Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önüne gelene yazmak zorundaysak sizin yüzünüzden.siz de o kadar zorluk çıkarmayın.hoşlansanız bile bin dereden su getiriyosunuz.fazla naz aşık usandırır........papaz hayatı mı yaşicaz......tabi alternatif yaratıcaz.........anaaa bide yaratmicakmıydık................siz sevgiliniz varken bile kendinize alternatif yaratırken iyi de,biz alternatif yaratmaya çalışırken niye kötü oluyoruz?
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
raflar' Alıntı:
erkek papaz hayatı yaşamak istemiyorsa önüne gelene asılmak zorundadır. 20 kişiye asılır biri kabule der. erkek de allah bereket versin der.

ERKEKTE ÜREME İÇGÜDÜSÜ ÇOK BASKINDIR.SİZİN GİBİ FRİJİT TEYZE DEĞİLİZ.O YÜZDEN TATİLDE BERABER GEZİP TOZDUĞU YATTIĞI KALKTIĞI KIZLA ARKADAŞ OLABİLMİŞSE YA KIZ AYŞEN GRUDADIR, YA DA ELEMANIN SAĞLIĞI BOZUKTUR.

1.si erkeğin önüne gelene asılmak zorunda olduğunu düşünüyorsan aşk fln senin için bir şey ifade etmiyor demektir o zaman konunun başından beri aşk da aşk diye tutturmana anlam veremedim doğrusu.Tutarsız fikirlerin var bence.

2.si madem frijit teyzeyiz o adamlar yatıcak insan nerden buluyorlar yoksa gay mi bunlar?????

3.sü midesizlik olan yatığı kızla arkadaş kalanda değil her önüne gelenle yatanda bence.Böylesine aids de müstahak hepatit-b de
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi hepinize asılacam..





























































































































tokadı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın erkek eşitliği diye atıp tutuyosunuz,al sana kadın erkek eşitliği o zaman niye işine gelmiyo.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
silentfairy' Alıntı:
1.si erkeğin önüne gelene asılmak zorunda olduğunu düşünüyorsan aşk fln senin için bir şey ifade etmiyor demektir o zaman konunun başından beri aşk da aşk diye tutturmana anlam veremedim doğrusu.Tutarsız fikirlerin var bence.

2.si madem frijit teyzeyiz o adamlar yatıcak insan nerden buluyorlar yoksa gay mi bunlar?????

3.sü midesizlik olan yatığı kızla arkadaş kalanda değil her önüne gelenle yatanda bence.Böylesine aids de müstahak hepatit-b de
ya bende bu rafların hakkından kim gelecek diye düşünüyodumm:queen:


sen ona bakma silent biz erkekler hepimiz onun gibi düşünmüyoruzz:cat:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
senin zihniyetine göre eşitlik buysa eşit olmayalım bi zahmet.Sana anlatmaya çalıştığım şey için daha fazla ısrar etmicem.Sana bütün kadınların senin hayatına giren cadılardan ibaret olmadığını anlatmak için daha fazla uğraşmıcam.Empati kurman için çabalamıcam.Çünkü ne düşünce yapın benim fikirlrimi özümsemeye müsait ne de empati kuracak yeteneğin war malesef yasık yasık diorumm başka da bişi demiorum::saad:: ::saad:: ::blusssh:

speedy gonzales......gözlerim dolarak tşk ediyorum sana cidden duygulandım çölde su buldum gibi oldu:salut: :p :p iiki sizin gibiler de var:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz oturduğunuz eyrden hiç bir emek vermeden havadan yağan yığınla sapın içinden seçiyor olabilirsiniz. ama biz birielrine asılmazsak papaz hayatı yaşarız.bu kadar ince zekadan yoksun olamazsın. bence gerçek işine gelmiyo.AŞIK OLSAM BİLE 100 KADININ 95 İNİN SEVGİLİSİ OLAN BİR ÜLKEDE,ONLARIN İSTEDİĞİ KARİYER VE GÜCE SAHİP DEĞİLSEM O AŞK BİR TARAFIMDA PATLAR. AŞIK OLDUK BİLİYORUZ NE NANE BİŞEY OLDUĞUNU. AYRICA DA 13 YAŞINDAN BERİ PEŞİNDE 20 KİŞİ OLŞAN MEGALOMAN Bİ KIZ KENDİNDEN BAŞKA KİMSEYİ SEVEMEZ.BİZZAT YAAŞDIK GÖRDÜK. NE AŞKI. O SALAK AŞIK EDFİZ HUN FİMLERİNDE OLAN Bİ KAVRAM.....insanlar yatıcak insan ihtiyaçlarını rusyadan doğu blokundan gelen kadınlardan ve kadın görünümlü taravestiler le karşılıyolar. bu insani ve biyolojik bir ihtiyaç. karşılamamaları için ölmüş olmaları laızm.travestilerle yatanlar bence de facia derecede midesizler.ama rus kadınlar hakkında yanı şeyi söyleyemeyiz. çoğu feci şekilde güzel.evet hastalık kapma olayına dikkat etmeleri lazım.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
konuyu tam takip edemedim ama raflar ın son mesajını okuyunca nerden buraya geldiğini merak ettim...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
bak şimdi de hayat kadınlarıyla yatmaktan bahsediyorsun.Daha önce de yattığı kadınla arkadaş kalmaktan bahsettin.Zaten bir erkek niye bi hayat kadınıyla arkadaş kalsın ki.ayrıca neden kendinize sap diyosun????Bi de aşkı adem yaşamışsa havva da yaşama hakkına sahiptir bencillik de bi yere kadar yuh yani.Sana daha önce de söylemiştim.Aşığım ve başkaları umurrumda deil die.Bak gördün mü o cadılardan da farkım warmışşşş
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
siz oturduğunuz eyrden hiç bir emek vermeden havadan yağan yığınla sapın içinden seçiyor olabilirsiniz. ama biz birielrine asılmazsak papaz hayatı yaşarız.bu kadar ince zekadan yoksun olamazsın. bence gerçek işine gelmiyo.AŞIK OLSAM BİLE 100 KADININ 95 İNİN SEVGİLİSİ OLAN BİR ÜLKEDE,ONLARIN İSTEDİĞİ KARİYER VE GÜCE SAHİP DEĞİLSEM O AŞK BİR TARAFIMDA PATLAR. AŞIK OLDUK BİLİYORUZ NE NANE BİŞEY OLDUĞUNU. AYRICA DA 13 YAŞINDAN BERİ PEŞİNDE 20 KİŞİ OLŞAN MEGALOMAN Bİ KIZ KENDİNDEN BAŞKA KİMSEYİ SEVEMEZ.BİZZAT YAAŞDIK GÖRDÜK. NE AŞKI. O SALAK AŞIK EDFİZ HUN FİMLERİNDE OLAN Bİ KAVRAM.....insanlar yatıcak insan ihtiyaçlarını rusyadan doğu blokundan gelen kadınlardan ve kadın görünümlü taravestiler le karşılıyolar. bu insani ve biyolojik bir ihtiyaç. karşılamamaları için ölmüş olmaları laızm.travestilerle yatanlar bence de facia derecede midesizler.ama rus kadınlar hakkında yanı şeyi söyleyemeyiz. çoğu feci şekilde güzel.evet hastalık kapma olayına dikkat etmeleri lazım.




RAFLAR yoksa sen kadınları (bakın erkekler kadınlar hakkında böyle düşünüyo ) dedirtmeye çalışan feminist bi grubun ajanımısın ???:silent: :silent: :queen:



ortalama hiç bi erkek senin gibi düşünmez.. ayrıca çevremdeki hiç kimse(seni saymasak) 13 yaşındaki kızlara asılmıyıoo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedygonzales' Alıntı:
bizden daha çok var sen aldırma:)

sen gerçekleri değil, sadece kadınların duymak istedikleri şeyleri söyleyen klasik popülist türk erkeğisin.zaten tipinden anlamıştım.kadınlar söylediklerinin doğru olmadığını çok iyi biliyorlar. ama bir erkekten bunları duymak egolarını tatmin ediyor. aferin aynen böyle devam et.doğru yoldasın spedy...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
speedygonzales' Alıntı:
bizden daha çok var sen aldırma:)

ewt onlardan biri de karşıma çıkıp beni mutlu etti ama rafları aşık olduğuma inandıramıyorum:p :p

speedygonzales' Alıntı:
RAFLAR yoksa sen kadınları (bakın erkekler kadınlar hakkında böyle düşünüyo ) dedirtmeye çalışan feminist bi grubun ajanımısın ???

:queen: :queen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burda bin kerte yazdık. türkieyde kadın kıtlığı var. çık sokağa herkes erkek(800. bin civarınbda erkeğin silah altıunda olamsına rağmen).....bunun sebebi kızxların daha lsieden nişanlanıp 20 li yaşların başında eve kapanmaları........ve bu kadın kıtlığında bir kıızn peşinde 20 kişi olduğunu kjim inkar edebilir ya...bu kadar çok ilgi gören sıradan bir kızın bile evlenene kadar NASIL OSLA DAHA İYİSİ DE KARŞIMA ÇIKAR mantığuyla tüm sevgililerine misafir sanatçı muamelesi yaptığını kim inkar edebilir.....bu kadar fakir bir ülkede, ailelerin çoğu fakirken, kızları annelerinin APTAL VE ZENGİN KOCA BUL gazıyla yetiştirdiklerini kim inkar edebilir.bu annelerin yetiştirği kızların güce, statüye paraya tapmadığını kim idda edebilir. bu kadar dünyadan kopuk olmayın.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
sen gerçekleri değil, sadece kadınların duymak istedikleri şeyleri söyleyen klasik popülist türk erkeğisin.zaten tipinden anlamıştım.kadınlar söylediklerinin doğru olmadığını çok iyi biliyorlar. ama bir erkekten bunları duymak egolarını tatmin ediyor. aferin aynen böyle devam et.doğru yoldasın spedy...


ey vatandaş benim kimseye yaranma gibi bi niyetim yok. hayatım ve ilişkilerim zaten oldukça normal seviyede gidiyo.. insanların şekilleriyle kişilik bağdaştırması yapman zaten en ilginç tarafın (bu yönünlede hiç başarılı değilsin)

teşhislerinde de ne kadar haksız olduğunu geçmiş günlerde yazmıştım. artık at gözlüğünü çıkarsam diyorum.. ayrıca kadınlara yaklaşırken kalbinden başka bi uzvunu kullanma bak onlarında sana yaklaşımı değişecek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SÖYLEDİKLERİMİN HEPSİ DE DOĞRU.HİÇ DE İNKAR EDEMEZSİNİZ.TÜM ERKEKLER BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYOR. AMA KARİZMAYI ÇİZDİRMEMEK İÇİN GIKLARINI BİLE ÇIKARAMIYOLAR. GÜCE TAPAN KADINA GÜÇLÜ GÖRÜNMEK ZORUNDALAR.EN UFAK BİR ŞİKAYET EN UFAK BİR ELEŞTİRİDE ÇİZİLECEKELRİNİ ÇOK İYİ BİLİYORLAR. SUSMAK VE EAYNALI TAHİRİ OYNAMAK ZORUNDALAR.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
ya raflar hep daha iyisini beklersek evlenemeyiz ama biliyorsun di mi???iyinin sonu yok çünkü.O senin dediğin aşka inanmayan tipler olabilir ki onlara ben de dicek bişi bulamıyorum zaten.Ayrıca anneciğime de burdan teşekkür ediyorum beni rafların ortaya attığı o salak zihniyetle yetiştirmeyip daha çok ekonomik özgürlüğümü elime almamı körüklediği için.Raflar ın söylediği o kızların zengin kocaları gün olur onları bırakırsa,işte o zaman ne kadar abuk bi teorinin peşinden gittiklerini anlayacaklardır!!!Ayrıca senin annen fln da mı o zihniyetle yetişmiş ki kendini bu fikre bayağı alıştırmışsın.Kişi hayatında fazla gördüğü fikir formlarını daha çok benimsermiş ya:silent:

hem sen bütün erkeklerin öyle düşündüğünü nerden biliyorsun???Düşünce okumak gibi bir yeteneğin warsa bize de öğret bi zahmet::blusssh: bütün kadınlar şöyledir bütün erkekler böyle düşünür diye kestirip atmak kolay gelio tabi.Yeni fikirlere kapalı olunca,elindekilere körü körüne inandırıyosun kendini
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[kadınlara yaklaşırken kalbinden başka bi uzvunu kullanma bak onlarında sana yaklaşımı değişecek...[/QUOTE]

onlar sadece güce taparlar. güç de statü ve paradadır.ben de kimle ne ilişki yaşadıysam hem statüm sayesinde yaşadım.ortamlarda o konumd aolmasam hiç biri de çıkmazdı. hayattaki tek hedefim mükemmel insan olmak. dahA DA GÜÇLÜ DAHA DA GÜÇLÜ DAHA DA GÜÇLÜ.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
raflar' Alıntı:
SÖYLEDİKLERİMİN HEPSİ DE DOĞRU.HİÇ DE İNKAR EDEMEZSİNİZ.TÜM ERKEKLER BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYOR. AMA KARİZMAYI ÇİZDİRMEMEK İÇİN GIKLARINI BİLE ÇIKARAMIYOLAR. GÜCE TAPAN KADINA GÜÇLÜ GÖRÜNMEK ZORUNDALAR.EN UFAK BİR ŞİKAYET EN UFAK BİR ELEŞTİRİDE ÇİZİLECEKELRİNİ ÇOK İYİ BİLİYORLAR. SUSMAK VE EAYNALI TAHİRİ OYNAMAK ZORUNDALAR.


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


böyle bi şeyi zaten ancak senin gibi kadınlara insan gözüyle değil sadece cinsel nesne gözüyle bakan onları sadece mutfağa hapseden zihniyet düşünür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
silentfairy' Alıntı:
ya raflar hep daha iyisini beklersek evlenemeyiz ama biliyorsun di mii.................ÇEVRENE BİR BAK 30 U DEVİRİP DE HALA BEKAR KALMIŞ NE KADAR ÇOK KADIN VAR GÖRÜRSÜN.çin.Raflar ın söylediği o kızların zengin kocaları gün olur onları bırakırsa,işte o zaman ne kadar abuk bi teorinin peşinden gittiklerini anlayacaklardır!!!.............GENÇKEN BENİ EZMİŞ KIZ 35 YAAŞINDA ZENGİN KOCASINI RUS HATUNA KAPTIRDIKTAN SONRA PİŞMAN OLURSA BENİM HANGİ SORUNUM ÇÖZÜLECEK YA,,, O ONUN SORUNU. KOCASINI KAPTIRDI DİYE DE ONA DA BİZ Mİ ÜZÜLÜCEZ.Ayrıca senin annen fln da mı o zihniyetle yetişmiş ki kendini bu fikre bayağı alıştırmışsın.Kişi hayatında fazla gördüğü fikir formlarını daha çok benimsermiş ya:silent: HAYIR ANNEM ÖYLE YETİŞTİRMEDİ. AMA HAYTTA GÖRDÜKLERİM YAŞADIKLARIM HAYATTA GÜÇLÜ OLMAYA MAHKUM OLDUĞUMU ÖĞRETTİ BANA.TABİ Kİ İSTİSNALAR VARDIR AMA TOPLUM GENELİ ÜZER,NE DÜŞÜNMEK ZORUNDAYIZ.İSTSİNALARI ARAYARAK ÖMÜR ÇÜRÜTEMEYİZ.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst