Sürüşünü bilemem. Fakat ANLAS Winter Grip2 lastikler motora yakışıyor. Kazasız belasız sürüşler.
Kısa mesafe sürüş yapanlar için son derece ideal. Çok çabuk ısınır.
Kışın 10 derecede iş yerinden çıkıyorum.
3 km sonra sahil yoluna çıktığımda lastiğe elimle bakıyorum ısınmış oluyor.
Kurudan-ıslağa geçişleri muazzamdır.
Yoldaki beyaz şerit ve işaretleri neredeyse hissettirmiyor.
Arnavut kaldırımında ekstra süspansiyon sağlar.
Asfalta adeta vantus gibi yapışır. Lastik yolun kıvrımlarını alır.
Fren mesafesini oldukça kısaltır.
Hatta bu lastiği ilk kez kullanacakların, trafiğe kapalı bir alanda,
fren çalışması yaparak lastiğe ve frene alışmasını şiddetle tavsiye ederim.
Çapraz karkas yapıda bir lastiktir.
Tüm bu sebeplerden, yüksek hıza ve viraja değil, konfora yöneliktir.
Yüksek hızda kullanmak isteyenlerin radyal tip olan "PLUS" modelini kullanması gerekir.
Plus modeli biraz daha sert olan yapısı nedeniyle, "2" modelindeki konforu tam olarak sağlamaz.
Bir kusuru vardır.
Yapısı nedeniyle ön tekerin hava kanalları 50-60 km hızlardan sonra uğultuya sebep olur.
Bunu bilmeyen çok kişi teker bilyelerinde sorun olduğunu düşünür.
Bende bu lastiği ilk kullandığımda, bilyelerde sorun var diye 2 kez servise gitmiştim
Lastiğin iyi balans yapılarak takılması çok önemli.
İyi monte edilmez ve balansı yapılmazsa, özellikle ön teker 80-90 dan sonra sekme yapar.
Bendede geçmişte aynısı olmuştu.
3 farklı lastikçiye gitmiştim ve üçüde lastikte kalıp hatası olduğunu söylemişti.
Sonra fabrikayı aradım ve beni resmi servislerine yönlendirdiler.
Lastiklerin havası indirilip, tekrar merkezlenerek hava basıldı. Balansı yapıldı.
Sonrasında 3 yıl kullandım. Bir kez bile sekme yapmadı lastikler.
Özetle böyle bir sorun yaşarsanız "bu lastiğin kalıbında hata var" diyen dangalaklardan uzaklaşmanızı öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
...
...
Anlas Winter Grip 2 ( SC500 ) lastikle ilgili görüşlerimi yazdığım bir başlık vardı.
Linki aşağıda.
.
http://www.motosiklet.net/forum/motor-aksesuarlari/200895-anlas-sc500-winter-grip-2-kis-lastigi.html
.
.