Hero Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,251
Motosiklet, 200 cc'lik motor bloğuna sahip.

LED far, tek kanallı ABS, Bluetooth bağlantılı dijital gösterge gibi donanımlara sahip.









Not: Motosiklete ait diğer detaylar ilerleyen zamanlarda güncellenecektir.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
255
ahaha. 17 bin fiyat çekmişler allahın hintlisine. benim motordan 2 tane alırım o paraya. winneri almadan önce aklımda olan bir modeldi. iyi ki beklememişim. 5 yıl kullanıcı hatalı garantisi ile başarılarxd mevzu bahis arazi ise karadüzen kulalnacaksın. (geçen hafta enjeksiyonlu bir yolda kalmış crfyi winnerimle çekerqen phenxd)
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Azıcık daha güçlü olsaymış tadından yenmezdi. Biz gariban gelir grubunun küçük enduro ihtiyacını bir nebze giderirdi. Royal Enfiled himalayan rakibi olarak yapmışlar. Hero kullanmadım ama olumlu düşüncelere sahibim. Daha motora yeni başlarken bir videosunu izlemiştim, adamın biri 150lik impulse modeliyle dünyanın en zorlu yollarından himalaya yolunu gidiyordu.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
7,031
Tam benim emekliliğe göre motor, Ege'de bir ilçede çok iş görür, tadından yenmez.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,448
Güzel motor. Bir videoda titreşiminin çok az olacağından bahsediliyordu ve aynı motoru Hunk 200'e de koymuşlar. Gayet iyi satacağını düşünüyorum.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
459
hava sogutmalı bir motor arazide nekadar iş görürü tecrübelı arkadaşların fikirlerini alalım lutfen
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
ahaha. 17 bin fiyat çekmişler allahın hintlisine. benim motordan 2 tane alırım o paraya. winneri almadan önce aklımda olan bir modeldi. iyi ki beklememişim. 5 yıl kullanıcı hatalı garantisi ile başarılarxd mevzu bahis arazi ise karadüzen kulalnacaksın. (geçen hafta enjeksiyonlu bir yolda kalmış crfyi winnerimle çekerqen phenxd)

Hero RKS den dayanıklıdır. Hindistan' da Honda' dan sonra ikincidir. Ayrıca daha önceden Honda ile ortak olduğundan tesis ve üretim açısından Japon ekolünü takip eder.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
724
Hero RKS den dayanıklıdır. Hindistan' da Honda' dan sonra ikincidir. Ayrıca daha önceden Honda ile ortak olduğundan tesis ve üretim açısından Japon ekolünü takip eder.

Satış adedi, servis ve bayi ağı olarak Honda dan ilerde diye biliyorum. Şu anda commuter tarzı motosikletlerle işi götürüyorlar. Yenilik yok. Daha önce Hondadan sadece çizim alıp üretim yaptıklarından yeni model üretimi sıkıntılı. Eldeki 100 cc liği 150 yapar, 150 liği 200 yapar vb. Fuarlardaki konsept modeller 5 yıldır hala çıkacak. Türkiye ye gelen ignitor orada Glamour FI olarak yıllardır satılıyor, farkı dik motor olması ve enjeksiyon firması değişimi. Hindistanda bu şekilde devam eder ama yurtdışı piyasada işleri çok zor. Cg cilerin ağzına sakız olurlar ki bende doğal.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Satış adedi, servis ve bayi ağı olarak Honda dan ilerde diye biliyorum. Şu anda commuter tarzı motosikletlerle işi götürüyorlar. Yenilik yok. Daha önce Hondadan sadece çizim alıp üretim yaptıklarından yeni model üretimi sıkıntılı. Eldeki 100 cc liği 150 yapar, 150 liği 200 yapar vb. Fuarlardaki konsept modeller 5 yıldır hala çıkacak. Türkiye ye gelen ignitor orada Glamour FI olarak yıllardır satılıyor, farkı dik motor olması ve enjeksiyon firması değişimi. Hindistanda bu şekilde devam eder ama yurtdışı piyasada işleri çok zor. Cg cilerin ağzına sakız olurlar ki bende doğal.

Söylediklerine katılmakla beraber RKS yi de farklı görmüyor. Mesela RN180 modelini aslında RKS üretmiyor. RKS nin bir çok motoru sorun çıkarırken o makinede hiç olumsuz dönüş yok. Kendi motorumu övmek gibi anlaşılmasın. Ama bu firmalar ile Benelli' nin arasında ki fark şudur. Benelli. Çok köklü olmak ile beraber 1 ve 6 silindir arası hemen hemen her CC de motor blokları üretmiştir. Küçük CC de yarış başarısıda vardır. Ama bu firmalar yeni peydah olduğundan bir türlü yüksek hacimli motor üretmiyorlar. Benelli malı Çin' de yapsada 100 yıllık geçmişi var. RKS, CF MOTO, Lifan, Mondial gibi firmların sorunlar köklü bir arge ve üretim tarihleri olmaması bence.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
829
Ben de bir bilgi vereyim: Lifan'ın da KP serisi ile yarış başarıları var.
4jQa6p.jpg
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
724
Söylediklerine katılmakla beraber RKS yi de farklı görmüyor. Mesela RN180 modelini aslında RKS üretmiyor. RKS nin bir çok motoru sorun çıkarırken o makinede hiç olumsuz dönüş yok. Kendi motorumu övmek gibi anlaşılmasın. Ama bu firmalar ile Benelli' nin arasında ki fark şudur. Benelli. Çok köklü olmak ile beraber 1 ve 6 silindir arası hemen hemen her CC de motor blokları üretmiştir. Küçük CC de yarış başarısıda vardır. Ama bu firmalar yeni peydah olduğundan bir türlü yüksek hacimli motor üretmiyorlar. Benelli malı Çin' de yapsada 100 yıllık geçmişi var. RKS, CF MOTO, Lifan, Mondial gibi firmların sorunlar köklü bir arge ve üretim tarihleri olmaması bence.

2014 motosikllet fuarında Hero standına Hondacılar ziyaret yapmıştı. Sonuçta Heronun Türkiye ye getirdiği modelleri görmek istemişlerdi. Ama çok kimsenin bilmediği aslında Hondanın izin verdiklerini getirebilmiştik. O zaman çok satılan Zmr , maestro,impulse( xpulse ın 150 cc li olanı), ignitor( şimdiki glamour çakması olan değil) Hondanın Türkiye pazarı için izin vermediği modellerdi. Hero, Hondanın motorlarını üretiyordu ve Honda dan sadece gelen çizimleri, planları vb. uygulayıp, gene Hondanın yaptığı üretim ve prosedürlerini gerçekleştirip üretiyordu.
Ortaklıktan ayrıldıktan sonra elde kalan modelleri bir şekilde modifiye ederek idare ettiler. Ama dış piyasalarda hala Hondanın bazı modellerde engellemeleri devam ediyordu. Buell mot. gibi yerlere bazı konsept motosiklet maketleri yaptırdılar ama hem ciddi bir teşebbüs yoktu hemde Buell battı ve el değiştirdi. Bunun üzerine Almanyadan BMW den gs1100 ün üretiminde bulunmuş bir adam getirdiler. Ama kısa vadede sadece iç piyasa için güncellemeler yaptılar. Bu xpulse ve hunk200 de eski modellerin güncellenmişi. Yani yeni model daha yok , olsa bile en az 4-5 sene uzakta diyorum.
Bu Heronun üretici ayağıydı, bir de Türkiye Dist. ayağı var, işte o içler acısı. Sadece Satış ve Pazarlama Md. gerekli donanıma ve bilgiye sahip, onun da yapabilecekleri kısıtlı. Gerisi sıkıntılı.

Ben de bir bilgi vereyim: Lifan'ın da KP serisi ile yarış başarıları var.
https://i.hizliresim.com/4jQa6p.jpg
Lifanı beğenirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
255
Hero RKS den dayanıklıdır. Hindistan' da Honda' dan sonra ikincidir. Ayrıca daha önceden Honda ile ortak olduğundan tesis ve üretim açısından Japon ekolünü takip eder.

arada 8 bin tl fiyat farkı var? aynı tarz aynı cc motor. 8 bin fazla verip hero mu almalıyız efem?
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
829
@retox70 Merakımı maruz görün, Hero'nun Türkiye ayağıyla bir bağlantınız var mı acaba?
yazınızdaki "getirebilmiştik" kısmı ve diğer detaylı bilgiler bu konuda merak doğurdu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

arada 8 bin tl fiyat farkı var? aynı tarz aynı cc motor. 8 bin fazla verip hero mu almalıyız efem?

Winner'da Abs, enjeksiyon sistemi, Bluetooth bağlantılı gösterge var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Sorunuzun bana olmadığının farkındayım ama yukarıdaki bir mesajda da bu iki motordan beraber bahsetmişsiniz. Yani pek özel bir soru değil gibi
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
255
@retox70 Merakımı maruz görün, Hero'nun Türkiye ayağıyla bir bağlantınız var mı acaba?
yazınızdaki "getirebilmiştik" kısmı ve diğer detaylı bilgiler bu konuda merak doğurdu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------



Winner'da Abs, enjeksiyon sistemi, Bluetooth bağlantılı gösterge var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Sorunuzun bana olmadığının farkındayım ama yukarıdaki bir mesajda da bu iki motordan beraber bahsetmişsiniz. Yani pek özel bir soru değil gibi

bu saydıkların zaten bir arazi motorunda olmaması gereken şeyler. ki toplasan 8 bin tl etmez bu özellikler.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
829
Yanlız şöyle bir mesele de var eğer RKS Winner'ların devamını getirmeyecekse eder gibi. Sonuçta bir yanda daha yeni gelecek, Euro4 uyumlu bir model var. Tabi bu dediklerim Winner'ın devamının gelmeyecek olması ihtinali üzerine. Yine de demek istediğim şuydu: Birbiriyle alakasız iki modeli karşılaştırmak pek mantıklı değil gibi.
Ayrıca arazi motorlarında bu sistemlerin olmaması gibi bir şart olduğunu zannetmiyorum. Sonuçta gerçek bir enduro falan değil bu alet. Gerçi yine de bu noktada MR.Mud yada başka deneyimli birisi olaya el atsa daha iyi olur:)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ben de bir bilgi vereyim: Lifan'ın da KP serisi ile yarış başarıları var.
https://i.hizliresim.com/4jQa6p.jpg

Böyle dün kazanılmış önemsiz özel sınıflardan bahsetmemistim. MotoGP gibi superbike gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

arada 8 bin tl fiyat farkı var? aynı tarz aynı cc motor. 8 bin fazla verip hero mu almalıyız efem?

Biraz daha biriktirip 2. El crf rally almalıydın. Bu benim fikrim tâbi. Mesela Honda CB 500 F yi Leoncino gibi üretse tercihim Honda olurdu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst