Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Ben Goldwing'i elimin altında çevirdim transalp'ı mı çeviremeyecegim,yakıtta bana çok gelmedi eğer bayinin dediği doğru ise.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
izzet kardeşim Allah kavuştursun diyorum...Kazasız sürüşler :wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
biz kimseyi yannış yönlerdirmek istemedik.. innova benim tarzım değil, çünkü benim yolum hep otoban, yani tem.. şehiriçinde binecek olsam innovadan başka motora binmezdim.. ama ben işten eve, evden işe hep otobandayım.. şehiriçinde hiç motor kullanmıyorum kendim, şirketin motorları var çünkü.. innova bana artık küçük gelmeye başladı, 1 beygir daha güçlü olan ve aks aralığı daha uzun olan ybr yi aldım, ne var bunda?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
izzet biraz özel istek gibi olacak kardeşim ama bayiye gidersen cbf 600 ile transalpin boylarını bi karşılaştır baktım burda daha gelmedi bayiye 1,70 ile 1,73biri nasıl rahat edermi valla eser meser bilmem artık :queen::cherry:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
ben o motora 20 binlira vermem.. 2006 650cc 2. el alırım. 12 bin lira civarı.. parana yazık hocam.. ayrıca yenileri 700 cc. bakım ücreti 300 ytl. bildiğim bir parça fiyatı : ön fren balatası 38 euro. bu motor hakkında pek bilgim yok ama benim hayallerimi süslüyor.. tek aşkım transalp tir. birgün o motora bende binecem inşallah. belki 2010 lu yıllarda nasip olur ama beklerim ben
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ercaan,Sağolasın dostum,sana da kazasız belasız sürüşler

Mikuni,Ybr125'in 1 beygir güçlü olduğu sadece teknik verilerde,innova 9 hp'yi 7500 D/D'de verirken ybr 10 hp'yi 7800 D/D'de veriyor.Yani fark yok ayrıca innovanın torku daha yüksek ve hızdada geçiyor.

muvattali,Katılıyorum :cat:

aykan,Biliyorsun ki ben önceden cbf600'e niyetliydim,fakat ne olduysa yeni transalp'i görünce aklım yerinden çıktı,Cbf600 2160X765X1240 boyutlarında,Transalp 2250X905X1305 ben bayiye gittiğimde transalp ve cbf600 yan yana duruyordu ve cbf600'e bakmadım bile eminim senin boyun yetecektir zaten sele ayarı var alçaltırsın.Transalp'in 60 hp gücü var Cbf600'ün 77hp fakat Transalp bu gücü 7750 d/d'de verirken Cbf600 bu gücü 10500 d/d'de veriyor.Ben ikisinide test ettim bugün de tekrar test edeceğim transalp'in yaklaşık hızı 185km/h cbf600'ün 190-195km/h fakat transalp heryönden daha iyi ve konforlu.Ayrıca transalp tork canavarı,sonuna kadar transalp tavsiye ediyorum.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
neyse gelelim bizim innovalara yaklaşık 2200 km deyim şu an hiç bir sorun yok kafa zırıltısı haricinde ne yaptıysam kesemedim daha parlak fikri olan varmı?bunun dısında motorun yakısı neredeyse cbf 150 nin yarısı kadar desem fazla abartmıs olmam.....5 ytl bitmek bilmiyor ....çok ama çok memnunum..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
neyse gelelim bizim innovalara yaklaşık 2200 km deyim şu an hiç bir sorun yok kafa zırıltısı haricinde ne yaptıysam kesemedim daha parlak fikri olan varmı?bunun dısında motorun yakısı neredeyse cbf 150 nin yarısı kadar desem fazla abartmıs olmam.....5 ytl bitmek bilmiyor ....çok ama çok memnunum..

bitmek bilmiyor derken kaç km? ben ybr ile 5 ytl ye 50 km görüyorum sakin kullanim tabi:)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
neyse gelelim bizim innovalara yaklaşık 2200 km deyim şu an hiç bir sorun yok kafa zırıltısı haricinde ne yaptıysam kesemedim daha parlak fikri olan varmı?bunun dısında motorun yakısı neredeyse cbf 150 nin yarısı kadar desem fazla abartmıs olmam.....5 ytl bitmek bilmiyor ....çok ama çok memnunum..

kafa zırıltısı için usta birine görün ayrıca silikonda çekebilirsin ama az çek yoksa açamassın yapamıyorsan çift taraflı bantla dene
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
kafa zırıltısından kurtulmuştum ben.. istanbul konşuk motorda ustaya söyledim böyle bişey olduğunu, ne yaptıysa artık bakmadım, motorun işi bitince aldım yola çıktım, artık en ufak bi zırıltı kalmamıştı..

daha önce sigara kağıdı sıkıştıyordum bu kadar kesilmiyordu yaw.. ne yaptı ki bu adam.. sormak lazım.. 0216 441 29 29 turgay usta
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında ybr nin biraz daha ağır olması ve devirli olması olabilir sebep bende ybr varken 60 gittiğimi hatırlıyorum ama benzin fiyatları yerinde durmuyorki hergün değişiyor...neyse sonuçta farklar çok uçurum değl aralarında ikiside ekonomik..:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
enjeksiyonlu ybr yada innovayi getirsinler kaç para olursa olsun kredi çekip alacam:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kafa zırıltısı için usta birine görün ayrıca silikonda çekebilirsin ama az çek yoksa açamassın yapamıyorsan çift taraflı bantla dene

çift taraflı bantı denedim silikon düşünmüyorum baya bi zor oluyor ampül patlasa yandın...

kafa zırıltısından kurtulmuştum ben.. istanbul konşuk motorda ustaya söyledim böyle bişey olduğunu, ne yaptıysa artık bakmadım, motorun işi bitince aldım yola çıktım, artık en ufak bi zırıltı kalmamıştı..

daha önce sigara kağıdı sıkıştıyordum bu kadar kesilmiyordu yaw.. ne yaptı ki bu adam.. sormak lazım.. 0216 441 29 29 turgay usta

bi ararım olmassa teşekkürler..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
benim daha önce bir sıkıntım yoktu fakat bir kaç gündür kafa zırıltısı benim motorda da mevcut nasıl çözücez bu işi...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devirli kullanımda 5YTL ile 60 km yaptım hızım ortalama 100-110'du
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
"aykan" kardeş şu kafa sorununu servise sorduktan sonra çözümünü bizimle paylaşırsan çok sevinirim. :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
far ampulunu değişmek için kafayı komple söktüm, 1 saat uğraştım yinede ses kesilmedi.. en iyisi servise götür ustası halleder
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst