- Katılım
- 1 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,294
işte bende ondan dolayı sattım innovayı, 100 den sonra güven vermiyor.. ybr de böyle sorunum yok, 130 a çıkıyorum ama hiç korkmuyorum, çünkü motorda zerre titreşim yok ve gayet dengeli gidiyor, rüzgarda bile hiç savrulmuyor.
Yağ değişimini de kendim yapardım innovanın.. Tavsiye ettiğim yağ: Motorex marka 15/50. Fiyatı 25 ytl ama motorun sesindeki değişimden ve hızından dolayı memnun kalırsınız. Eğer motorex bulamazsanız Mobil1 15/50 kullanın, serviste var. 10/40 15 ytl 15/50 ise 18 ytl.
10/40 2000 km dayanmaz bile, ama 15/50 yağı 3000 de değişiyordum ben.
ayrıca 15/50 yağ motorun soğumasına daha iyi gelir..
Yağ değişimini de kendim yapardım innovanın.. Tavsiye ettiğim yağ: Motorex marka 15/50. Fiyatı 25 ytl ama motorun sesindeki değişimden ve hızından dolayı memnun kalırsınız. Eğer motorex bulamazsanız Mobil1 15/50 kullanın, serviste var. 10/40 15 ytl 15/50 ise 18 ytl.
10/40 2000 km dayanmaz bile, ama 15/50 yağı 3000 de değişiyordum ben.
ayrıca 15/50 yağ motorun soğumasına daha iyi gelir..