markada bu aynı ayrıca motorex hiç duymadım nerde satılır hadi agip filan desen tamam zor bulunuyor fakat çok iyi bi yağ benim makinaya serviste 10-40 da koydular 15-50 de pek bi fark görmedim gibi ama buji olayı zaten kafamı kurcalıyordu serviste bana orjinal honda marka ngk yapımı buji takmışlardı hala o var
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
15/50 pahalıdır, 10/40 tan daha iyi olduğu için.. satıldığı yer korlas.. suzuki ana bayi, ayrıca motorex ana bayisi.
google korlas olarak ara
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
15/50 pahalıdır, 10/40 tan daha iyi olduğu için.. satıldığı yer korlas.. suzuki ana bayi, ayrıca motorex ana bayisi.
google korlas olarak ara

dostum burada o yağları bulamam ben bodrumda biraz zayıf o işler ancak bizim servislerdeki uygulanan prosedür gereği her 1000 km de bir yağ değişimi yapılması zorunlu 20/50 koyuyorlar burda ama 1000 km de değiştiği için sakıncalı bi durum yok sıcaklıgın 50c olduğu biyerde bu yağ normal ama kış için 15/40kullanmayı düşünüyorum ama şu sıcak yaz günlerinde 20/50 ideal.
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mikuni,İnnova da titreşim oldugunu mu kastetmek istiyorsunuz ? Ayrıca senin Ybr'yi getir sen te kişi yarış ben 2 kişi anahtarına ne dersin töbe töbe ya..innovayı geçerim diyor ..ybr kim innova kim..ben ybryi innova ile son gaz vermeden geçtiğimi bilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Hayırlı uğurlu olsun KAZASIZ BELASIZ CEZASIZ SÜRÜŞLER DİLEĞİYLE
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motor yaklaşık 3000 km ye geldi herşey normal bi aksaklık yok innova şehir içi için üretilmiş mükemmel bi cup motor yalnız yakıt zamlarındanmıdır nedir biraz fazla yakıyor sanki bugünlerde sizdede öle bir pisikoloji varmı....
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erkek kardeşim İnnova ile kaza yaptı..çok şükür birşey yok..motorda 120 YTL masraf var..
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan,çok sağol..motorda sağ grenaj tamamen yok sağ sinyal kırık aynalar kırık
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
izzet geçmiş olsun yaa :S kardeşinde bişey varmı motoru boşver
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama,çok sağol kardeşimde hiçbirşey yok çok şükür korumalarını aksatmaz..:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
çok geçmiş olsun Korumasız motora binmeyelim arkadaşlar her an herşey olabilir.Allah korumuş
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
izzet abı gecmıs olsun sadaka dagıtın hemen tekrar gecmıs olsun ıste koruma ve sonucalrı
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
3000 km ye yaklaşırken herhangibir sorunla karşılaşmadım daha ancak geçenlerde giderken alttaki eksozt korumasının gevşediğini gördüm ön ayaklıgın altındaki sıktım fakat sonra bi zıngırdama duydum bi baktım koruma düşmüş servise gidip akü vidası taktım şu an bi sorun yok.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
3000 km ye yaklaşırken herhangibir sorunla karşılaşmadım daha ancak geçenlerde giderken alttaki eksozt korumasının gevşediğini gördüm ön ayaklıgın altındaki sıktım fakat sonra bi zıngırdama duydum bi baktım koruma düşmüş servise gidip akü vidası taktım şu an bi sorun yok.....

onun aynısı bendede oldu bida gevşiyor biraz zorlarsan hemen yalama oluyor ama ben servise gittim 2 saat vida bulamadılar ben kendim yaptım :cat:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satoyama,bende de o sorun oldu aynen bayii yapmadı ben yaptım..:cat:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
yapmayın arkadaslar bunlar guzel ama 2,625 yazıyo fıyat cok pahalı yaws bence gıdın 2,el ybr yada tıtan alın :d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst