Hero Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bugün İstanbul'da "Motosiklet panayırı" diye bir etkinlik vardı. Ben de gideyim bakayım dedim. Hero da stant kurmuştu, XPulse'yi yakından gördüm. Motor hakikaten güzel görünüyordu, çok detaylı incelemedim ama kelek bir yanını görmedim. Bence resimlerinden daha iyi görünüyor gerçekte.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
@joshua,
Bu motorlar kronik bir problem çıkmadan 50.000 leri devirince tahminim daha bir ilgi çekecek.

@tommy
Yeni 4v hakkaten güzel.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
@joshua,
Bu motorlar kronik bir problem çıkmadan 50.000 leri devirince tahminim daha bir ilgi çekecek.

@tommy
Yeni 4v hakkaten güzel.

Güzel de hiç fotojenik değil. Gerçek hali daha hoş duruyor resimlerine göre. Bir de motor ciddi ciddi iri.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Bu motorda gözüme batan eksiler şunlar; yağ değişimi için motor yan kapak açılması. 2 adet conta değiştirilmesi. Bu değişimlerde metal tozu birikimlerinin çok net görülebilmesi. 10 yıldır yağ değisimi yapıyorum. Böyle bir şey görmedim. Ķötü motor diyemem. Fakat düşük teknoloji içerdiğini düşündürüyor. CBF150 yağ değişimlerinde de böyle bir şey görmemiştim.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
hem cbf 150 hem xpulse iki motorda da yağ filtresi yok, yağı boşaltıp yenisini koyuyorsunuz, filtre yerine yağ süzgeci var, her yağ değişiminde bu süzgeci değiştirmek için kapağı sökmeye gerek yok, belirli periyotlarda örneğin debriyaj balatası değişimi için kapak açılacaktır o zaman süzgeç yenilenir, cbf 150 için de geçerli bu.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
hem cbf 150 hem xpulse iki motorda da yağ filtresi yok, yağı boşaltıp yenisini koyuyorsunuz, filtre yerine yağ süzgeci var, her yağ değişiminde bu süzgeci değiştirmek için kapağı sökmeye gerek yok, belirli periyotlarda örneğin debriyaj balatası değişimi için kapak açılacaktır o zaman süzgeç yenilenir, cbf 150 için de geçerli bu.

Evet. CBF150 de de aynı sorun var. Kağıt yağ filtresi değişim işlemi daha kolay. Süzgeç metal tozlarını yeterince tutamadığı için motorun çeşitli yerlerinde metal tozu birikimleri görebilirsiniz. Yağ filtreli bloklar süzgeçlilere göre daha iyi. (Örneğin TVS RTR200)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
.

.
.
Seviyorum Winter Grip lastiği :)

Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
300 km sonra normal haline döner.

Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
.
[url]https://i.hizliresim.com/fqlkv3p.jpg[/url]
.
.
Seviyorum Winter Grip lastiği :)

Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
300 km sonra normal haline döner.

Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu :)

Hayırlı olsun Ufuk Abi, kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Sürüşünü bilemem. Fakat ANLAS Winter Grip2 lastikler motora yakışıyor. Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Sürüşünü bilemem. Fakat ANLAS Winter Grip2 lastikler motora yakışıyor. Kazasız belasız sürüşler.


Kısa mesafe sürüş yapanlar için son derece ideal. Çok çabuk ısınır.
Kışın 10 derecede iş yerinden çıkıyorum.
3 km sonra sahil yoluna çıktığımda lastiğe elimle bakıyorum ısınmış oluyor.

Kurudan-ıslağa geçişleri muazzamdır.
Yoldaki beyaz şerit ve işaretleri neredeyse hissettirmiyor.
Arnavut kaldırımında ekstra süspansiyon sağlar.
Asfalta adeta vantus gibi yapışır. Lastik yolun kıvrımlarını alır.

Fren mesafesini oldukça kısaltır.
Hatta bu lastiği ilk kez kullanacakların, trafiğe kapalı bir alanda,
fren çalışması yaparak lastiğe ve frene alışmasını şiddetle tavsiye ederim.

Çapraz karkas yapıda bir lastiktir.
Tüm bu sebeplerden, yüksek hıza ve viraja değil, konfora yöneliktir.
Yüksek hızda kullanmak isteyenlerin radyal tip olan "PLUS" modelini kullanması gerekir.
Plus modeli biraz daha sert olan yapısı nedeniyle, "2" modelindeki konforu tam olarak sağlamaz.

Bir kusuru vardır.
Yapısı nedeniyle ön tekerin hava kanalları 50-60 km hızlardan sonra uğultuya sebep olur.
Bunu bilmeyen çok kişi teker bilyelerinde sorun olduğunu düşünür.
Bende bu lastiği ilk kullandığımda, bilyelerde sorun var diye 2 kez servise gitmiştim :)

Lastiğin iyi balans yapılarak takılması çok önemli.
İyi monte edilmez ve balansı yapılmazsa, özellikle ön teker 80-90 dan sonra sekme yapar.
Bendede geçmişte aynısı olmuştu.
3 farklı lastikçiye gitmiştim ve üçüde lastikte kalıp hatası olduğunu söylemişti.

Sonra fabrikayı aradım ve beni resmi servislerine yönlendirdiler.
Lastiklerin havası indirilip, tekrar merkezlenerek hava basıldı. Balansı yapıldı.
Sonrasında 3 yıl kullandım. Bir kez bile sekme yapmadı lastikler.
Özetle böyle bir sorun yaşarsanız "bu lastiğin kalıbında hata var" diyen dangalaklardan uzaklaşmanızı öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

...
...
Anlas Winter Grip 2 ( SC500 ) lastikle ilgili görüşlerimi yazdığım bir başlık vardı.
Linki aşağıda.
.
http://www.motosiklet.net/forum/motor-aksesuarlari/200895-anlas-sc500-winter-grip-2-kis-lastigi.html
.
.
 
Katılım
20 Eyl 2021
Mesajlar
13






Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
[url]https://i.hizliresim.com/hrgqm0x.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/rshewon.jpeg[/url]



Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.

Kazasız belasız.
Sizin lastikler Anlas Winter Grip PLUS.
Yani radyal tip.
Bu lastik " 2 " modelinden biraz daha setttir. Özelliklede 2021 yılı 19. Haftasından sonra imal edildiyse fabrika hem yaz hem kış kullanım için ürettiğini belirtiyordu.

Ben farklı motorlarda hem plus, hem " 2 " kullandım. Plus tipte çok iyi lastik ama " 2 " deki konfor yok ne yazıkki. Tabi arnavult taşlı yollar, çimen, stabilize yerler için.
Ama eğer viraj yapıyorsanız, o zaman plus modeli çok daha kararlı ve emniyetli. Çünkü lastik radyal olduğu için virajda formu "2" gibi fazla değişmiyor.

İstanbuldaysan bir ara motorları değişip tecrübe edelim. Bende plus tipin xpulse taki tepkisini görmüş olurum.
 
Katılım
20 Eyl 2021
Mesajlar
13
Kazasız belasız.
Sizin lastikler Anlas Winter Grip PLUS.
Yani radyal tip.
Bu lastik " 2 " modelinden biraz daha setttir. Özelliklede 2021 yılı 19. Haftasından sonra imal edildiyse fabrika hem yaz hem kış kullanım için ürettiğini belirtiyordu.

Ben farklı motorlarda hem plus, hem " 2 " kullandım. Plus tipte çok iyi lastik ama " 2 " deki konfor yok ne yazıkki. Tabi arnavult taşlı yollar, çimen, stabilize yerler için.
Ama eğer viraj yapıyorsanız, o zaman plus modeli çok daha kararlı ve emniyetli. Çünkü lastik radyal olduğu için virajda formu "2" gibi fazla değişmiyor.

İstanbuldaysan bir ara motorları değişip tecrübe edelim. Bende plus tipin xpulse taki tepkisini görmüş olurum.


Teşekkür ederim, cümleten kazasız belasız inşallah. Ben biraz viraj da sevdiğim için wg2+ modelini tercih ettim. İstanbul Üsküdar- Kadıköy taraflarındayım ben de. Ne zaman müsait olursan beklerim abi.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Teşekkür ederim, cümleten kazasız belasız inşallah. Ben biraz viraj da sevdiğim için wg2+ modelini tercih ettim. İstanbul Üsküdar- Kadıköy taraflarındayım ben de. Ne zaman müsait olursan beklerim abi.

Bu arada bir düzeltme yapayım. Yanlış yazmışım.

Winter Grip Plus, 2020 nin 19. haftasından sonraki imalatsa, yaz kış kullanılabiliyor.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
.
[url]https://i.hizliresim.com/fqlkv3p.jpg[/url]
.
.
Seviyorum Winter Grip lastiği :)

Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
300 km sonra normal haline döner.

Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu :)

Hayırlı olsun. Güzel yakışmış doğrusu güle güle kullanın Ufuk bey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/hrgqm0x.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/rshewon.jpeg[/url]



Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.

Hayırlı olsun. Artık kışlıklar konuşulmaya başlandı desenize. Güle güle kullanın.
 
Katılım
20 Eyl 2021
Mesajlar
13
Hayırlı olsun. Güzel yakışmış doğrusu güle güle kullanın Ufuk bey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------



Hayırlı olsun. Artık kışlıklar konuşulmaya başlandı desenize. Güle güle kullanın.




Teşekkür ederim, sağ olun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst