Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eyl 2009
- Mesajlar
- 4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
havalandırmaları açtım pöfür pöfür
(demek isterdim ama hiçbirşey farketmedi :queen![]()
Sen önce içliği çıkar
havalandırmaları açtım pöfür pöfür
(demek isterdim ama hiçbirşey farketmedi :queen![]()
Sen önce içliği çıkar![]()
Benimde montumla problemim var, çok terletiyor.
Sabah işe bir geliyorum sırılsıklam.
Yazlık file montlardan almak lazım.
saolasın hocam:rendeer:Arkadaşım hayırlı olsun. Tekerin düz bassın. Çok güzel motor almışsın.
Benimde montumla problemim var, çok terletiyor.
Sabah işe bir geliyorum sırılsıklam.
Yazlık file montlardan almak lazım.
Felon android olduğu için mevsimlerden etkilenmiyor.
Kışın gömleğin üstüne o montu giyip üşümüyor, yazın aynı formatta terlemiyor.
İnsanlığından şüphelenmeye başladım :mrgreen:
Hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin ağız tadi ile binmeyi nasip etsin. insanın hayaline kavusması kadar güzel birsey yok.
Hayirli olsun iyi gunlerde kullaninyolunuz acik tekeriniz duz bassin
Teşekkür ederim abi :rendeer: video paylaştım bileo kadar çok sevindim ki kardeşim. zc ne oldu peki?
kazasız belasız kullanman dileğiyle ( bununla da kamera çekimleri paylaşmanı bekliyorum )
saolun:rendeer:hayırlı olsun
hadi hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın
hayırlı uğurlu olsun
umarım herkez bir gün hayalindeki motora kavuşur..