- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Ben Goldwing'i elimin altında çevirdim transalp'ı mı çeviremeyecegim,yakıtta bana çok gelmedi eğer bayinin dediği doğru ise.
...1 beygir daha güçlü olan ve aks aralığı daha uzun olan ybr yi aldım, ne var bunda?
neyse gelelim bizim innovalara yaklaşık 2200 km deyim şu an hiç bir sorun yok kafa zırıltısı haricinde ne yaptıysam kesemedim daha parlak fikri olan varmı?bunun dısında motorun yakısı neredeyse cbf 150 nin yarısı kadar desem fazla abartmıs olmam.....5 ytl bitmek bilmiyor ....çok ama çok memnunum..
bitmek bilmiyor derken kaç km? ben ybr ile 5 ytl ye 50 km görüyorum sakin kullanim tabi![]()
ortalama karma kullanımda 70 km gittim 5 ytl ile....:cat:
neyse gelelim bizim innovalara yaklaşık 2200 km deyim şu an hiç bir sorun yok kafa zırıltısı haricinde ne yaptıysam kesemedim daha parlak fikri olan varmı?bunun dısında motorun yakısı neredeyse cbf 150 nin yarısı kadar desem fazla abartmıs olmam.....5 ytl bitmek bilmiyor ....çok ama çok memnunum..
kafa zırıltısı için usta birine görün ayrıca silikonda çekebilirsin ama az çek yoksa açamassın yapamıyorsan çift taraflı bantla dene
kafa zırıltısından kurtulmuştum ben.. istanbul konşuk motorda ustaya söyledim böyle bişey olduğunu, ne yaptıysa artık bakmadım, motorun işi bitince aldım yola çıktım, artık en ufak bi zırıltı kalmamıştı..
daha önce sigara kağıdı sıkıştıyordum bu kadar kesilmiyordu yaw.. ne yaptı ki bu adam.. sormak lazım.. 0216 441 29 29 turgay usta