ya raflar hep daha iyisini beklersek evlenemeyiz ama biliyorsun di mii.................ÇEVRENE BİR BAK 30 U DEVİRİP DE HALA BEKAR KALMIŞ NE KADAR ÇOK KADIN VAR GÖRÜRSÜN.çin.Raflar ın söylediği o kızların zengin kocaları gün olur onları bırakırsa,işte o zaman ne kadar abuk bi teorinin peşinden gittiklerini anlayacaklardır!!!.............GENÇKEN BENİ EZMİŞ KIZ 35 YAAŞINDA ZENGİN KOCASINI RUS HATUNA KAPTIRDIKTAN SONRA PİŞMAN OLURSA BENİM HANGİ SORUNUM ÇÖZÜLECEK YA,,, O ONUN SORUNU. KOCASINI KAPTIRDI DİYE DE ONA DA BİZ Mİ ÜZÜLÜCEZ.Ayrıca senin annen fln da mı o zihniyetle yetişmiş ki kendini bu fikre bayağı alıştırmışsın.Kişi hayatında fazla gördüğü fikir formlarını daha çok benimsermiş ya:silent: HAYIR ANNEM ÖYLE YETİŞTİRMEDİ. AMA HAYTTA GÖRDÜKLERİM YAŞADIKLARIM HAYATTA GÜÇLÜ OLMAYA MAHKUM OLDUĞUMU ÖĞRETTİ BANA.TABİ Kİ İSTİSNALAR VARDIR AMA TOPLUM GENELİ ÜZER,NE DÜŞÜNMEK ZORUNDAYIZ.İSTSİNALARI ARAYARAK ÖMÜR ÇÜRÜTEMEYİZ.