Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Arkadaşım hayırlı olsun. Tekerin düz bassın. Çok güzel motor almışsın.
Benimde montumla problemim var, çok terletiyor.
Sabah işe bir geliyorum sırılsıklam.
Yazlık file montlardan almak lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde montumla problemim var, çok terletiyor.
Sabah işe bir geliyorum sırılsıklam.
Yazlık file montlardan almak lazım.

Felon android olduğu için mevsimlerden etkilenmiyor. :p
Kışın gömleğin üstüne o montu giyip üşümüyor, yazın aynı formatta terlemiyor.
İnsanlığından şüphelenmeye başladım :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşım hayırlı olsun. Tekerin düz bassın. Çok güzel motor almışsın.
Benimde montumla problemim var, çok terletiyor.
Sabah işe bir geliyorum sırılsıklam.
Yazlık file montlardan almak lazım.
saolasın hocam:rendeer:
file montlarıda yakından inceledim hiçbir koruma özelliği olcağını sanmıyorum darbe anında file direk yırtılıp korumalıklar yerinden kayabilir
Felon android olduğu için mevsimlerden etkilenmiyor. :p
Kışın gömleğin üstüne o montu giyip üşümüyor, yazın aynı formatta terlemiyor.
İnsanlığından şüphelenmeye başladım :mrgreen:

sen tatlısu motorcususun ben napayım:queen:
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
Hayırlı olsun kardeş allah kaza bela vermesin ağız tadi ile binmeyi nasip etsin. insanın hayaline kavusması kadar güzel birsey yok.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hayirli olsun iyi gunlerde kullanin :D yolunuz acik tekeriniz duz bassin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
o kadar çok sevindim ki kardeşim. zc ne oldu peki?
kazasız belasız kullanman dileğiyle ( bununla da kamera çekimleri paylaşmanı bekliyorum )
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
hayırlı uğurlu olsun
umarım herkez bir gün hayalindeki motora kavuşur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst