musti81' Alıntı:water ve watergun tşk ettim
ama bir kız için yada 3-5 kuruş için kişiliğimi bozamam
variim yalnız öleyim ama en azından arkamdan iyi insandı desinler
benim için yarın yok
belkide senelerdir ondan oyalandım yalan söyleyemem çünkü
hele kibirim hiç olmaz olduğumu anlatırım
neyse
watercolours' Alıntı:ama türkiye'de şu da var. erkek kızı elde etmek üzere bir türlü şaklabanlık yapar, adeta bir don juan kesilir. kız aşık olur (veya senin deyiminle aşık olmuş gibi görünür). erkekle evlenir. 1 ay sonra erkek evde don atlet gezmeye, çoraplarını orada burada bırakmaya, kadın itiraz etse şiddet kullanmaya başlar. ondan sonra aşırı kıskançlık gösterir. kadını eve hapseder, eline bir çocuk verir. ondan sonra da evde kadını çocukla başbaşa bırakıp yeni kadınların peşine düşer.
erkeklerin bu davranışı mantıklı mı? sakın kadınlar öyle olduğu için falan filan deme. onurlu bir insan karşısındakine göre değil, kendi değer yargılarına göre hareket eder. eğer o kadını kıskanıyorsan sen de başka kadına bakmayacaksın, bu kadar, nokta.
ne demek hepimiz gay mi olacağız (allah korusun)) Katılmıyorum bu fikre--ama şöyle olabilirdi 'bol haşhaş bol vitamin' :queen: :queen:darky' Alıntı:no girl dont cry
yanılıyorsun erkekler küçümsemeye kadınlar abartmaya eğilimlidir daha çok.watercolours' Alıntı:erkeklerin doğasında vardır abartı.
yani böyle bi gerçekliği kabul ediyosun:silent:T_uruncu' Alıntı:abartmışsınız beylerallah herkese gönlüne göre versin...
yok öyle bi şey biz erkek deilmiyiz:silent:watercolours' Alıntı:niye? her erkek kendi özelliklerini abartır.