Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
of be yok işte ne yapiim. olanlar pilatonikdi zaten söylemedim. aslında söylemeyince daha güzel oluyo...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam bende trt dönemi çocğuyum ondanmı yalnızım:p
hüeeeeeeeee
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Musti TRT döneminden çok kanala geçiş yaramamış sana, avatardan belli oluyor :queen: :queen: :queen: :queen:


Şaka tabin :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GüÇ=STATÜ+PARA eşitliği gerçektir. .O ZAMAN BEN DE ERKEK OLARAK GÜCÜ ELİME GEÇİRDİĞİM ZAMAN PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALAR,
FİYATIN KAÇ? SORUSUNU BÜYÜK BİR ZEVKLE SORARIM.NİYE ZORUNUZA GİDİYOR?arkadaşlarıyla çok konuşurlar onları arkadaş bilirler. oysa onlarla konuşurken hepsinin kafasında olan "acaba?" soru baloncuğundan habersizdirler.BU TİPİK BİR KADIN YALANI...YEMEZLER.
DÜNYANIN EN SALAK İNSANI BİLE KADINLA ERKEĞİN ARKADAŞ OLAMAYACAĞINI ÇOK İYİ BİLİR. HELE Kİ TÜRKİYE GİBİ 1 KADININ PEŞİNDE 20 ERKEK OLAN BİR ÜLKEDE.EVET ESKİLERLE ÇOK KONUŞURLAR ÇÜNKÜ BİR KİŞİNİN İLGİİS YETEMZ BUNLARA. DAHA ÇOK İLGİ DAHA ÇOK İLGİ DAHA ÇOK İLGİ İSTERLER.KADIN ÇOK EŞLİLİĞE EĞİLİMLİ BENCE.

Khutuck' Alıntı:
@raflar

Sen kadınlar konusunda başarısızsan bunun sebebi sadece kadınlar değildir.


nasrettin hocanın evine hırsız girmiş.komşuları geçmiş olsun ziyaretine gelivemişler.biri "hoca sen de niye kapıyı 2 kere kilitlemedin", biri "niye bahçeye bi köpek bağlamadın", biri "niye o kadar ağır uyudun", hocaya traş üstüne traş geçmişler.hocanın zaten siniri bozuk,en sonunda;"BREA DENSİZLER, HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK ?!" şeklinde bir ayar verme gereksinimi hissetmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
@raflar
Sana ne desem boş. Kadını saçından sürükleyen, kürk giymiş, yarı çıplak, saç sakal karışmış bir düşünce yapın varken seninle tartışmak anlamsız. Seninkiler gibi fikirler(!) yüzünden feministlere bazı konularda hak veriyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Khutuck' Alıntı:
@raflar
Sana ne desem boş. Kadını saçından sürükleyen, kürk giymiş, yarı çıplak, saç sakal karışmış bir düşünce yapın varken seninle tartışmak anlamsız. Seninkiler gibi fikirler(!) yüzünden feministlere bazı konularda hak veriyorum.

ben kadınlara kadın oldukları için değil, egoist ve çok eşliliğe eğilimli duygusuz ve ruhsuz yaratıklar olomalarının yanı sıra çok masumlarmış gibi bi de erkeklere çamur attıkları için kızıyorum. ne biçim adamsınız, siz hayatınzıda hiç mi ilişki yaşamadınız ya?marsta mı yaşıyosunuz arkadaşım.dünyada yaşıyosanız da ,,, bunların her türlü aşşalamalarına küstahlıklarına boyun eğip, ne koparsam kardır hesabı köprüyü geçene kadar ayıya dayı mı diyosunuz ?(günümüz kadının hasta olduğu normal(!) erkek tipi misin?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sen eğer bir ilişkiyi savaş olarak görüyorsan güç, statü ve para önemli olur. Ama o zaman yaşadığın sevgi değil iktidar olur. Bir çok sevgilim oldu, başıma üzüldüğüm çok az olay geldi. Para, güç, statüyü önemsemiyorum çünkü hepsi bir şekilde geliyor; ama karakter ve insanlığı kazanmak için çalışmak lazım.

Pek param yok, elimde byük bir güç de tutmuyorum, sosyal statümü de kendim çalışmamla kazandım. Hepsine rağmen motlu ilişkiler yaşadım, yaşamaya devam edeceğim.

Ayrıca bugüne kadar kendimi kimseye aşağılatmadım, kimseye boyun eğmedim, kendimden taviz vermek zorunda kalacağımda terkedip gittim. Kafanıza tuğla düşerse, tuğla düşecek yerde dolaştığınız için siz sorumlusunuzdur.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
BBRRciler !

raflar' Alıntı:
ben kadınlara kadın oldukları için değil, egoist ve çok eşliliğe eğilimli duygusuz ve ruhsuz yaratıklar olomalarının yanı sıra çok masumlarmış gibi bi de erkeklere çamur attıkları için kızıyorum. bunların her türlü aşşalamalarına küstahlıklarına boyun eğip, ne koparsam kardır hesabı köprüyü geçene kadar ayıya dayı mı diyosunuz ?(günümüz kadının hasta olduğu normal(!)
::plus1:: ::shake2::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilişkiyi hiç bir zaman savaş olarak görmedim.sorumluluk ve paylaşım olarak gördüm. ama kadınlar ilişkide herşeyi devletten beklemeye ve tamamen erkeğin ittitip kaktırmasıyla yürüyen ilişki modeline o kadar alışmışlar ki,ilişkide üzerlerine düşen sorumluluk onları inanılmaz rahatsız ettiği için terk etmemizi sağlayacak uyuzluklarla biiz kaçırıyorlar.kaybetmek gibi bir sıkıntıları da yok çünkü zetn biizmle birlikte olmak için hiç bir emek harcamadılar.ayrıca hangarda başka araçlar bekliyo zaten.kadar bu toplumda statüsüz,parasız pulsuz, adama (genelde 30 yaş altı erkekler) hem toplum geneli hem de kadınlar kıçıyla güler.dünya o kadar iyi değil.ilişkiyi savaş olarak gören, erkeği rakip olarak gören günümüz modern kadınıdır.çok duygusuz ve ruhsuz buluyorum

hayatta az bulunan uğruna emek verilmiş şeyler, değerlidir..............çok bulunan havadan gelen şeyler de çok değersizdir...........................................

ERKEK KADINLA ELDE ETMEK İÇİN NE BEDELLER ÖDÜYOR , KADIN ERKEĞİ ELDE ETMEK İÇİN NE BEDELLER ÖDÜYOR,ikisi eşit mi ya....erkek tabi ki çok değersiz kadının gözünde......o değer de statüyle parayla pulla oluşuyor, kadın doğası gereği güce tapar.ne kaa ekmek o kaa köfte yani.


Kolay Bulunan Ve Bol Olan Şeyİn DeĞerİ Yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Burnu havada olan kimseye yaklaşmam, o tiplerle işim olmaz. İşim olursa da gereken yerde gerektiği kadar ezmesini bilirim, sonra ne yaparlarsa yapsınlar ilgilenmem. O tipleri elde etmeye çalışıyorsan yanlış sularda yüzüyorsun demektir. Hayatta her şey karşılıklı saygıyla başlıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
ama kadınlar ilişkide herşeyi devletten beklemeye ve tamamen erkeğin ittitip kaktırmasıyla yürüyen ilişki modeline o kadar alışmışlar

Evet. sanırım asıl sorun bu.

Kadın erkek arası ilişkiler ikisinin yan yana bir sandala oturup kürek çekmesi gibidir. Aldıkları sorumlulukları eşit ve birbirleriyle ahenkli yerine getirmeleri gerekmekte. Eğer birisi küreklere asılmayı bırakırsa sandal daireler çizmeye olduğu yerde dönmeye başlıyor.

Ne yazık ki genelde kürek çekmeyi önce kadınlar bırakıyor, çünkü etrafta üzerine sıçrayabileceği başka sandallar da var.

Ne zaman ki sandalın ucuna oturup sefasını sürerken iki küreği de bana bırakmak yerine yanıma oturacak kadar cesaretli bir kadın bulurum.

İşte o gün..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Ne zaman ki sandalın ucuna oturup sefasını sürerken iki küreği de bana bırakmak yerine yanıma oturacak kadar cesaretli bir kadın bulurum.

İşte o gün..

Tek kelime ile mükemmel bir benzetme
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
tarih boyunca ahlakın bekçiliğini erkekler yapmıştır kadınlar bu konuda muhafazakar olamamışlardır yapıları gereği. erkekler ne zamanki iradelerini yitirip cıvıklaşmaya heva heves peşinde koşmaya başladılar kadınlarda aynen raflar adlı arkadaşımızın dediği gibi davranmaya başladılar. peki suç burda kimde: hem kadına hakettiğinden fazla ilgi gösteren birtakım iradesiz erkeklerde hem de bu ilgi sayesinde kendini olduğundan farklı gören birtakım akılsız kadınlarda; bunlar da tamamen hayvani duygulardır. (insan olmanın farkında olan herkes bu eleştiriden ayrı tutulmuştur)
erkeklere söylüyorum: ağzınızı bi karış açıp bakmayacaksınız arkadaş, bakmayacaksınız(hiç bakmayacaksınız değil) ki derdi sadece ilgi çekmek olanları eleyip daha çok hayat arkadaşı arayan düzgün bir kadın bulasınız.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
tigermbz' Alıntı:
tarih boyunca ahlakın bekçiliğini erkekler yapmıştır kadınlar bu konuda muhafazakar olamamışlardır yapıları gereği. erkekler ne zamanki iradelerini yitirip cıvıklaşmaya heva heves peşinde koşmaya başladılar kadınlarda aynen raflar adlı arkadaşımızın dediği gibi davranmaya başladılar. peki suç burda kimde: hem kadına hakettiğinden fazla ilgi gösteren birtakım iradesiz erkeklerde hem de bu ilgi sayesinde kendini olduğundan farklı gören birtakım akılsız kadınlarda; bunlar da tamamen hayvani duygulardır. (insan olmanın farkında olan herkes bu eleştiriden ayrı tutulmuştur)
erkeklere söylüyorum: ağzınızı bi karış açıp bakmayacaksınız arkadaş, bakmayacaksınız(hiç bakmayacaksınız değil) ki derdi sadece ilgi çekmek olanları eleyip daha çok hayat arkadaşı arayan düzgün bir kadın bulasınız.
+++++100000::plus1::
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Kadınlardan yana hiç şansızlığım olmadı. Her dönem birileri vardır yanımda :)
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
GüÇ=STATÜ+PARA eşitliği gerçektir. .O ZAMAN BEN DE ERKEK OLARAK GÜCÜ ELİME GEÇİRDİĞİM ZAMAN PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALAR,
FİYATIN KAÇ? SORUSUNU BÜYÜK BİR ZEVKLE SORARIM.NİYE ZORUNUZA GİDİYOR?arkadaşlarıyla çok konuşurlar onları arkadaş bilirler. oysa onlarla konuşurken hepsinin kafasında olan "acaba?" soru baloncuğundan habersizdirler.BU TİPİK BİR KADIN YALANI...YEMEZLER.




.

Bence sen kadın olarak sokak fahişelerinden başka kimseyle ilişki kurmamışsın.
Bence aklındaki bütün bu saçma önyargıları at ve sağlıklı bi ilişki yaşamaya bak doğru insan her kes için bir tanedir, (sen daha bulamadığından ötürü) bu dünyada herkes bir kere sever, sende doğrusunu bulduğunda böyle düşündüğüne pişman olacaksın
belliki şimdiye kadar kadınlarla sırf cinsellik için birlikte olmuşsun bu yüzden karşına hep hakettiğin kadınlar çıkmış, böyle düşünmenin sebebi de bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşmışsınız yahu! :)

Hatta "en salak kişi bile kadınla erkeğin arkadaş olamayacağını bilir" diyerek en salaktan bile salak olduğumu dolaylı yoldan iddia bile etmişsiniz. :):)
Benim var bir arkadaşım. Otostopla Ege turu attığım, sabahlara kadar parklarda muhabbet ettiğim, yer yokluğundan çok kez aynı yatakta, aynı çadırda uyuduğum, hatta beraber Sapanca gezisine bile katıldığım çok güzel bir insan kişisidir kendisi. Arkadaşımdır!.. -edinmeyi bilene-

Sevgili daha başka, bambaşkadır... can'dır. Başta da dediğim gibi davetiyeyi burada yayınlayacağım.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
merhaba.illa kadın mı olması lazım! insan her hangi bişeyi de sevebilir. eminim motorlarınızı da en az onlar kadar seviyorsunuz. kadın tamam cinsellik verebilir.ama bunu da başka türlü aşabiliyoruz. peki bi bunun için neden bi stres topuna ihtiyacımız olsun ki!
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım şu an bayanları savunanlar eski bayanlrı savunuyorlar
şimdiye bakın derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst